Ik had het van jou niet verwacht.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vond ken lekkerder klinken, lekker Rotjeknor.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is wel onwijs moeilijk, het is alsof je met je linker en je rechter hand tegelijkertijd verschillende zinnen op papier schrijft
en dan snel he!
Hoax, je zei net nog dat je net in een band zat!quote:
Ik wou niet opscheppen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoax, je zei net nog dat je net in een band zat!
het gaat op zich wel, maar heb eerst 12 jaar klassiek gespeeld en heb nu nog steeds moeite met wennen aan die plectrum omdat ik zo lang met alleen mijn vingers gespeeld hebquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
Ken je een beetje gitaar spelen Zwabbert?
Echte mannen spelen met de vingers, ook op een electrisch apparaat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het gaat op zich wel, maar heb eerst 12 jaar klassiek gespeeld en heb nu nog steeds moeite met wennen aan die plectrum omdat ik zo lang met alleen mijn vingers gespeeld heb
Swaffelenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe speel je dit dan? Hard langsrennen?
Volgende keer moet je gitaartje meenemen, gaan we jammen. Ik neem mijn tamboerijn mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het gaat op zich wel, maar heb eerst 12 jaar klassiek gespeeld en heb nu nog steeds moeite met wennen aan die plectrum omdat ik zo lang met alleen mijn vingers gespeeld heb
Op de meet stonden Bart en ik tegenover elkaar met een allebei een router in onze hand, "heb jij nog een gitaar meegenomen" "nee, jij?"quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgende keer moet je gitaartje meenemen, gaan we jammen. Ik neem mijn tamboerijn mee.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op de meet stonden Bart en ik tegenover elkaar met een allebei een router in onze hand, "heb jij nog een gitaar meegenomen" "nee, jij?"
oeps
is ooit voor de lol gemaakt als promotie, alhoewel steve vai wel een soortgelijke gitaar heeft met drie nekken, een normale 6 snarige neck, een 12 snarige nek en een fretloze nek.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op de meet stonden Bart en ik tegenover elkaar met een allebei een router in onze hand, "heb jij nog een gitaar meegenomen" "nee, jij?"
oeps
Tja, het was of Lisa mee of een gitaar mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oeps
Ik had een router bij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het niet meenemen van een gitaar niet raar maar schande. Ok, Zwabber had met zijn wonderblok als laptop genoeg mee, maar Bart...
google op wangcaster, I dare youquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn wat gekke gitaren gemaakt, als je er zo op zit te zoeken.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
Tja, het was of Lisa mee of een gitaar mee.
ESPquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
ESP heeft ook weirde shit gemaakt trouwens
Even Lisa stemmen, aan de knopjes draaien tot de juiste klanken er uit komenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Je had nog mazzel dat Zwabber en Bart je niet om de beurten bespeelden.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Je had nog mazzel dat Zwabber en Bart je niet om de beurten bespeelden.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even Lisa stemmen, aan de knopjes draaien tot de juiste klanken er uit komen
[..]
[..]
Holy shit nee, ik zit nog steeds te teren op hun debuut! Even uitchecken die hap.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
over juiste klanken gesproken, had jij het nieuwe album van Cage the Elephant al gehoord? ik had het helemaal gemist maar het is in januari ofzo uitgekomen
[ afbeelding ]
*Spotify opentrapt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
over juiste klanken gesproken, had jij het nieuwe album van Cage the Elephant al gehoord? ik had het helemaal gemist maar het is in januari ofzo uitgekomen
[ afbeelding ]
Mmm, die voetafdruk is nog het minst erge...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wel even de voetafdruk van je monitor vegen
PLATENBEURS IN UTRECHT 9 & 10 APRILquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:33 schreef JJH het volgende:
Maar dat album kan me zeker bekoren. Eens kijken of ik die ergens op plastic danwel vinyl kan krijgen.
Die zondag ben ik vrij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
PLATENBEURS IN UTRECHT 9 & 10 APRIL
ik voorzie een vinyl-meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |