And proud of it!quote:
Thuis! Waar ligt de opener ook alweer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Tussen je kaken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Thuis! Waar ligt de opener ook alweer.
Nee, op de koelkast.quote:
Van bier kom je niet aan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:23 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga trouwens niet aan het bier vanavond, ik ga aan de wijn. Liefst mousserende wijn (met bubbeltjes dus).
Ben vandaag wezen winkelen voor nieuwe kleding omdat ik flink ben aangekomen.
Niet echt leuk winkelen dus.
zijn ze er eigenlijk al achter waarom je zo weinig energie hebt?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:23 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga trouwens niet aan het bier vanavond, ik ga aan de wijn. Liefst mousserende wijn (met bubbeltjes dus).
Ben vandaag wezen winkelen voor nieuwe kleding omdat ik flink ben aangekomen.
Niet echt leuk winkelen dus.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:22 schreef Thaboel het volgende:
Hooooi. Cobra moet ik al bang zijn dat ik een 2e neus ga groeien?
Info genoeg?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:58 schreef Cobra4 het volgende:
Zo. Klaar met de metingen.
Lieve Maitje en overigen. Het KNMI heeft gelijk.
Let wel op de hoeveelheid.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:23 schreef Lotusss het volgende:
*rent naar de buurtsuper voor een rol aluminiumfolie en gaat onder zn bureau zitten*quote:
Ah, jij bent zo'n alu-hoedje debiel die bewust paniek veroorzaakt!?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
*rent naar de buurtsuper voor een rol aluminiumfolie en gaat onder zn bureau zitten*
De grootste boosdoener was Vitamine D tekort. Heb nu tabletjes en dat helpt wel enorm.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
zijn ze er eigenlijk al achter waarom je zo weinig energie hebt?
Vitamine D zit toch in zonlicht?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De grootste boosdoener was Vitamine D tekort. Heb nu tabletjes en dat helpt wel enorm.
Sorry, ik moet medemens zeggen ipv debiel. Alu-hoedjes debiel noemen is beledigend voor de mensen met een geestelijke handicap.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo'n alu-hoedje debiel die bewust paniek veroorzaakt!?
Zuipen op een strandstoel op Kreta!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vitamine D zit toch in zonlicht?
B12 zit in bier, daar krijg ik genoeg van binnen.
Dat zit o.a. in zonlicht ja. Maar ik heb blijkbaar iets extra's nodig. Prima, als het helpt....quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vitamine D zit toch in zonlicht?
B12 zit in bier, daar krijg ik genoeg van binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |