Cynthiaquote:
het is gelukkig niet zo doorzichtigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:40 schreef bergenzand het volgende:
[..]
zeker doormiddel van een gat in de wand van de KVDW?? Mond en spandiensten??
Daar heb jij heel de capaciteiten niet voor, brulkikker..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:41 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Dan heb jij geen leven meer Bommie! Dan ga ik je zo hard negeren (néégeren dus) op twitter dat je heel hard om je mammie gaat roepen.
Dus regie heeft hand erin, er moet dus een man uit, anders zouden er wel 5 genomineerd staanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
Aafke nomineert Servio en Joanna.
Alex nomineert Servio en Aafke.
Gerard nomineert Joanna en Servio.
Joanna nomineert Aafke en Karim.
Karim nomineert Servio en Philip.
Laura nomineert Servio en Aafke.
Maik nomineert Joanna en Servio.
Monique nomineert Servio en Sharon.
Philip nomineert Servio en Karim.
Servio nomineert Monique en Karim.
Sharon nomineert Philip en Alex.
8x Servio![]()
psies, klopt dus geen ruk van dat er maar 2 zittenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
8x Servio
3x Joanna
3x Aafke
3x Karim
2x Philip
1x Monique
1x Alex
1x Sharon
Don't push me, honey!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar heb jij heel de capaciteiten niet voor, brulkikker..
5, vanwege Geard.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dus regie heeft hand erin, er moet dus een man uit, anders zouden er wel 5 genomineerd staan
En let maar op, het gaat lang gelijkop lopen donderdag.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dus regie heeft hand erin, er moet dus een man uit, anders zouden er wel 4 genomineerd staan
Keuze was dus 2 of 5 genomineerden..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies, klopt dus geen ruk van dat er maar 2 zitten
Anders zouden er 5 genomineerd zijn. En waarschijnlijk hebben ze maar een beperkt aantal telefoonnummers gereserveerdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies, klopt dus geen ruk van dat er maar 2 zitten
Ah duidelijk....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:38 schreef afca_oc het volgende:
Aafke: Servio, Joanna
Alex: Servio, Aafke
Gerard: Joanna, Servio
Joanna: Karim, Aafke
Karim: Servio, Philip
Laura: Servio, Aafke
Maik: Servio, Joanna
Mo: Servio, Sharon
Philip: Servio, Karim
Servio: Mo, Karim
Sharon: Alex, Philip
Servio 8x, Aafke 3x, Joanna 3x, Karim 2x, Philip 2x, Mo 1x Alex 1x, Sharon 1x
Maik loopt vast nog wel weg (hopelijk)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef suzi1 het volgende:
1 opluchting, geen jankende mo de komende dagen
Ik had hem al veranderd, ik telde verkeerdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef Nobodies het volgende:
[..]
5, vanwege Geard.Dat is denk ik te veel.
Tot nu toe hadden de nummers 2 en 3 altijd even veel stemmen..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
iedere week 3 nominaties en nu dus 2 toevallig he???
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Anders zouden er 5 genomineerd zijn. En waarschijnlijk hebben ze maar een beperkt aantal telefoonnummers gereserveerd
ohwwww is dat zooooo???quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Stream en tv hebben een "uit"knop, snugger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |