veel plezier in dromenland meisquote:
trustenquote:
zeg maar nicht ridder.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
night riderof knight rider of hoe schrijf je het
heb ik wel gezienquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
zeg maar nicht ridder.
dat is trouwens van voor jou tijd
Bazenseries idd. Net als airwolfquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ik wel gezienherhalingen waarschijnlijk.. maar toen ik jong was keken we ernaar en naar mgyver en zo
idd, a-team keken we ook naar en baywatchquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bazenseries idd. Net als airwolfAls ze dat nou eens gingen herhalen
qua figuur wel.. qua hoofd mag ik hopen van nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:53 schreef Stokstaart het volgende:
Ben trouwens aan het werkCollega vroeg of je echt op Caro Emerald lijkt
quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:55 schreef Stokstaart het volgende:
Hij is een neger dus een kontje mag wel zegt ie
mijn verzoekjes zijn baas vind ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:55 schreef Stokstaart het volgende:
Mja genoeg slowchat weer. K heb een bazennummer verzocht
Jij vraagt meestal oude nummers aan viel me laatst al opquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn verzoekjes zijn baas vind iken iedereen in mijn wereld is het met mij eens
Behalve je broertjequote:Op woensdag 23 maart 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn verzoekjes zijn baas vind iken iedereen in mijn wereld is het met mij eens
omdat ik dat heul stiekem heule mooie nummers vind..quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij vraagt meestal oude nummers aan viel me laatst al opVan heul vroeger. Hoe komt dat zo. Een oude ziel of wat?
uh ja goed puntquote:
je bent bezetquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:57 schreef Stokstaart het volgende:
Oe knetter heeft een broer. Heb je ook een lekkere zus?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bent bezet![]()
maar mijn grote broer wil miss wel een rokje voor je aandoen
zeker weten?quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Als dat jou lukt ga ik mee naar Caro
Op voorwaarde dat hij er ook op zaterdag mee naar de stad/dorp gaat zeg ik jaquote:
in een rokje naar de stad?quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op voorwaarde dat hij er ook op zaterdag mee naar de stad/dorp gaat zeg ik ja
Wat is niet cool?quote:
Mja het is toch nog geen juni of wel. Misschien ga ik wel mee. Zijn vast we andere Caro fans die sowieso met je mee willen gaan toch?quote:
tis idd nog geen juni.. en ja zou vast wel iemand anders zo gek krijgen.. maar juist omdat je de schurft aan haar hebt wil dat jij meegaatquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mja het is toch nog geen juni of wel. Misschien ga ik wel mee. Zijn vast we andere Caro fans die sowieso met je mee willen gaan toch?
Dit is bazenmuziek niet knetteren jijquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gaat deze nou 8 minuten zo door?
kun jij op je werk wel luisteren dan??quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit is bazenmuziek niet knetteren jij
Kan gewoon luisteren met mn eigen koptelefoon. Heerlijk zo'n nutteloze baan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kun jij op je werk wel luisteren dan??
en zit je collega wel op deze muziek te wachten
Hij is een neger dus hij moet al het werk doen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kun jij op je werk wel luisteren dan??
en zit je collega wel op deze muziek te wachten
oh studie? hmzz dan ben ik echt alone in de nachtquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan gewoon luisteren met mn eigen koptelefoon. Heerlijk zo'n nutteloze baan.Straks maar weer een keer een studie oppakken die ik dan kan doen tijdens werk
oh is het zo'n 1quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is een neger dus hij moet al het werk doen.garpje.
Hij zit op een andere pc met een of ander mokkel te chatten
Ach blijf evengoed wel luisteren hoor. Mja beetje leren lijkt me wel weer puik. Zwemleraarquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh studie? hmzz dan ben ik echt alone in de nacht![]()
maar goed van jou
Een eckte jaquote:
ook nog zo'n type wat thuis een vrouw heeft zitten of valt dat nog mee?quote:
Die is zwanger. Maar hij is wel een baas. Hij wil altijd chicks voor me hosselen en shitquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ook nog zo'n type wat thuis een vrouw heeft zitten of valt dat nog mee?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Voor Knetter ;-)
Als je meer danquote:
dat kun jij toch heul goed zellufquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die is zwanger. Maar hij is wel een baas. Hij wil altijd chicks voor me hosselen en shit
ook nog echtquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je meer dan![]()
![]()
op rij ziet van knetter moet je snel muten .
nee joh ik ben daar veel te lomp voorquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kun jij toch heul goed zelluf
Nog stratenmakers gezien in de trein?quote:
oh ja, jij bent een lompe boer ja?quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee joh ik ben daar veel te lomp voorzeker in een discotheek. Of ze zijn weer bezet heb je meteen ruzie wat meestal gebeurt
Sarcasme is me duidelijk WEL een van je kwaliteiten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ja, jij bent een lompe boer ja?
merk dr niks van op fok!
weetnie stonden geen bordjes met beroep bij de mensenquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog stratenmakers gezien in de trein?
van beiden als je de verkeerde treftquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
van vrouwen ga je huilen of waren het uien
\quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weetnie stonden geen bordjes met beroep bij de mensen
maar had wel een treinflirt
Nog geen ervaring met vrouwen kom nooit buitens jeweetz.uien wel die kan je laten bezorgen via Albert.nlquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
van beiden als je de verkeerde treft
nope wel msn.. hij is langer in de trein blijven zitten voor mijquote:
Tsss had minstens vlugge seks op de wc verwacht van jequote:Op woensdag 23 maart 2011 02:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nope wel msn.. hij is langer in de trein blijven zitten voor mij![]()
moest er bij dieren ofzo uit en is doorgereist tot arnhem
quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
Over Albert.nlLaatst had ik dus Hoestsiroop nodig omdat ik ziek was. Maar wilde niet naar buiten dus dacht ik..... weet je wat..... bestel ik gelijk wat andere spullen
handig via Albert.nl
Moest je voor 75 euro bestellen heb ik allemaal kk-troep laten komen zoals chips en snoep
heuj, ik lijk miss een slet, maar ben t stiekem niet heurquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tsss had minstens vlugge seks op de wc verwacht van je
Mijn moeder ziet me aankomenquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is best triest
kon je je vriendin niet op pad sturen? of je mams ofzo?
Niks mis met sletjensquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heuj, ik lijk miss een slet, maar ben t stiekem niet heur
jij bent echt ziekquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zijn er liedjes van clouseau bijgekomen in draakje
of keek ik gewoon altijd scheel?
___________quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mijn moeder ziet me aankomenMja had gekund ja
Dit leek me makkelijker.
tsss jij vind mijn verzoekjes wel vaker leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niks mis met sletjensen tevens een leuken verzoek voor de verandering
Zo af en toe lijk je het te leren en dan toch weer niet met je verzoekjensquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
___________![]()
[..]
tsss jij vind mijn verzoekjes wel vaker leuk
Gaat dit nummer over sletjens dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
i'm easynet nu we het over sletjes hebben
ik haat die smiley ook.. maar begin eraan te wennen en vond hem gepast.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo af en toe lijk je het te leren en dan toch weer niet met je verzoekjens
En k heb een LAT relatieDus moeilijk. Dacht trouwens dat je die
smiley haatte
nee maar daar moet ik wel altijd aan denken bij dit nrquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gaat dit nummer over sletjens dan?
tskkkkquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee maar daar moet ik wel altijd aan denken bij dit nr
garpje ik heb hazes aangevraagd of garpje omdat straf?quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
Zo even Hazes aangevraagd dat is je straf omdat je eerder Clouseau ging vragen. garpje
weet niet of alle vrouwen er last van hebben maar uhm....quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
tskkkk
Vrouwen denken ook maar aan 1 ding he
straf omdat straf = goedmaakseksquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
garpje ik heb hazes aangevraagd of garpje omdat straf?
oeh wie waar en mag ik meedoen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
straf omdat straf = goedmaakseks
Pas maar op straks ligt het weer in je bed zoals gisteren!quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb ruzie met een flesje drinken
niks over gezegdquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:33 schreef Stokstaart het volgende:
Wat vond Dragems trouwens van je foto?
Wil niet weten hoe hyper je dan gaat worden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
volgens mij kan ik dat beter niet gaan drinken![]()
staat best groot op:
aa drink
high energie
Durfde je niet of???????quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heeft gewint van het flesje
[..]
niks over gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |