Dus je kraakt mijn mening af op basis van jouw 'gevoel' dat v. Persie in 2012 gaat schitteren?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het idee dat Van Persie het in 2012 beter zal doen want dan zijn ze er meer op ingespeeld bij Arsenal schakelt Robin ook vaak terug het middenveld in waardoor hij als een soort Pantelic bij Ajax speelde, dit kan bij NL ook werken.
Nee op basis van het feit dat Huntelaar 3 sterren is en Van Persie 5.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dus je kraakt mijn mening af op basis van jouw 'gevoel' dat v. Persie in 2012 gaat schitteren?
Mijn gevoel zegt dat hij nog eerder opnieuw geblesseerd is.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:47 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Op voetbalzone zitten alleen Barca ''supporters''![]()
die in 2008/2009 fan werden.
Haha ja inderdaad ik ook, met name die Perodista haalt het bloed onder me nagels vandaan, nu gebantquote:Op maandag 28 maart 2011 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die comments zijn daar zo dom dat ik af en toe uit ergenis bijna een account aanmaak.
Was net na de oorlog toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:49 schreef tong80 het volgende:
Ik heb met Jan Olde Riekering in het selectie-team West gespeeld toen ik 15 was
Johan heeft voldoende zelfspot en pretendeert nooit dat hij een goeie speler was, integendeel zelfsquote:Op maandag 28 maart 2011 20:48 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Derksen doet hypocriet, denkt zelf ook alles beter te weten[doet ie vaak ook] en heeft ook bij kleine club's gespeeld.
Wat is de max? 5? Want v/ Persie is 4 imho. En ja, hij is voetbal technisch veel beter dan Huntelaar, mee eens.. Daarom zei ik ook je moet het team aanpassen aan Huntelaar, als hij iets kan.. is het afmaken.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:48 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Nee op basis van het feit dat Huntelaar 3 sterren is en Van Persie 5.
Zeg ik niet ik zeg nu verwijt die een ander dat ie fout zich vanwege zijn voetbal carriere terwijl Johan's carriere ook niet best was.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:50 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Johan heeft voldoende zelfspot en pretendeert nooit dat hij een goeie speler was, integendeel zelfs
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:51 schreef Gwunnik het volgende:
Wat mij betreft mag hij al:
[ afbeelding ]
Yep. Je hebt geen overdreven cabaret nodig om een topshow te maken.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:51 schreef Gwunnik het volgende:
Wat mij betreft mag hij al:
[ afbeelding ]
Huntelaar is te licht voor de top dat heb je toch bij Madrid en Milan al gezien ? De max is van 0/5 ja. En jij kan hem een 4 vinden, maar Huntelaar is gewoon niet goed genoeg, en Van Persie is de beste speler voor die positie vind ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:50 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat is de max? 5? Want v/ Persie is 4 imho. En ja, hij is voetbal technisch veel beter dan Huntelaar, mee eens.. Daarom zei ik ook je moet het team aanpassen aan Huntelaar, als hij iets kan.. is het afmaken.
Je moet Huntelaar ook niet laten voetballen. Maar ik vind, dat v. Persie gewoon niet goed genoeg speelt, hij kan beter.. en dan heb ik zoiets zet er een ander in.. we hebben zoveel kwaliteit dat een ander dezelfde positie makkelijk kan invullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |