quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:51 schreef Lyriella het volgende:
Het gaat me meer om hoe beesten behandeld worden, niet zo zeer om gevoelens. Hoe dieren worden behandeld als nutteloos en levend versnipperd worden, dat gaat me toch een stapje te ver. On topic graag?
Wat ik al zei: neem een hap gras. Dat is het enige waar geen enkel dier mee gemoeid is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:41 schreef Lyriella het volgende:
pfoh ooit bij stilgestaan dat er in de eierenindustrie hanen levend versnipperd worden omdat ze nutteloos zijn? Of in de zuivelindustrie stierkalfjes zonder verder doel geslacht, om diezelfde reden? Mij smaakt een glaasje melk of een eitje bij het ontbijt dan niet meer. Iedereen zijn eigen keuzes, dus respecteer de mijne en leave out de "veganisten eten alleen maar blaadjes sla" comments. Die zijn er al genoeg en totaal niet waar.
Wel het gras goed uitspoelen en schudden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:43 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
[..]
Wat ik al zei: neem een hap gras. Dat is het enige waar geen enkel dier mee gemoeid is.
Oh, en hypocriet huilen over haantjes en kalfjes maar wel achter je PC zitten waarvoor meer dieren gedood zijn dan een mens in 1000 levens eet
Hypocriet gelul ook altijd
Hoe maak jij naanbrood zonder melk/yoghurt en boter?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:08 schreef minilot het volgende:
Pita's, naanbrood, maistortillas en/of rauwe groenten mee mee en dippen maar!
Yup, daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:44 schreef Farenji het volgende:
[..]
Hoe maak jij naanbrood zonder melk/yoghurt en boter?
Ik hoop dat je realiseert dat voor het brood wat je eet op een complete gistcultuur genocide is gepleegd?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:30 schreef Lyriella het volgende:
Hele uitdaging =P Een veganistisch recept die je mee kunt nemen. Geen magnetron ter beschikking, dus opwarmen is er niet bij. Brood ben k beu =P
en chapatis,squote:Op woensdag 23 maart 2011 12:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Yup, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Nou ja, pita's en maistortilla's dan.
Meende in [sex] toch iets anders te lezen (maandelijkse huishouding in de knoei)quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:12 schreef Lyriella het volgende:
Ik heb nergens last van neej =) Ik eet gezond en goed uitgebalanceerd, maar slik als enige B12 supplementen, maar dat deed ik ook toen ik vegetariër was en dat doen zelfs vleeseters om zich fitter te voelen => goed voor energie!
Ik wilde vanavond de scrambled tofu proberen van het filmpje, k vond dat er tomaatjes misten dus die heb ik er bij gedaan ^^ Dan smaakt het super lekker, net echt scrambled eggs.. weird joh, das zo lang geleden.
Tabbouleh, is dat koud ook lekker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |