quote:Op maandag 28 maart 2011 20:51 schreef Gwunnik het volgende:
Wat mij betreft mag hij al:
[ afbeelding ]
Yep. Je hebt geen overdreven cabaret nodig om een topshow te maken.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:51 schreef Gwunnik het volgende:
Wat mij betreft mag hij al:
[ afbeelding ]
Huntelaar is te licht voor de top dat heb je toch bij Madrid en Milan al gezien ? De max is van 0/5 ja. En jij kan hem een 4 vinden, maar Huntelaar is gewoon niet goed genoeg, en Van Persie is de beste speler voor die positie vind ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:50 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat is de max? 5? Want v/ Persie is 4 imho. En ja, hij is voetbal technisch veel beter dan Huntelaar, mee eens.. Daarom zei ik ook je moet het team aanpassen aan Huntelaar, als hij iets kan.. is het afmaken.
Je moet Huntelaar ook niet laten voetballen. Maar ik vind, dat v. Persie gewoon niet goed genoeg speelt, hij kan beter.. en dan heb ik zoiets zet er een ander in.. we hebben zoveel kwaliteit dat een ander dezelfde positie makkelijk kan invullen.
eens.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:53 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Is toch relevant om over te hebben nu ? Lees mijn naam is !!
kijk dan naar de PIquote:Op maandag 28 maart 2011 20:53 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Is toch relevant om over te hebben nu ? Lees mijn naam is !!
Dat is dan iemand anders geweest, die van Ajax heet anders.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:49 schreef tong80 het volgende:
Ik heb met Jan Olde Riekering in het selectie-team West gespeeld toen ik 15 was
Vind ik ook. Tegen Duitsland, Spanje of Frankrijk moet je niet met Huntelaar in de spits willen spelen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:53 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Huntelaar is te licht voor de top dat heb je toch bij Madrid en Milan al gezien ? De max is van 0/5 ja. En jij kan hem een 4 vinden, maar Huntelaar is gewoon niet goed genoeg, en Van Persie is de beste speler voor die positie vind ik.
Nogmaals, je moet het team om Huntelaar heen bouwen.. en dat doen andere clubs niet, dan moet hij mee gaan voetballen en ja.. dan gaat het fout. Maar in het Nederlands elftal kan/gebeurd dat wel en (net als bij ajax) legt hij ze er dan stuk voor stuk in.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:53 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Huntelaar is te licht voor de top dat heb je toch bij Madrid en Milan al gezien ? De max is van 0/5 ja. En jij kan hem een 4 vinden, maar Huntelaar is gewoon niet goed genoeg, en Van Persie is de beste speler voor die positie vind ik.
Een team met de ambities om de Champions League te winnen gaat toch geen team om Huntelaar bouwen ? Dat werkte bij Ajax misschien maar niet bij Madrid.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nogmaals, je moet het team om Huntelaar heen bouwen.. en dat doen andere clubs niet, dan moet hij mee gaan voetballen en ja.. dan gaat het fout. Maar in het Nederlands elftal kan/gebeurd dat wel en (net als bij ajax) legt hij ze er dan stuk voor stuk in.
Ik vind van Persie geen wereldtop, die komt ook gewoon iets te kort. Misschien heeft hij het talent/aanleg wel, maar het komt er niet uit op een of andere manier. Hij speelt ook altijd 'maar' bij Arsenal die ook maar weinig winnen, altijd net niet goed genoeg.
Van Persie heeft al jaren een basisplaats bij Arsenal. Huntelaar is overal, zelfs bij Schalke, geflopt.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nogmaals, je moet het team om Huntelaar heen bouwen.. en dat doen andere clubs niet, dan moet hij mee gaan voetballen en ja.. dan gaat het fout. Maar in het Nederlands elftal kan/gebeurd dat wel en (net als bij ajax) legt hij ze er dan stuk voor stuk in.
Ik vind van Persie geen wereldtop, die komt ook gewoon iets te kort. Misschien heeft hij het talent/aanleg wel, maar het komt er niet uit op een of andere manier. Hij speelt ook altijd 'maar' bij Arsenal die ook maar weinig winnen, altijd net niet goed genoeg.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Zou johan johan weer aan de pep zitten lezen?
Die kennen we niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Hoezo is Colonel niet geloofwaardig ?
Behalve bij Oranje.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Huntelaar is overal, zelfs bij Schalke, geflopt.
Hij wordt er stil van... zo vaak zie je m niet stil genietenquote:
Dat zeg ik toch "dat doen andere clubs niet".. en dan heb je niks aan Huntelaar.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:55 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Een team met de ambities om de Champions League te winnen gaat toch geen team om Huntelaar bouwen ? Dat werkte bij Ajax misschien maar niet bij Madrid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |