Volgens mij kan een helling er toch voor zorgen dat je eerder uitgeput bent. Ik probeerde hellingen juist zoveel mogelijk te vermijden, zodra een helling in zicht kwam begon bij mij al de gedachte te spelen dat ik misschien niet omhoog zou komen. Die gedachte zorgde ervoor dat ik wel boven kwam maar met heel veel moeite want ik lette eigenlijk niet meer echt op mijn ademhaling en dat is natuurlijk vragen om problemen.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:10 schreef robdriessen het volgende:
Moet wel bijgezegd dat er in mijn route twee straten zitten met een behoorlijke helling omhoog er in, maar dat zou toch niet het breekpunt moeten zijn?
ooooh ik heb renate hahaquote:Op maandag 28 maart 2011 23:30 schreef winterstorm666 het volgende:
evy is een programma dat je kan gebruiken voor het beginnen met hartlopen.
met behulp van lessen op mp3 formaat kun je rustig aan opbouwen tot bv de 5km.
de stem is van evy gruyaert.
hier een voorbeeldlinkje
http://www.hardloopschema(...)-start-to-run-cursus
Ik vind dat het ook gaat lukken, les8 gaat er vanavond aan!quote:Op maandag 28 maart 2011 23:47 schreef winterstorm666 het volgende:
oh ik heb het eerste de beste linkje gepakt haha!
ik gebruik het zelf niet,maar mischien dat iemand hier een goede link heeft.
@douche-eendje
morgen word een supermooie dag en het gaat je gewoon lukken!!
Hartlopen?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:30 schreef winterstorm666 het volgende:
evy is een programma dat je kan gebruiken voor het beginnen met hartlopen.
met behulp van lessen op mp3 formaat kun je rustig aan opbouwen tot bv de 5km.
de stem is van evy gruyaert.
hier een voorbeeldlinkje
http://www.hardloopschema(...)-start-to-run-cursus
Nou, dat zal dan niet van het hardlopen zijn, want dat zet de eerste maanden (wat zeg ik? het eerste half jaar - jaar) nog geen zoden aan de dijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik vind dat het ook gaat lukken, les8 gaat er vanavond aan!
Ik mag hier vast ook wel even eendoen, want ben nu 4 kilo afgevallen en het begint anderen nu ook op te vallen
.
Opletten met eten en een regelmatiger leefpatroon zal daar wat meer effect op hebben gehadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, dat zal dan niet van het hardlopen zijn, want dat zet de eerste maanden (wat zeg ik? het eerste half jaar - jaar) nog geen zoden aan de dijk.
proest haha!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan loop je geen rondjes maar hartjes
geef je een dagje extra om te herstellen..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:22 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
proest haha!
laten we het maar houden op zwaar vermoeid typen.
ik heb nu echt spierpijn!!!!
toch iets over mijn limiet gelopen.
kuiten en quadricepts doen zeer.
Oh dat had ik tot een paar dagen geleden ook (last van quadriceps). Ik had er alleen last van als ik zat, vooral op de wc. Kon amper overeind komenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:22 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
proest haha!
laten we het maar houden op zwaar vermoeid typen.
ik heb nu echt spierpijn!!!!
toch iets over mijn limiet gelopen.
kuiten en quadricepts doen zeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |