Kan je ook vechten.quote:
Hey! Jij bent ook weer terug van het taalnazi kamp?quote:
Geweld is nooit de juiste oplossing TS! Daar krijg je alleen maar problemen van, en haters.quote:
kloptquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Geweld is nooit de juiste oplossing TS! Daar krijg je alleen maar problemen van, en haters.
Wat is dan een oplossing volgens jou? Beetje zielig gaan doen bij begeleiders, leraren, ouders? In een hoekje gaan huilen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Geweld is nooit de juiste oplossing TS! Daar krijg je alleen maar problemen van, en haters.
Praten, praten is altijd de beste oplossing.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef gamezz het volgende:
[..]
Wat is dan een oplossing volgens jou? Beetje zielig gaan doen bij begeleiders, leraren, ouders?Dat zal ze leren!
Kan je inderdaad beter eeen gevecht aangaan! Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef gamezz het volgende:
[..]
Wat is dan een oplossing volgens jou? Beetje zielig gaan doen bij begeleiders, leraren, ouders? In een hoekje gaan huilen?Dat zal ze leren!
Vroegerquote:Ik heb vroeger op school altijd heel veel gevochten. Niet omdat ik werd gepest enzo, nee gewoon omdat ik sterk was en veel mensen mij uitdaagde. Bracht alleen maar problemen.
Dan laat je tenminste niet over je heen lopen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je inderdaad beter eeen gevecht aangaan! Dat zal ze leren!
Dan kan je je maar beter verlagen tot hun niveau ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:00 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dan laat je tenminste niet over je heen lopen...
Met pesters valt toch niet te praten lijkt mij.
Er is een verschil tussen pesten en voor jezelf opkomen imoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan kan je je maar beter verlagen tot hun niveau ja.
En volgens jou kan je alleen voor jezelf opkomen door te vechten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:16 schreef gamezz het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen pesten en voor jezelf opkomen imo
Of een grote bek geven, maar dan zullen ze je vanzelf wel willen slaan en moet je verdedigend optreden. Wat is dan de beste oplossing volgens jou?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En volgens jou kan je alleen voor jezelf opkomen door te vechten.
De eer aan jezelf houden en gewoon laten kletsen..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef gamezz het volgende:
[..]
Of een grote bek geven, maar dan zullen ze je vanzelf wel willen slaan en moet je verdedigend optreden. Wat is dan de beste oplossing volgens jou?
Er zijn wel meer opties dan dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef gamezz het volgende:
[..]
Of een grote bek geven, maar dan zullen ze je vanzelf wel willen slaan en moet je verdedigend optreden. Wat is dan de beste oplossing volgens jou?
Volgens mij blijft het pesten bij TS niet bij kletsen, anders was het geen probleem geweest natuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:23 schreef Grapjasje96 het volgende:
[..]
De eer aan jezelf houden en gewoon laten kletsen..
Zoals?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zijn wel meer opties dan dat?
Hmm, daar kan jij nog wel eens gelijk in hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef gamezz het volgende:
[..]
Volgens mij blijft het pesten bij TS niet bij kletsen, anders was het geen probleem geweest natuurlijk
mmmm, ik denk dat neerschieten een betere optie is!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:27 schreef dralion13 het volgende:
Stomme zet om terug te komen, nu zal je ook nog de zwakkeling zijn die niet langer dan een paar dagen zonder zn moeder kan...
Je had sterk moeten zijn en grenzen moeten verleggen
Ik heb ook een aantal keer erg tegen kamp opgezien, en ben de eerste jaren ook gepest, maar uiteindelijk is het over gegaan
Ik had gewoon dagelijks op een afgelegen plek waarvan klasgenoten niet wisten een telefoongesprek met mn ouders, heeft mij destijds geholpen.
Uitpraten, niet op reageren, met sarcasme op reageren, pester voor lul zetten etc.quote:
Hier sluit ik me wel bij aan ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:27 schreef dralion13 het volgende:
Stomme zet om terug te komen, nu zal je ook nog de zwakkeling zijn die niet langer dan een paar dagen zonder zn moeder kan...
Je had sterk moeten zijn en grenzen moeten verleggen
Ik heb ook een aantal keer erg tegen kamp opgezien, en ben de eerste jaren ook gepest, maar uiteindelijk is het over gegaan
Ik had gewoon dagelijks op een afgelegen plek waarvan klasgenoten niet wisten een telefoongesprek met mn ouders, heeft mij destijds geholpen.
1x gevatte opmerking op goede moment zal denk ik al veel helpen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Uitpraten, niet op reageren, met sarcasme op reageren, pester voor lul zetten etc.
Zou kunnen maar dat hangt natuurlijk van de manier van pesten afquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Uitpraten, niet op reageren, met sarcasme op reageren, pester voor lul zetten etc.
Als ze je in elkaar slaan zal een goede opmerking inderdaad niet veel helpen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef gamezz het volgende:
[..]
Zou kunnen maar dat hangt natuurlijk van de manier van pesten af
klopt, maarja, ik denk dat je ook weer andere problemen krijgtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:30 schreef 77uzi77 het volgende:
[..]
mmmm, ik denk dat neerschieten een betere optie is!
Ja, precies. En als ze je in elkaar slaan, wat is er dan mis met je te verdedigen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ze je in elkaar slaan zal een goede opmerking inderdaad niet veel helpen.
Maar in het andere topic stonden wel een paar goeie scenario's
Niets, beweer ik dat dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:43 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ja, precies. En als ze je in elkaar slaan, wat is er dan mis met je te verdedigen.
Ligt eraan of je ze aankan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:43 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ja, precies. En als ze je in elkaar slaan, wat is er dan mis met je te verdedigen.
quote:
Dat impliceerde je, of ik moet het verkeerd opgevat hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je inderdaad beter eeen gevecht aangaan! Dat zal ze leren!
Dat was sarcasme ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:51 schreef gamezz het volgende:
[..]
[..]
Dat impliceerde je, of ik moet het verkeerd opgevat hebben
Snap ik, maar dan zeg je toch dat er wél iets mis is met vechten?quote:
Er is wat mis met vechten zolang je nog andere opties hebt. Dat geld zowel voor hier als op andere momenten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:58 schreef gamezz het volgende:
[..]
Snap ik, maar dan zeg je toch dat er wél iets mis is met vechten?
Anyway, dit gaat te diep voor dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |