Ik zou weigeren! Solidair zijn met de minder begunstigden onder ons.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:34 schreef AchJa het volgende:
Overal is het geld op, behalve voor mij lijkt het wel... Volgende week Duitsland, daarna 2 weken Polen, daarna wsl 6 weken Kreta...
Ik krijg het gvd nog druk!
Polen (Ustka, Baltic Fire) en Duitsland zijn wel leuk. Kreta heb ik wel een beetje gezien... gvd 6 weken... en nee, geen oefentoelage maar gewoon op dienstreis...quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou weigeren! Solidair zijn met de minder begunstigden onder ons.
Ik zou je admeur tongen. Als ik genaaid word wil ik ook zoenen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Polen (Ustka, Baltic Fire) en Duitsland zijn wel leuk. Kreta heb ik wel een beetje gezien... gvd 6 weken... en nee, geen oefentoelage maar gewoon op dienstreis...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:42 schreef Lotusss het volgende:
De mensen die twijfelen aan de uitkomsten van het KNMI, zijn dat hetzelfde type mensen die elke zomer wel 2 weken op een all-in resort in Turkije/Griekenland/Spanje zitten te bakken totdat ze roder zijn dan de gemiddelde tomaat aardbei?
Gaat me gewoon geld kosten. Die zure Kretenzers weten erg goed hoe de buitenlanders uitgekleed dienen te worden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou je admeur tongen. Als ik genaaid word wil ik ook zoenen.
Huh?quote:
Dank voor de link. Dat maakt het wat duidelijker.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:48 schreef gerco94 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)s-ministers-af.dhtml
* AchJa checkt eigen telefoonquote:
Niet alleen daar nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb geen Vodafone... Daar heb je geen bereik mee hier op dat godvergeten gebied...
Bier!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:58 schreef Cobra4 het volgende:
Zo. Klaar met de metingen.
Lieve Maitje en overigen. Het KNMI heeft gelijk.
Op naar huis.
Ik had een Vodafone abbo toen ik hier kwam, moest verdomme uit het raam hangen om te bellen...quote:
Hehehequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik had een Vodafone abbo toen ik hier kwam, moest verdomme uit het raam hangen om te bellen...
Waar rijden die krengen niet!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:06 schreef AchJa het volgende:
Oh, ik zie op Al Jazeera de "witte Toyota pick up"![]()
![]()
![]()
Daar zijn we toch erg hard naar op zoek geweest in Afghanistan, nu staat die gewoon in Libië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |