We hebben ongeveer dezelfde smaak qua vrouwen denk ik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef tong80 het volgende:
Lieve vrouw, maar ik heb haar nooit mooi gevonden. Wel bloedmooie ogen.
Adriaan trollt een beetje hèquote:
Waren mooie uitzendingen inderdaad.quote:
Ze zijn wel iets te radicaal misschien, maar het blijft toch doodzonde dat walvissen zinloos vermoord wordenquote:
Als het een bedreigd diersoort betreft is het jammer als ze voor commerciele doeleinden worden gedood, maar Sea Shepherd protesteren naar mijn weten (correct me if I'm wrong) bij alle soorten walvisjacht en dan is het w.m.b gewoon terrorisme op kleine(re) schaal.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ze zijn wel iets te radicaal misschien, maar het blijft toch doodzonde dat walvissen zinloos vermoord worden
Ik ben ook absoluut tegen die walvisvangst, maar de verplichting van die club om veganist te zijn om mee mogen doen aan boord gaat mij echt te ver.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze zijn wel iets te radicaal misschien, maar het blijft toch doodzonde dat walvissen zinloos vermoord worden
Walvisvangst is nooit ergens meer voor nodig. Wetenschappelijk niet, levertraan niet en commercieel al zeker niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:13 schreef msnk het volgende:
Als het een bedreigd diersoort betreft is het jammer als ze voor commerciele doeleinden worden gedood, maar Sea Shepherd protesteren naar mijn weten (correct me if I'm wrong) bij alle soorten walvisjacht en dan is het w.m.b gewoon terrorisme op kleine(re) schaal.
Dat zeggen vegetariers trouwens ook vaak, dat het niet meer nodig is. Maar die Jappen denken er kennelijk anders over.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Walvisvangst is nooit ergens meer voor nodig. Wetenschappelijk niet, levertraan niet en commercieel al zeker niet.
Omdat ze het vlees eten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:22 schreef msnk het volgende:
Dat zeggen vegetariers trouwens ook vaak, dat het niet meer nodig is. Maar die Jappen denken er kennelijk anders over.
Juist. Wanneer zij dat graag hebben is het commercieel toch hartstikke nodig? Doen wij toch ook, dieren eten om het eten, maar daar ben je ook op tegen dus leid ik hieruit af?quote:
Maar er zijn waarschijnlijk minder walvissen dan varkens.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:38 schreef msnk het volgende:
Juist. Wanneer zij dat graag hebben is het commercieel toch hartstikke nodig? Doen wij toch ook, dieren eten om het eten, maar daar ben je ook op tegen dus leid ik hieruit af?
Dikke pech dus voor de varkens.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar er zijn waarschijnlijk minder walvissen dan varkens.
Not sure if sarcastisch, PI relevant.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar er zijn waarschijnlijk minder walvissen dan varkens.
Commerciële noodzaak is voor mij en vele anderen nog geen sluitende redenering. Het feit dat de koe niet bedreigd is en de walvis wel maakt een groot verschil dat je niet meteen in geld kunt uitdrukken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Juist. Wanneer zij dat graag hebben is het commercieel toch hartstikke nodig? Doen wij toch ook, dieren eten om het eten, maar daar ben je ook op tegen dus leid ik hieruit af?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:52 schreef thettes het volgende:
[..]
Commerciële noodzaak is voor mij en vele anderen nog geen sluitende redenering. Het feit dat de koe niet bedreigd is en de walvis wel maakt een groot verschil dat je niet meteen in geld kunt uitdrukken.
Daarom is er ook een overheid. Excessen beperken. Maar op internationaal niveau is er geen overheid (en voor zover die er wél is, heeft die walvisjacht verboden!) en ben ik ook niet meteen tegen actiegroepen.
Had je mijn post gelezen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Als het een bedreigd diersoort betreft is het jammer als ze voor commerciele doeleinden worden gedood, maar Sea Shepherd protesteren naar mijn weten (correct me if I'm wrong) bij alle soorten walvisjacht en dan is het w.m.b gewoon terrorisme op kleine(re) schaal.
Begrijpend lezen is moeilijk. Ik weet het.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:38 schreef msnk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |