ja die ook, maar sharon meer vind ik ....het hele uiterlijk, precies zoals nederlandse agentes eruit zienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:19 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
echt zo'n bikkel, Aafke ook trouwens
Dan gaat dat tussen de tenen van de anderen zittenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:19 schreef TimeJumper het volgende:
Bah Lijzig Laura peutert in haar neus en wrijft haar bulletje tussen haar vingers en gooit het dan uit bed.
Iemand een cap? Zal wel niet he Laura Lovers
Daar heb ik het niet over gehadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:19 schreef Urb het volgende:
[..]
En ieder die echt niet meer kijkt krijgt 50 van jou toch?
dat bedoelde ik dus...maar wou ut netjes houdenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Kan goed de meeste politieagentes hebben altijd een dikke reet
nou............zo zeker ben ik ook weer niet van mezelfquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je wel kijkt krijg ik ¤50 van je. Afgesproken?
Kut, waarom klikte ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
daarom dus
http://tinyurl.com/6cbgf3d
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef ikke79 het volgende:
[..]
nou............zo zeker ben ik ook weer niet van mezelf![]()
waarschijnlijk trap ik er toch weer in
heeft sharon zn boek al in het zwembad gegooid? hij had het bijna uitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
En Servio zit weer gezellig alleen te lezen, goh wat een gemis zal hij zijn he?
en al die ziektes waar Jo mee rond loopt niet te vergeten hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:20 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Dan gaat dat tussen de tenen van de anderen zittenplakt wel goed samen met pus van Aafke trouwens
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:20 schreef Stability het volgende:
[..]
ja die ook, maar sharon meer vind ik ....het hele uiterlijk, precies zoals nederlandse agentes eruit zien
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef Stability het volgende:
[..]
dat bedoelde ik dus...maar wou ut netjes houden
ik kliktequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
daarom dus
http://tinyurl.com/6cbgf3d
Hahahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef ikke79 het volgende:
[..]
nou............zo zeker ben ik ook weer niet van mezelf![]()
waarschijnlijk trap ik er toch weer in
zo erg wassie toch niet, het was geen idiotquote:
hahaha ik kán heus wel netjes zijn hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
[..]
![]()
ik vond al dat je zo moeilijk zat te formuleren
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |