Ik had het van jou niet verwacht.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vond ken lekkerder klinken, lekker Rotjeknor.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is wel onwijs moeilijk, het is alsof je met je linker en je rechter hand tegelijkertijd verschillende zinnen op papier schrijft
en dan snel he!
Hoax, je zei net nog dat je net in een band zat!quote:
Ik wou niet opscheppen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoax, je zei net nog dat je net in een band zat!
het gaat op zich wel, maar heb eerst 12 jaar klassiek gespeeld en heb nu nog steeds moeite met wennen aan die plectrum omdat ik zo lang met alleen mijn vingers gespeeld hebquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
Ken je een beetje gitaar spelen Zwabbert?
Echte mannen spelen met de vingers, ook op een electrisch apparaat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het gaat op zich wel, maar heb eerst 12 jaar klassiek gespeeld en heb nu nog steeds moeite met wennen aan die plectrum omdat ik zo lang met alleen mijn vingers gespeeld heb
Swaffelenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe speel je dit dan? Hard langsrennen?
Volgende keer moet je gitaartje meenemen, gaan we jammen. Ik neem mijn tamboerijn mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het gaat op zich wel, maar heb eerst 12 jaar klassiek gespeeld en heb nu nog steeds moeite met wennen aan die plectrum omdat ik zo lang met alleen mijn vingers gespeeld heb
Op de meet stonden Bart en ik tegenover elkaar met een allebei een router in onze hand, "heb jij nog een gitaar meegenomen" "nee, jij?"quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgende keer moet je gitaartje meenemen, gaan we jammen. Ik neem mijn tamboerijn mee.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op de meet stonden Bart en ik tegenover elkaar met een allebei een router in onze hand, "heb jij nog een gitaar meegenomen" "nee, jij?"
oeps
is ooit voor de lol gemaakt als promotie, alhoewel steve vai wel een soortgelijke gitaar heeft met drie nekken, een normale 6 snarige neck, een 12 snarige nek en een fretloze nek.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op de meet stonden Bart en ik tegenover elkaar met een allebei een router in onze hand, "heb jij nog een gitaar meegenomen" "nee, jij?"
oeps
Tja, het was of Lisa mee of een gitaar mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oeps
Ik had een router bij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het niet meenemen van een gitaar niet raar maar schande. Ok, Zwabber had met zijn wonderblok als laptop genoeg mee, maar Bart...
google op wangcaster, I dare youquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn wat gekke gitaren gemaakt, als je er zo op zit te zoeken.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
Tja, het was of Lisa mee of een gitaar mee.
ESPquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
ESP heeft ook weirde shit gemaakt trouwens
Even Lisa stemmen, aan de knopjes draaien tot de juiste klanken er uit komenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Je had nog mazzel dat Zwabber en Bart je niet om de beurten bespeelden.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Je had nog mazzel dat Zwabber en Bart je niet om de beurten bespeelden.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even Lisa stemmen, aan de knopjes draaien tot de juiste klanken er uit komen
[..]
[..]
Holy shit nee, ik zit nog steeds te teren op hun debuut! Even uitchecken die hap.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
over juiste klanken gesproken, had jij het nieuwe album van Cage the Elephant al gehoord? ik had het helemaal gemist maar het is in januari ofzo uitgekomen
[ afbeelding ]
*Spotify opentrapt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
over juiste klanken gesproken, had jij het nieuwe album van Cage the Elephant al gehoord? ik had het helemaal gemist maar het is in januari ofzo uitgekomen
[ afbeelding ]
Mmm, die voetafdruk is nog het minst erge...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wel even de voetafdruk van je monitor vegen
PLATENBEURS IN UTRECHT 9 & 10 APRILquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:33 schreef JJH het volgende:
Maar dat album kan me zeker bekoren. Eens kijken of ik die ergens op plastic danwel vinyl kan krijgen.
Die zondag ben ik vrij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
PLATENBEURS IN UTRECHT 9 & 10 APRIL
ik voorzie een vinyl-meet
Wilde het net typen.quote:
Ja echt super! Had het ook met KOL, ik kende ze al een hele tijd en probeerde het hier aan de man te brengen maar niemand wilde. En toen boemklatsch, daar waren ze ineens.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
zo tof dat ze nu de laatste tijd ook in nederland wat meer exposure krijgen
you say it like it's a bad thing?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
Ik krijg nu een beetje de Arctic Monkeys feel
Jij kende ze al langer dus?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
zo tof dat ze nu de laatste tijd ook in nederland wat meer exposure krijgen
KOL heb ik ook twee cd'tjes van in de kast staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja echt super! Had het ook met KOL, ik kende ze al een hele tijd en probeerde het hier aan de man te brengen maar niemand wilde. En toen boemklatsch, daar waren ze ineens.
Arctic Monkeys noem ik wel eens het beste wat de jaren ''00 is overkomen, dus nee.quote:
Dat geloof ik graag.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, ze zijn in amerika ook al veel bekender dan hier
ja, Only By The Night zorgde echt voor een explosie aan KOLquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja echt super! Had het ook met KOL, ik kende ze al een hele tijd en probeerde het hier aan de man te brengen maar niemand wilde. En toen boemklatsch, daar waren ze ineens.
Alleen London qua Europa.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag.
Zijn ze al eens in Nederland geweest of komen ze naar Nederland binnenkort?
ze zijn net geweest als het goed isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag.
Zijn ze al eens in Nederland geweest of komen ze naar Nederland binnenkort?
Wat de neuk! Dat stond niet in hun agenda.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
OEH OEH OEH OEH
http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/Cage-the-Elephant-1.htm
Zit daar wel een gat. Ze komen 'even' over.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat de neuk! Dat stond niet in hun agenda.!!!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Kunnen jullie (Zwab & Bel) weer klem zitten bij een of ander toegangspoortje.
k las zwabbelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
uhuh, het was dan ook bijzonder grappigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
!! Dat wordt gewoon een running gag.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Mental images ftw!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
ik zie het ook echt al voor me trouwens
Vies.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, ftw, totdat je met de gemiddelde ranzige internet meme wordt geconfronteerd
Stomme internets.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
mijn ziel is verpest door de internets
En conservenpotjes, ook zoiets.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:04 schreef Bellatrix het volgende:
Dat heb ik ook vaak, dan heeft iemand het in het dagelijkse leven over wafels en dan zie je mijn gezicht vertrekken omdat ik aan blue waffles denk. Internet heeft zoveel met mijn leven gedaan.
uhuh, toen patje en wander met die citroen bezig waren kreeg ik lemon party flashbacksquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:04 schreef Bellatrix het volgende:
Dat heb ik ook vaak, dan heeft iemand het in het dagelijkse leven over wafels en dan zie je mijn gezicht vertrekken omdat ik aan blue waffles denk. Internet heeft zoveel met mijn leven gedaan.
Ja echt he.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
En conservenpotjes, ook zoiets.
Of een chocolade-ijsje dat iets teveel gesmolten is en waar een meisje aan likt.
Dat wil je geeneens uit moeten leggen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja echt he.!! Verschrikkelijk gewoon. En uitleggen gaat meestal niet.
Nee, te ingewikkeld voor een eerste associatie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet aan Sgt Peppers Lonely Heart Club Band?
oh you laddergoat, you so randomquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:10 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zie die Spiderman en moet hier aan denken.
[ afbeelding ]
Oh jij, Spiderman.
Je zou mij moeten horen terwijl ik die foto bekijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
4chan memes groepsfoto
[ afbeelding ]
Ik ook, snel een keer weer doen, meng.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:25 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb nu alweer heimwee naar de epische meet
kerel, ook weer hier teruggekeerd na de meet die ik gemist hebquote:
hooguit een vakantie is een geldig excuus inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:32 schreef Bellatrix het volgende:
Haha ja echt super! Volgende keer ben je erbij he, afzeggingen zijn niet gewenst.
de klok gaat super langzaam...quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Bijna 11 al Miran, gaat de goede kant op!
Neeee, ik kom nu pas op fok.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
Ik dacht dat je nu pas wakker werd
Er zijn wel dagen bij, maar vandaag niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij bent natuurlijk niet mij
Dus ook wel logisch
Daar heeft iedereen wel eens last van. Onnodig om je een butje te noemenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmm, ik ben echt een butje..
De postbode was nog niet geweest.. Dus ik loop naar het station, en toen kwam ie aanfietsen.. Ik loop terug..
Maar toen durfde ik niet meer
nee het was hier zo rustig dat ik in de KSC zatquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:18 schreef JJH het volgende:
Iedereen zit natuurlijk lekker buiten in de zon?
Nee, ik werk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:18 schreef JJH het volgende:
Iedereen zit natuurlijk lekker buiten in de zon?
Ik moet zo ook.quote:
Wrumme dáán?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
strakkies nog even de zon in
Maar eerst boodschappen doen
De supermarkt hier is gesloten de komende 2 weken
Hete kip van Kallyquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:02 schreef JJH het volgende:
Maar eerst koken. Rijst met kipsate en doppertjes.
Ik eet lasagna, en vanmiddag had ik een broodje hete kip opquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:02 schreef JJH het volgende:
Maar eerst koken. Rijst met kipsate en doppertjes.
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik eet lasagna, en vanmiddag had ik een broodje hete kip op
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
You have been made the Deputy Director in kallies City Works
You have been made the Transit Director in Kallies City Works
Gekquote:
Heb ik ook vaak, dan heb je geen ontvangst ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja echt, kreeg pas iets na mijn BOE!
Dikke armoede!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak, dan heb je geen ontvangst ofzo
Whehehehe je hebt een pmquote:
Kitty's glamoerpoes wel te verstaanquote:
Man, sinds je me gedaggerd hebtquote:
Tjaquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:25 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG, het Kankerfonds wil dat sigaretten 10 euro gaan kosten
Ik zag hem en toen moest ik wel reagerenquote:
Ik moet echt nog zo vreselijk veel doen, en heb zo weinig tijdquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ging nog even verder met kamer opruimen.. nu ben ik echt bijna klaar
Patrique noemt me aapquote:
Hou op, schei uitquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, ik heb 10 rekeningen liggen.. dat klopt niet..
Pfoeiw... ik heb er nog 4 over! en 1 heb ik een betalingsregeling aangevraagd ( van mn ov-boete, haha!)quote:
Snel dan, nog geen 1 aprilquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb mijn belastingaangifte nog niet verzonden
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb mijn belastingaangifte nog niet verzonden
ja maar ik had hem al helemaal ingevuldquote:
Gedaanquote:
Mutsiequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik had hem al helemaal ingevuld
Zat op mijn digid te wachten.... die was ik natuurlijk weer eens kwijt
[..]
Gedaan
Nu even mijn bad voelen.... hij was koud
ja ik weet....quote:
Ja dat ding was ik ook altijd kwijt, staat er zo wil je via je wachtwoord inloggen of via mobiel? Dus ik kies zo mobiel. Bij het volgende scherm vraagt hij mijn wachtwoord. WTF ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik had hem al helemaal ingevuld
Zat op mijn digid te wachten.... die was ik natuurlijk weer eens kwijt
[..]
Gedaan
Nu even mijn bad voelen.... hij was koud
ja dat had ik dus ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat ding was ik ook altijd kwijt, staat er zo wil je via je wachtwoord inloggen of via mobiel? Dus ik kies zo mobiel. Bij het volgende scherm vraagt hij mijn wachtwoord. WTF ?
Dat die komt dat denk ik wel, wanneer durf ik niet te zeggenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even in bad, maar met iPhone
Patje.... weet jij toevallig of de iPhone 5 komt? En zoja wanneer
Ik douchen, muziek maken, etcquote:
eens per jaar updaten ze die telefoon, meestal eind juni / begin juliquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even in bad, maar met iPhone
Patje.... weet jij toevallig of de iPhone 5 komt? En zoja wanneer
Ja, als je van het HBO komt moet je meer zelf betalen en geen OV, iets met een tussenjaar, lees er nu iets over in SES.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
wat willen ze doen dan? hebben ze weer iets nieuws bedacht?
ze hebben geen PatWanquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
https://securewebregistrations.net/honigsample/
Ik heb deze week toetsweek. In heel deze week heb ik een toets.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:32 schreef Lutte het volgende:
Mijn ouders vinden me vast gezellig, ik sta op, ga naar school, kom om vier uur thuis, maak huiswerk tot het eten, eet met ze, maak meer huiswerk, ga douchen en dan naar bed. Proefwerkweken.
Hoe komt het het?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb deze week toetsweek. In heel deze week heb ik een toets.
morgen.. En geen ideequote:Op donderdag 24 maart 2011 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
Wanneer moet je weer wegen? Was je nog veel aangekomen dit weekend?
Ik maar 500 gram gelukkig. Naar 67,3 kilo.... maar vanmorgen woog ik alweer 66,1 kilo
Ik moet ook weer morgen om 9:40 uurquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
morgen.. En geen ideemaar vanavond nog even hardlopen.. Komt vast wel goed!
Hoiquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, dat was een doorploegochtend om snel te vergeten. Op routine maar wat gedaan.
Hello!
geen idee.... maar ik mis hem gewoon...quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ja Benny en ik rug tegen rug, geen idee wat voor standje bella en patrique hebben gedaan
Ik was toen met Benny op een ander toestel aan het spelen
de schommel
[ afbeelding ]
Zoiets
En ja dat is het kind wat Bella heeft gebaard tijdens de kamasutra... het heeft de krulletjes van patrique
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:41 schreef Bellatrix het volgende:
O wacht, dat kan mijn kind trouwens niet zijn. Ik zou mijn kind nooit laten rondlopen in die afschuwelijke tinten grijs.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:41 schreef Bellatrix het volgende:
O wacht, dat kan mijn kind trouwens niet zijn. Ik zou mijn kind nooit laten rondlopen in die afschuwelijke tinten grijs.
Ach wat, dit is wel even echte Wibra he.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:41 schreef Bellatrix het volgende:
jullie waren er al af!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee.... maar ik mis hem gewoon...
Ik vind hem lief en ik heb afgelopen zaterdag met hem de bavianendans gedaan
En in de speeltuin gespeeldDe Kamasutra schommel was leuk, totdat Bella en Patrique erop wilden
wij zagen jullie aan komen lopen, je stormde bijna op ons af, en toen werd ik bang van stormende patrique, en toen zei ik tegen Benny, kom we gaan naar die andere kamasutra dingquote:
Ja maar dan gaat mijn collega zo raar praten kijkenquote:
ik niet, ik wrijf met mijn ellebogen over het toetsenbord zonder te kijken waarop ik reageerquote:
Ik weet nu op gevoel dat ik op je reageer. Verder krijg ik de woorden elleboog en toetsenbord door. Ik weet genoeg.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik niet, ik wrijf met mijn ellebogen over het toetsenbord zonder te kijken waarop ik reageer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |