veel plezier in dromenland meisquote:
trustenquote:
zeg maar nicht ridder.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
night riderof knight rider of hoe schrijf je het
heb ik wel gezienquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
zeg maar nicht ridder.
dat is trouwens van voor jou tijd
Bazenseries idd. Net als airwolfquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ik wel gezienherhalingen waarschijnlijk.. maar toen ik jong was keken we ernaar en naar mgyver en zo
idd, a-team keken we ook naar en baywatchquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bazenseries idd. Net als airwolfAls ze dat nou eens gingen herhalen
qua figuur wel.. qua hoofd mag ik hopen van nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:53 schreef Stokstaart het volgende:
Ben trouwens aan het werkCollega vroeg of je echt op Caro Emerald lijkt
quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:55 schreef Stokstaart het volgende:
Hij is een neger dus een kontje mag wel zegt ie
mijn verzoekjes zijn baas vind ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:55 schreef Stokstaart het volgende:
Mja genoeg slowchat weer. K heb een bazennummer verzocht
Jij vraagt meestal oude nummers aan viel me laatst al opquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn verzoekjes zijn baas vind iken iedereen in mijn wereld is het met mij eens
Behalve je broertjequote:Op woensdag 23 maart 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn verzoekjes zijn baas vind iken iedereen in mijn wereld is het met mij eens
omdat ik dat heul stiekem heule mooie nummers vind..quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij vraagt meestal oude nummers aan viel me laatst al opVan heul vroeger. Hoe komt dat zo. Een oude ziel of wat?
uh ja goed puntquote:
je bent bezetquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:57 schreef Stokstaart het volgende:
Oe knetter heeft een broer. Heb je ook een lekkere zus?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bent bezet![]()
maar mijn grote broer wil miss wel een rokje voor je aandoen
zeker weten?quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Als dat jou lukt ga ik mee naar Caro
Op voorwaarde dat hij er ook op zaterdag mee naar de stad/dorp gaat zeg ik jaquote:
in een rokje naar de stad?quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op voorwaarde dat hij er ook op zaterdag mee naar de stad/dorp gaat zeg ik ja
Wat is niet cool?quote:
Mja het is toch nog geen juni of wel. Misschien ga ik wel mee. Zijn vast we andere Caro fans die sowieso met je mee willen gaan toch?quote:
tis idd nog geen juni.. en ja zou vast wel iemand anders zo gek krijgen.. maar juist omdat je de schurft aan haar hebt wil dat jij meegaatquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mja het is toch nog geen juni of wel. Misschien ga ik wel mee. Zijn vast we andere Caro fans die sowieso met je mee willen gaan toch?
Dit is bazenmuziek niet knetteren jijquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gaat deze nou 8 minuten zo door?
kun jij op je werk wel luisteren dan??quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit is bazenmuziek niet knetteren jij
Kan gewoon luisteren met mn eigen koptelefoon. Heerlijk zo'n nutteloze baan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kun jij op je werk wel luisteren dan??
en zit je collega wel op deze muziek te wachten
Hij is een neger dus hij moet al het werk doen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kun jij op je werk wel luisteren dan??
en zit je collega wel op deze muziek te wachten
oh studie? hmzz dan ben ik echt alone in de nachtquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan gewoon luisteren met mn eigen koptelefoon. Heerlijk zo'n nutteloze baan.Straks maar weer een keer een studie oppakken die ik dan kan doen tijdens werk
oh is het zo'n 1quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is een neger dus hij moet al het werk doen.garpje.
Hij zit op een andere pc met een of ander mokkel te chatten
Ach blijf evengoed wel luisteren hoor. Mja beetje leren lijkt me wel weer puik. Zwemleraarquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh studie? hmzz dan ben ik echt alone in de nacht![]()
maar goed van jou
Een eckte jaquote:
ook nog zo'n type wat thuis een vrouw heeft zitten of valt dat nog mee?quote:
Die is zwanger. Maar hij is wel een baas. Hij wil altijd chicks voor me hosselen en shitquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ook nog zo'n type wat thuis een vrouw heeft zitten of valt dat nog mee?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Voor Knetter ;-)
Als je meer danquote:
dat kun jij toch heul goed zellufquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die is zwanger. Maar hij is wel een baas. Hij wil altijd chicks voor me hosselen en shit
ook nog echtquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je meer dan![]()
![]()
op rij ziet van knetter moet je snel muten .
nee joh ik ben daar veel te lomp voorquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kun jij toch heul goed zelluf
Nog stratenmakers gezien in de trein?quote:
oh ja, jij bent een lompe boer ja?quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee joh ik ben daar veel te lomp voorzeker in een discotheek. Of ze zijn weer bezet heb je meteen ruzie wat meestal gebeurt
Sarcasme is me duidelijk WEL een van je kwaliteiten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ja, jij bent een lompe boer ja?
merk dr niks van op fok!
weetnie stonden geen bordjes met beroep bij de mensenquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog stratenmakers gezien in de trein?
van beiden als je de verkeerde treftquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
van vrouwen ga je huilen of waren het uien
\quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weetnie stonden geen bordjes met beroep bij de mensen
maar had wel een treinflirt
Nog geen ervaring met vrouwen kom nooit buitens jeweetz.uien wel die kan je laten bezorgen via Albert.nlquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van beiden als je de verkeerde treft
nope wel msn.. hij is langer in de trein blijven zitten voor mijquote:
Tsss had minstens vlugge seks op de wc verwacht van jequote:Op woensdag 23 maart 2011 02:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nope wel msn.. hij is langer in de trein blijven zitten voor mij![]()
moest er bij dieren ofzo uit en is doorgereist tot arnhem
quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
Over Albert.nlLaatst had ik dus Hoestsiroop nodig omdat ik ziek was. Maar wilde niet naar buiten dus dacht ik..... weet je wat..... bestel ik gelijk wat andere spullen
handig via Albert.nl
Moest je voor 75 euro bestellen heb ik allemaal kk-troep laten komen zoals chips en snoep
heuj, ik lijk miss een slet, maar ben t stiekem niet heurquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tsss had minstens vlugge seks op de wc verwacht van je
Mijn moeder ziet me aankomenquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is best triest
kon je je vriendin niet op pad sturen? of je mams ofzo?
Niks mis met sletjensquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heuj, ik lijk miss een slet, maar ben t stiekem niet heur
jij bent echt ziekquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zijn er liedjes van clouseau bijgekomen in draakje
of keek ik gewoon altijd scheel?
___________quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mijn moeder ziet me aankomenMja had gekund ja
Dit leek me makkelijker.
tsss jij vind mijn verzoekjes wel vaker leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niks mis met sletjensen tevens een leuken verzoek voor de verandering
Zo af en toe lijk je het te leren en dan toch weer niet met je verzoekjensquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
___________![]()
[..]
tsss jij vind mijn verzoekjes wel vaker leuk
Gaat dit nummer over sletjens dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
i'm easynet nu we het over sletjes hebben
ik haat die smiley ook.. maar begin eraan te wennen en vond hem gepast.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo af en toe lijk je het te leren en dan toch weer niet met je verzoekjens
En k heb een LAT relatieDus moeilijk. Dacht trouwens dat je die
smiley haatte
nee maar daar moet ik wel altijd aan denken bij dit nrquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gaat dit nummer over sletjens dan?
tskkkkquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee maar daar moet ik wel altijd aan denken bij dit nr
garpje ik heb hazes aangevraagd of garpje omdat straf?quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
Zo even Hazes aangevraagd dat is je straf omdat je eerder Clouseau ging vragen. garpje
weet niet of alle vrouwen er last van hebben maar uhm....quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
tskkkk
Vrouwen denken ook maar aan 1 ding he
straf omdat straf = goedmaakseksquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
garpje ik heb hazes aangevraagd of garpje omdat straf?
oeh wie waar en mag ik meedoen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
straf omdat straf = goedmaakseks
Pas maar op straks ligt het weer in je bed zoals gisteren!quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb ruzie met een flesje drinken
niks over gezegdquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:33 schreef Stokstaart het volgende:
Wat vond Dragems trouwens van je foto?
Wil niet weten hoe hyper je dan gaat worden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
volgens mij kan ik dat beter niet gaan drinken![]()
staat best groot op:
aa drink
high energie
Durfde je niet of???????quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heeft gewint van het flesje
[..]
niks over gezegd
Ik ben er niet over begonnen, en hij ook niet...quote:
Nja het topic was gesloten dus misschien heeft hij hem niet eens gezien hequote:Op woensdag 23 maart 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben er niet over begonnen, en hij ook niet...
waarom zou ik nog extra mijn foto moeten vermelden?
hij heeft het topic gezienquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nja het topic was gesloten dus misschien heeft hij hem niet eens gezien he
Probeer ik al jarenquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar hij hoeft er niks over te zeggen
soberso als je niks liefs te melden hebt meld het dan niet.. miss had hij niets liefs te melden
ja maar jij hebt gewoon een afwijking waardoor niemand dat bij jou mag verwachtenquote:
Nou hij staat nu niet zo streng hoor. Kan wel redelijk aanvragenquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil elke keer aanvragen voor mijn tijd erop zit
ja dat weet ik ik. ben elke keer net 3 minuten te vroeg ofzow.. ach ben altijd al ongeduldig geweestquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou hij staat nu niet zo streng hoor. Kan wel redelijk aanvragen
Hazes kan altijdquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fuck je hebt echt hazes aangevraagd![]()
is het zo'n erge die ik moet muten of valt t mee?
en neequote:Op woensdag 23 maart 2011 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hazes kan altijd![]()
Dit liedje is trouwens wel mooi. Niet zo zeikerig tenminste
ik ben 12 en wat is dit?quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:48 schreef Stokstaart het volgende:
Oh my god
Collega leest mee en vraagt hoe oud je bent
Ja deze muziek en die smilies zijn wel epic minderjarig ogendquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben 12 en wat is dit?
Ik pis snel want luierquote:
ik ben 12 wat is je puntquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja deze muziek en die smilies zijn wel epic minderjarig ogend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speciaal voor je collega. 1 sexy foto van mij
-insert koosnaampje-
quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh deze valt mee.. krijgt zelfs ja let op. maak je niet snel mee
maar krijgt zelfs
1Wilde net zeggen als je dit gaat haten ben je een ginger zonder zielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
zei het je toch! vertrouw me dan ook jonguhquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:53 schreef Stokstaart het volgende:
KUT mis men eigen verzoekjes wat een faal is dit
quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hij is druk met die solomioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speciaal voor je collega. 1 sexy foto van mijhaha zn vriendin is wel een lekker wijf trouwens Denise heet ze
daar zou jij het wel op kunnen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
solomioquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is druk met die solomiohaha zn vriendin is wel een lekker wijf trouwens Denise heet ze
daar zou jij het wel op kunnen.
Vanwege wat je me vertelde van die meet neem ik aan dat je niet echt hoge eisen steltquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
solomio![]()
hoezo zou ik het er wel op kunnen, hoe weet jij nou waar ik op val
tssss heul wel.. maar dat meisje van de meet was mn type nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vanwege wat je me vertelde van die meet neem ik aan dat je niet echt hoge eisen stelt
Zal je wel een keer laten zien. Haar Hyves maar dat mag niet hier. Ze blokkeren Hyves maar FOK! niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tssss heul wel.. maar dat meisje van de meet was mn type niet
quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:57 schreef Stokstaart het volgende:
Dat gekanker en kk in posts
Dezen topic gaf me weer 2 notes dat was fantastisch.
kan ik denk ik toch niet zien. heb geen hyvesquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zal je wel een keer laten zien. Haar Hyves maar dat mag niet hier. Ze blokkeren Hyves maar FOK! niet.
Ja je wilde toch weten hoe je aan notes kwam. Nou zo dus. "Moderatie uitlokken" zoals ze dat zo mooi noemen. kk zeikerdsquote:
WAT heb jij geen Hyves?quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan ik denk ik toch niet zien. heb geen hyves
neej heb geen hyves.. wel gehad.. maar vond het maar niksquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
WAT heb jij geen Hyves?Knetter die geen Hyves heb moet niej gekker worden
quote:
Geen goed gevoel. Dat kan. Wel lastig zo danquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neej heb geen hyves.. wel gehad.. maar vond het maar niks
idd.. zat laatst te denken om 1 te maken puur zodat ik die van anderen kan beglurenquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen goed gevoel. Dat kan. Wel lastig zo dan
Doet iedereen dus zo raar is die gedachte nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
idd.. zat laatst te denken om 1 te maken puur zodat ik die van anderen kan beglurenmaar dacht dat dat ook wel weer een beetje ver ging
Mogguhquote:
Caro Emerald staat niet eens in de top 2 meer van meest aangevraagdensquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er komt straks een verzoekje die jij niet leuk gaat vinden.. maar ik vind mooi en dus mag het
niet dit liedje maar die daarna.. ik vind mooi .. maar oh ohquote:
heb al caro gehad vanaaf dus kan niet meerquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Caro Emerald staat niet eens in de top 2 meer van meest aangevraagdens
En nee dat is geen suggestie
quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ging een keer meisjes redden op een schuimfeest. Omdat ze onder de schuim verdwenen dacht dat ze gingen verdrinken. Werden ze helemaal boos enzoDrank
makt meer kapot dan liefdes
Over zulke dingen maak ik geen garpjensquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
serieus ik moet nog denken aan dat jij zegt dat ik op haar lijk
Op wie?quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Over zulke dingen maak ik geen garpjensDie ene foto leek je echt fakking veel op haar
het ergste was dat ik dat echt dacht toen.quote:
welke foto? die op msn van mijquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Over zulke dingen maak ik geen garpjensDie ene foto leek je echt fakking veel op haar
Caro fucking Emeraldquote:
knetter
Bericht:
Ik wil ook een kusjesdag![]()
kusjes zijn![]()
ging ik van uit.. maar ik swing ook evenquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:12 schreef Stokstaart het volgende:
Dit mute ik dus. Schoonzusje heeft een baby en swingt op dit soort kutmuziek. Ik haat het echt.
Mee eens.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit vind ik dus echt een neukplaat
Lol je bent echt in de verkeerde tijd geborenquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit vind ik dus echt een neukplaat
quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens.
En hij heeft wel meer neukplaten gemaakt.
heb de cd's gehadquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lol je bent echt in de verkeerde tijd geborenDit stond vroeger op die Knuffelrock cd's die iedereen had. Standaardwerk als je geile neuckseks had die cd's eind jaren 90
Deze stond op deel 8 of zo. Toen was je 11quote:
ik had dus 5 jaar eerder geboren moeten zijn?quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lol je bent echt in de verkeerde tijd geborenDit stond vroeger op die Knuffelrock cd's die iedereen had. Standaardwerk als je geile neuckseks had die cd's eind jaren 90
ja maar heb de cd's wel gehad.. waren heul goedkoop bij de free recordshop toen ik 16 was ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Deze stond op deel 8 of zo. Toen was je 11
Wanneer had je voor het eerst seks dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar heb de cd's wel gehad.. waren heul goedkoop bij de free recordshop toen ik 16 was ofzo
wat heeft dat met de cd's te maken en gaat je niks aanquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wanneer had je voor het eerst seks dan?
Dat is toch juist relevant om te wetenquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat heeft dat met de cd's te maken en gaat je niks aan
zie de relevantie niet zo 123quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is toch juist relevant om te weten
Vanwege die cd's natuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zie de relevantie niet zo 123
je toonde interesse in seks, niet in den medemenschquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vanwege die cd's natuurlijkMja je snapt het towg niet dus laat maar weer. Zal nog es interessens tonen in een medemens
Omdat het neukplaten waren dat leg ik net uit. Mja als je niet wil zeggen moet het wel heul bizar zijn. 5 of zo . Of je bent nog maagdquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je toonde interesse in seks, niet in den medemensch
maagdquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat het neukplaten waren dat leg ik net uit. Mja als je niet wil zeggen moet het wel heul bizar zijn. 5 of zo . Of je bent nog maagd
Royco1
Bericht:
Voor Knetter omdat het zomer is
Dragems weet altijd op elke vraag een antwoord te verzinnen dus ik ga het hem gewoon vragenquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en jij denkt dat dragems het weet?
dragems kennende wordt dat dan zoiets van die is ontmaagd geboren ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dragems weet altijd op elke vraag een antwoord te verzinnen dus ik ga het hem gewoon vragen![]()
Vraag verzonden aan hem : Wanneer werd Knetter ontmaagd denk jij?
Stokstaart
Bericht:
romantisch met knetters kusjekroelen in een hemelbed
Vont ik wel zo lief om even mijn liefde te verklaren aan je via Draakje tof he.quote:
heul tofquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vont ik wel zo lief om even mijn liefde te verklaren aan je via Draakje tof he.
daarom zet ik er ook haast nooit voor stokstaart in.. roddels enzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:30 schreef Stokstaart het volgende:
Straks komt er weer een lief liedje voor Knetters maar dat staat niet in het bericht hoor haha stel dat Koelkast dat leest
Kome dr roddels haha
k weet wel wanneer het voro mijn is bedoelt hoor schatjensmenschquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarom zet ik er ook haast nooit voor stokstaart in.. roddels enzo
gelukkig maarquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
k weet wel wanneer het voro mijn is bedoelt hoor schatjensmensch![]()
hihiquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:32 schreef Stokstaart het volgende:
Vooral als het Caro is dat voel je die liefde
Ligt aan je boxen hier klinkt hij gewoon 'goed' voor zover dat mogelijk is met dezen liedjequote:Op woensdag 23 maart 2011 03:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
slechte kwaliteit of lijkt dat maar zo?
ok. kheb geen boxen.. daar zal het aan liggenquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ligt aan je boxen hier klinkt hij gewoon 'goed' voor zover dat mogelijk is met dezen liedje
die was toch op solomio?quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:33 schreef Stokstaart het volgende:
Mja die collega is gek hij vraagt hoe oud jij bent. Zeg die zo of jij wel wil daten met een neger met een grote bana (= pik) En dan noem je mijn vragen asociaal.
Hij is gekickedquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die was toch op solomio?
eeenschquote:
heb je mijn sexy fotow nog laten zien aan hemquote:
niet tot nauwlijksquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:37 schreef Stokstaart het volgende:
Leest Koelkast wel eens die verzoekjes terug denk je
quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ooh ik heb dit nummer echt grijsgedraait toen ik 13 of 14 was! had toen de singel![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:41 schreef Stokstaart het volgende:
Daarom is Clouseau ook tof. Mits de goeden platen zoals Nobelprijs en Laat me nu toch niet alleen
Dit nummer is wel zo idd. Vroeger was alles beter jongequote:Op woensdag 23 maart 2011 03:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum is helemaal nostalgisch, denkt terug aan vroeger toen er alleen maar leuke dingen en leuke jongens waren![]()
![]()
toch lijkt dat vaak helemaal niet zo lang geleden.. is veel verandert in 10 jaar.. heel veelquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit nummer is wel zo idd. Vroeger was alles beter jonge
Kan je wel stellen. Van vitale 20er naar halve bejaarde als ik jou mag geloven.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch lijkt dat vaak helemaal niet zo lang geleden.. is veel verandert in 10 jaar.. heel veel
ik van kekke tiener naar gestoorde saaie twintigerquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan je wel stellen. Van vitale 20er naar halve bejaarde als ik jou mag geloven.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:44 schreef Stokstaart het volgende:
Oh dit is niet goed Knetters je luistert dezelfde muziek als mn moeder vroeger. Alleen Paul de Leeuw ontbreekt nog
dit luister ik normaal nooit..maar vroeg hem nu voor jou aanquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:44 schreef Stokstaart het volgende:
Oh dit is niet goed Knetters je luistert dezelfde muziek als mn moeder vroeger. Alleen Paul de Leeuw ontbreekt nog
Of van kutpuber naar mooien damenquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik van kekke tiener naar gestoorde saaie twintiger
het is een mooi liedje. kwaliteit ook zeker wel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit luister ik normaal nooit..maar vroeg hem nu voor jou aan
jij bent van jochie naar man gegaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Of van kutpuber naar mooien damenDat kan je tenminste nog positief uitleggen.
jupsquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
het is een mooi liedje. kwaliteit ook zeker wel.
alleen moest daar ineens aan denken.
Was ook toen Diana doodging toch?
ik vond mezelf mooier als puberquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Of van kutpuber naar mooien damenDat kan je tenminste nog positief uitleggen.
Ja of doen alsof we volwassen zijn he.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent van jochie naar man gegaan.
van alles moeten leren, naar veel weten
van onvolwassen naar semi- onvolwassen
Ach alles gaat een beetje hangen enzo. Kan geen kwaad toch op zich?quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vond mezelf mooier als puberna 20 wordt het alleen maar slechter en minder
dat doet toch iedereen schatquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja of doen alsof we volwassen zijn he.niet door vertellen.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach alles gaat een beetje hangen enzo. Kan geen kwaad toch op zich?
Wat een wijzen woordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat doet toch iedereen schatwe klungelen ons allemaal het leven door
haha dat je een roos op je tiet laat tatoeëren en de steel steeds langer ziet wordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 03:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zo erg is nog niet
maar zit niet echt uit te kijken naar dat moment ofzow
ik vind dit zo'n goed nummer. en vind hem van hun het mooistequote:Op woensdag 23 maart 2011 03:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat een wijzen woordenMet een mooie muziekje erbij
quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
haha dat je een roos op je tiet laat tatoeëren en de steel steeds langer ziet worden![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:49 schreef Stokstaart het volgende:
K mot ff een rondje maken kom zo wel weer. FF doen alsof we hier fucking nuttig bezig zijn geweest.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.origineelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Knetterkrankjorum op 23-03-2011 04:10:42 ]-insert koosnaampje-
heb je mijn freakfoto gezien? te erg gewoonquote:
Beetje spookyquote:Op woensdag 23 maart 2011 04:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb je mijn freakfoto gezien? te erg gewoon
ah ik ben dus niet bezopen.. jij ziet het ookquote:
Je hebt 4 ogen gekregen. Wel handig.quote:Op woensdag 23 maart 2011 04:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ah ik ben dus niet bezopen.. jij ziet het ook
ja bril is af en dan krijg ik 4 ogen...heul handigquote:Op woensdag 23 maart 2011 04:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hebt 4 ogen gekregen. Wel handig.
knetter
Bericht:
goeien vraag
Erg praktisch ook echt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 04:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja bril is af en dan krijg ik 4 ogen...heul handig
Zeker een goeien vraag ondertussen.quote:
ja of 2 x slecht zien of 2 brillen opzettenquote:
doe hem anders eens opnieuw uploaden naar die sitequote:Op woensdag 23 maart 2011 04:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja of 2 x slecht zien of 2 brillen opzetten
Wat een liefde weerquote:Op woensdag 23 maart 2011 04:19 schreef truepositive het volgende:
Stokstaarten zijn fucking vet, dus vanhetzelfde.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 04:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
doe hem anders eens opnieuw uploaden naar die site
Klopt geen kut van man zullen wel slapen die luiquote:Op woensdag 23 maart 2011 04:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan krijg ik hetzelfde
![]()
ik ben nu allemaal fotos aan het proberen
knetter
Bericht:
is dat zo?
Ik sta in de OP dus sowiesoquote:
Aangezien ik mijn requests net weer verspeeld hebquote:
waarom merk ik dat dan nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 04:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aangezien ik mijn requests net weer verspeeld hebJa knetters dat is zo
![]()
ehmquote:Op woensdag 23 maart 2011 04:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom merk ik dat dan niet
oh jaquote:
Sneue mensen neuken op allesquote:Op woensdag 23 maart 2011 04:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind dit een treurig liedje.. hij zingt het zo sneu
quote:Op woensdag 23 maart 2011 04:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sneue Geile mensen neuken op alles
tevensquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
knetter
Bericht:
hoelang zal het duren voor ik of we zat zijn van dit nummer
knetter
Bericht:
Ja hier ben ik