Kan je ook vechten.quote:
Hey! Jij bent ook weer terug van het taalnazi kamp?quote:
Geweld is nooit de juiste oplossing TS! Daar krijg je alleen maar problemen van, en haters.quote:
kloptquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Geweld is nooit de juiste oplossing TS! Daar krijg je alleen maar problemen van, en haters.
Wat is dan een oplossing volgens jou? Beetje zielig gaan doen bij begeleiders, leraren, ouders? In een hoekje gaan huilen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Geweld is nooit de juiste oplossing TS! Daar krijg je alleen maar problemen van, en haters.
Praten, praten is altijd de beste oplossing.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef gamezz het volgende:
[..]
Wat is dan een oplossing volgens jou? Beetje zielig gaan doen bij begeleiders, leraren, ouders?Dat zal ze leren!
Kan je inderdaad beter eeen gevecht aangaan! Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:49 schreef gamezz het volgende:
[..]
Wat is dan een oplossing volgens jou? Beetje zielig gaan doen bij begeleiders, leraren, ouders? In een hoekje gaan huilen?Dat zal ze leren!
Vroegerquote:Ik heb vroeger op school altijd heel veel gevochten. Niet omdat ik werd gepest enzo, nee gewoon omdat ik sterk was en veel mensen mij uitdaagde. Bracht alleen maar problemen.
Dan laat je tenminste niet over je heen lopen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je inderdaad beter eeen gevecht aangaan! Dat zal ze leren!
Dan kan je je maar beter verlagen tot hun niveau ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:00 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dan laat je tenminste niet over je heen lopen...
Met pesters valt toch niet te praten lijkt mij.
Er is een verschil tussen pesten en voor jezelf opkomen imoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan kan je je maar beter verlagen tot hun niveau ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |