abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 21:54:13 #226
5428 crew  miss_sly
pi_94575296
groofs, wow! Ik vind het knap, ik zou hem weggebracht hebben!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94575364
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik vandaag mijn band nog heb geplakt.
^O^
Ik kan wel banden plakken, maar als ik de buitenband er weer om doe prik ik de band weer lek :') 8)7
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:55:40 #228
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94575388
:o Groofs! _O_ Ik heb echt nog nooit een band geplakt :@

Miss, dat begrijp ik! Nouja, bikkel ze dan :* En je weet waar m huis woont :+
3!
pi_94575404
Ik ging hem vandaag ook wegbrengen, maar ze zaten VOL o|O . Toen heb ik hem uit frustratie maar zelf geplakt. (Het was niet het eerste regelding dat misging vandaag :') ).
pi_94575408
Groofs, respect! Ik doe veel, maar banden plakken..nuh. En ik kan het wel hoor, daar niet van, maar ik krijg die binnenband er nooit onderuit zeg maar.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_94575447
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:55 schreef Twinkly het volgende:

[..]

^O^
Ik kan wel banden plakken, maar als ik de buitenband er weer om doe prik ik de band weer lek :') 8)7
Haha, ja, dat heb ik ook vakaer gehad. Maar hij is nog niet leeg, en ik heb hem vroeg in de middag geplakt, dus ik denk dat het goed is gegaan.
pi_94575520
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:11 schreef oeke het volgende:
Ik las in het kleine babytopic dat kindjes die naar de creche gaan slimmer zouden zijn dan thuisblijvende kindjes.
Nu zag ik net een leuk filmpje op FB van Lena en Ivan die samen lachten en ik moest ineens denken aan dat er laatst hier werd gezegd dat uit onderzoek bleek dat het oudste kind slimmer is dan zijn jongere broertjes/zusjes.
Dit zou zijn omdat ze meer gestimuleerd werden terwijl de volgende kindjes er meer bij hingen. Ik vroeg me af hoe dat strookt met het onderzoek dat kindjes juist leren door andere kindjes.
Nouja, verder niet belangrijk maar die onderzoeken zijn steeds zo tegenstrijdig lijkt het wel. Daar ga ik dan over na zitten denken. :')
Het was ik die dat zei! Maar dat onderzoek heb ik niet zelf gelezen; ik hoorde het van een collega. Het fijne weet ik er dus niet van. Wat je denk ik wel moet onthouden is dat er vaak verschillende dingen onderzocht worden. In het ene onderzoek wordt er misschien naar iq gekeken en in het andere onderzoek naar sociale slimheid. In dat onderzoek in het kleine baby'tjestopic is er weer duidelijk naar het spel zelf gekeken en hoe complex dat was.

En verder zullen er altijd onderzoeken zijn die elkaar tegenspreken. Daarom is het ook belangrijk om nooit te veel op één resultaat af te gaan maar af te wachten hoe de consensus zich in de loop der jaren ontwikkelt.

Twinkly: ik hoop zo dat de verandering in beker permanent voor lange nachten zorgt! *O*

Miss_sly: ken je de kinderboerderij hier aan het spoor? Niet heel groot en misschien ook niet heel fijn maar wel oké.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94575609
Nou, ik heb op zich een tuin grenzend aan een speeltuin O-)
En ik ben veel thuis :P
pi_94575628
Oh ja, Twinkly, wat goed van vannacht! *O* Ik duim voor nog zo'n nacht. :*
pi_94575926
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:35 schreef Asyniur het volgende:
Ow en wat betreft onderzoeken: het ligt eraan wie het onderzoek subsidieert wat de conclusie is (of wat er wordt uitgelicht). Dus zolang je niet het hele onderzoek kent, slaan de conclusies die je her en der leest vaak als een tang op een varken.
bovendien kan het ook zijn dat het verschil misschien wel significant is maar dat het verschil zelf maar marginaal is ;)
Ik vind dat nogal een grove beschuldiging. :o Hier staan de onderzoeksresultaten echt niet vantevoren al vast, wie het resultaat ook financiert.

De meeste onderzoeken worden met veel liefde en zorgvuldigheid opgezet en uitgevoerd. Dat er korte stukjes in de media verschijnen die geen recht doen aan de (vaak buitengewoon genuanceerde) onderzoeksresultaten doet daar geen afbreuk aan.
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 22:07:31 #236
5428 crew  miss_sly
pi_94576221
Claudia, bedoel je die op de Archimedesweg? Die is wel aardig, maar ik mis de kleine diertjes, zoals konijntjes ofzo. Of is dat niet standaar dop een kinderboerderij? Ik zou het zo leuk vinden als ze eens eenkonijntje zou kunnen aaien ofzo, en er niet alleen grote dieren als geiten en varkens rondlopen en niet-aaibare dieren zoals eenden, kippen en pauwen.
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:09:54 #237
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94576415
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind dat nogal een grove beschuldiging. :o Hier staan de onderzoeksresultaten echt niet vantevoren al vast, wie het resultaat ook financiert.

De meeste onderzoeken worden met veel liefde en zorgvuldigheid opgezet en uitgevoerd. Dat er korte stukjes in de media verschijnen die geen recht doen aan de (vaak buitengewoon genuanceerde) onderzoeksresultaten doet daar geen afbreuk aan.
Dat is geen beschuldiging dat is een feit. Conclusie die getrokken wordt, is zo goed als altijd in het voordeel van degene die het financiert. Al is het maar hoe ze het brengen.
Kijk bijv naar Olvarit: die zullen nooit zeggen dat vers het beste is en dat het easypeasy is om het zelf te maken. Die zullen altijd zeggen: hé, kijk wij stoppen er alles in!

Ik heb zelf ook onderzoek gedaan (en genoeg onderzoeken gezien) en mijn man werkt op het CBS. De statistieken worden zodanig behandeld totdat er iets uitkomt wat ze graag willen zien.

Maar goed, als jij anders van mening bent, is dat je goed recht ;)

Ik ga naar mijn bed want dreumes meldde zich zojuist al volledig in paniek. Geen idee wat er aan de hand was maar het slaapt weer...
pi_94576446
Mijn dochter houdt ook het meest van de kippen. Ik probeer altijd te voorkomen dat ze ze aait eigenlijk (en ik ben zelf helemaal niet bang voor dieren). :o
pi_94576593
Miss, laten we een keer afspreken op onze kinderboerderij. Is niet zo dichtbij voor jullie, maar wel met cavia's aaien en konijnen en schildpadden.
En er zijn leuke speeldingen. Hij zit zo'n beetje ter hoogte van de Ferdinand Bol.

Ik snap dat wel hoor Claudia, dat het elkaar niet perse tegenspreekt maar dat het over verschillende gebieden gaat, maar het kriebelt mijn hersenen. Haha.
En ik vind het gewoon jammer dat het dan zo kort door de bocht word gepubliceerd. Nouja.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:14:06 #240
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_94576705
Even offtopic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 22:15:29 #241
5428 crew  miss_sly
pi_94576787
dat klinkt als een leuke kinderboerderij, oeke! Senna en ik fietsen graag een stuk, dus dat is geen probleem. Doen we, leuk, een keer afspreken weer :Y

Ik ga slapen, truste :*
pi_94577043
Nou ja, oeke, dat onderzoek waar mijn collega het over had ging heel duidelijk over iq. En het ging niet over alleen dingen ontdekken maar over prikkels krijgen van de ouders. Kinderen leren natuurlijk niet alleen van hun peer group, maar hun ouders vormen ook een belangrijke bron. Da's wel weer troostrijk, vind ik, haha.

Miss_sly, inderdaad Archimedesweg. En je hebt gelijk, er zit weinig aaibaars tussen. Mijn vriend durft Ivan zelfs niet eens bij de geitjes te laten. :+

Oh, en Incantrix: Ivan schijnt de zandbak doodeng te vinden.
pi_94577134
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef Marlinde het volgende:
Even offtopic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo eentje hadden wij ook. hoe warm het mag zijn hangt een beetje af van wie je het vraagt. het beste is geloof ik tussen de 15 en de 18 graden. dr spock was geloof ik nog wat koeler, maar sla me er niet op stuk ;)

enfin, dit zijn de aanbevolen temperaturen. als je klimaatbeheersing hebt in huis kan je dat aanhouden. anders zet je de verwarming uit, het raam open, doet wat aan eventuele muggen voor zover je kan en is het wel goed :*

uiteraard wel de verwarming aanzetten als het te koud is. maar dat is niet snel.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_94577151
Ben dr ook zondag!! Met lars, zonder Meike.

En we kunnen dus gewoon doorgaan met de pepti voor Lars he!
De dietiste heeft de machtiging geregeld!
Ik ben echt wel opgelucht ja!
Ik zag het al helemaal even niet zitten....ja zelf betalen...en dat hadden we ook wel gedaan, want hij is het gewoon nodig, maar goed, wel een hap geld...25 euries per bus.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_94577167
Claudia, wees blij...ik schep elke dagen lagen zand van de commode, uit bad, van de vloer, uit zijn schoenen etc. Het stond vandaag nog in het kdvboekje: Driekus wil de zandbak niet uit, alleen voor eten...
pi_94577241
Karin, hoeveel drinkt Lars daar nu nog van dan? Want ik neem aan dat je het hem geeft als vervanging van alle zuivel, das best wel wat...
pi_94577369
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef Asyniur het volgende:

Maar goed, als jij anders van mening bent, is dat je goed recht ;)
Ik doe onderzoek aan de universiteit en hier staan resultaten absoluut niet vantevoren vast. Het geld komt van verschillende geldverstrekkers, soms van NWO, soms vanuit de universiteit zelf, soms vanuit een belanghebbende zoals de gemeente Utrecht. Maar er worden echt nooit resultaten gemanipuleerd. Er wordt hooguit gefilterd op interessante vondsten, maar de eisen die door tijdschriften aan een artikel worden gesteld zijn zo hoog dat die ook flink toegelicht en genuanceerd moeten worden.

Er zijn heus uitzonderingen, maar ik geloof er niets van dat het eerder de regel is. Daarmee zou je stellen dat onderzoekers per definitie geen integriteit bezitten.

Ik ken toevallig een boel onderzoekers en dat zijn allemaal vakidioten. 8-)
pi_94577502
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:19 schreef Claudia_x het volgende:
Kinderen leren natuurlijk niet alleen van hun peer group, maar hun ouders vormen ook een belangrijke bron. Da's wel weer troostrijk, vind ik, haha.
Achja, ik ben ook nooit naar een kdv geweest noch naar een psz en ik doe het nog steeds. :P

Fijn Karin! *O*

Ko kreeg vandaag een warme maaltijd op het kdv, maar hij wilde het niet. Hij wilde alleen maar brood. :')
Moesten jullie niet lachen om mijn jochie met zijn blaadjes op zijn hoofd?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_94577632
Ja, oeke, dat vond ik heel grappig om te lezen! Ivan doet soms ook van die maffe dingen. Er liggen hier op het balkon bijvoorbeeld allemaal kaartjes die ooit bij planten hebben gezeten. Daar is hij de hele tijd zoet mee. Zo houdt hij elk kaartje telkens even tegen elke plant. :D
pi_94577660
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:22 schreef mefke79 het volgende:
Karin, hoeveel drinkt Lars daar nu nog van dan? Want ik neem aan dat je het hem geeft als vervanging van alle zuivel, das best wel wat...
3 flessen nog....

Hij is een hele slechte drinker buiten zijn melkflessen om, dus ik ben ook blij dat hij de pepti gewoon kan blijven drinken, dat drinkt ie tenminste!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')