ff een trein koppen dan komen die loonslaven te laat op hun werk ;pquote:Op maandag 21 maart 2011 07:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb er geen zin meer in.
Maar ik wil ook niet mensen er mee lastig vallen of een rotzooi achterlaten, dus hoe moet ik het aanpakken?
Dan gaat Socios huilenquote:Op maandag 21 maart 2011 07:53 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
ff een trein koppen dan komen die loonslaven te laat op hun werk ;p
quote:Op maandag 21 maart 2011 07:53 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Waarom post je het dan hier? Gewoon niet doen, ga je problemen oplossenquote:Op maandag 21 maart 2011 07:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb er geen zin meer in.
Maar ik wil ook niet mensen er mee lastig vallen..
ja maar dan laat ik zo'n rotzooi achter en een getraumatiseerde machinst enzoquote:Op maandag 21 maart 2011 07:53 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt.quote:Op maandag 21 maart 2011 07:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja maar dan laat ik zo'n rotzooi achter en een getraumatiseerde machinst enzo
gewoon verdwijnen. ik denk dat ik mezelf ga verdrinken in duitsland, daar kent toch niemand me en ben ik de eerstkomende tijd een naamloos lijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 07:58 schreef Uchiha1911 het volgende:
TS eist:
- zelfmoord plegen maar zonder geen bloedbad worden.
- geen getraumatiseerde mensen achter laten.
- wil geen gebruik maken van messen.
- wil zich niet keren tot de kerk en op deze manier gebrainwashed worden.
- geen zure oplossingen gebruiken.
- explosieven zijn uit den boze.
Jezus, wat wil je dan?!
jawel, ik kan het niet meer aan.quote:Op maandag 21 maart 2011 07:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Overdosis slaappillen?
Maar niet doen ok?
Wil je erover praten?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jawel, ik kan het niet meer aan.
het veranderd mijn mislukte leven toch nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |