Dat ging niet over Piet hoor, maar over een dom wicht die ze terugbelden ivm kaartjes, ze had zo'n Sonja Bakker West-Fries/Noord-Hollands accent.quote:
I know.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:33 schreef alors het volgende:
[..]
Dat ging niet over Piet hoor, maar over een dom wicht die ze terugbelden ivm kaartjes, ze had zo'n Sonja Bakker West-Fries/Noord-Hollands accent.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
I know.
Maar als export Grunneger moet ik zo nu en dan even Friezen bashen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:39 schreef Pino112 het volgende:
Zo, bij dezen heb ik aangetoond dat ik niet goed kan koken. Boerenkool aangebrand.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:39 schreef Pino112 het volgende:
Zo, bij dezen heb ik aangetoond dat ik niet goed kan koken. Boerenkool aangebrand.
Mous? Gewoon aardappelen met daarop boerenkool met daarop rookworstquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Hoe ken je nou mous aan laten branden.
quote:sekstape bekende DJ voor haar TV kanaal.
EC Entertainment is in het bezit gekomen van een zogenaamde 'sekstape' van een BN-er. Het betreft een bekende radio-DJ die al meer dan 10 jaar op de Nederlandse landelijke radio te horen is.
De video dateert uit 2010 en werd aangeboden aan E.C. Entertainment. Nadat de authenticiteit van de video is geverifieerd, heeft E.C. Entertainment besloten binnen enkele dagen over te gaan tot publicatie op haar website poldertube.
Op de video is de radio-DJ te bewonderen met een jongedame. Te zien is hoe er in een hotelkamer wijn wordt gedronken en dat de DJ seks heeft met de dame. Woordvoerster Daphne Neufeglise over de onlangs bemachtigde video: "Wij zijn helemaal in ons nopjes. Het gebeurt zelden dat een sekstape van een Bekende Nederlander van deze kwaliteit uitlekt. En hij hoeft zich nergens voor te schamen! We zijn van mening dat iedereen moet kunnen genieten van de film."
E.C. Entertainment hecht er waarde aan te melden dat de publicatie na betaling en goed overleg met de maakster geschiedt en dat er niet is geknipt of gemonteerd in het originele materiaal. De film zal in zijn geheel op poldertube geplaatst worden. Neufeglise licht toe: "Het gaat ons om de kwaliteit van het materiaal en we geloven dat we hiermee Poldertube een fantastische boost kunnen geven."
Dat noemen we hier in grunn Stampot Mousquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mous? Gewoon aardappelen met daarop boerenkool met daarop rookworst
ach 1 april komt weer in zichtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |