quote:Op maandag 28 maart 2011 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies. Hij wil Van Persie niet in de spits, dat betekent niet dat hij uit het Nederlands Elftal moet, dom figuur.
Inderdaad.. niet in de spits, en als hij dus niet achter de spits kan/mag spelen.. dan mag hij van mij apart op de bank en huntelaar erin. Het probleem, achter de spits komt hij niet want daar speelt Sneijder, dat is wereld top.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies. Hij wil Van Persie niet in de spits, dat betekent niet dat hij uit het Nederlands Elftal moet, dom figuur.
Van Persie laat het team wel beter spelen waardoor ook middenvelders doelpunten kunnen maken.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. niet in de spits, en als hij dus niet achter de spits kan/mag spelen.. dan hem op de bank en huntelaar erin. Het probleem, achter de spits komt hij niet want daar speelt Sneijder, dat is wereld top.
Zoals ik zei, teveel kwaliteit.. dus hij kan ook makkelijk vervangen worden als hij niet goed speelt (op welke positie dan ook).
Dat zeiden we ook met de Jong, dat het goed ging met de Jong erin. Zetten we v/d Vaart erin is het 10x sneller en aantrekkelijker.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:44 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Van Persie laat het team wel beter spelen waardoor ook middenvelders doelpunten kunnen maken.
Een keer een weekendje vrij houdt 'm scherpquote:
Ja maar ik heb het idee dat Van Persie het in 2012 beter zal doen want dan zijn ze er meer op ingespeeld bij Arsenal schakelt Robin ook vaak terug het middenveld in waardoor hij als een soort Pantelic bij Ajax speelde, dit kan bij NL ook werken.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat zeiden we ook met de Jong, dat het goed ging met de Jong erin. Zetten we v/d Vaart erin is het 10x sneller en aantrekkelijker.
Dus misschien wordt het beter zonder hem, misschien niet..
Op voetbalzone zitten alleen Barca ''supporters''quote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Genee leest alleen forums met een hoog niveau zoals Voetbalzone.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Genee leest alleen forums met een hoog niveau zoals Voetbalzone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |