abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:24:46 #26
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_94475614
quote:
• US admiral refuses to refused to deny that a US helicopter sent to rescue downed airmen opened fire on Libyan villagers
:')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:28:21 #27
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94475798
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:12 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Je vindt dat ze geen gezichtsverlies hebben geleden?
Niet meer dan sinds de aanstelling van deze regering.
pi_94475937
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:28 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Niet meer dan sinds de aanstelling van deze regering.
Het is een kutregering, maar ik vind ze wel redelijk doorpakken. Maar mensen als Rosenthal, Hillen, Teeven zijn ongeschikt.
pi_94475941
Wat een waanzin deze onzin oorlog
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:32:46 #30
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_94475989
quote:
5.26pm: Breaking news from Tom Kington on the USS Kearsarge - who has had a "100%" denial from the US military that Libyan civilians were shot by a rescue mission for downed airmen. He writes:

A US military spokesman has denied reports that US Marines rescuing a downed pilot in Libya on Monday night shot and injured six civilians.

"It didn't happen, I can deny this 100%," said Captain Richard Ulsh, a spokesman for the US Marines.

Two pilots parachuted from their US Air Force F-15E near Benghazi after their aircraft suffered a mechanical failure. Two Osprey tiltrotors based on USS Kearsarge off the Libyan coast were dispatched to rescue the pilots, who landed separately. The Osprey has two rotors and can take off vertically before the rotors swivel to allow it to fly like a plane.

One pilot was picked up and brought back to the Kearsarge, where he is being given medical treatment but is in good condition. The US military has said it picked up the second pilot but has not revealed his whereabouts.

Each Osprey was manned by a 12 strong squad of armed Marines, but Ulsh said no shots were fired. "The Osprey is not armed and the Marines barely came off the aircraft," he said. "I was in the landing force operations centre (on the Kearsarge) and firing was never reported."
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:33:12 #31
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_94476005
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een waanzin deze onzin oorlog
Ghaddafi is idd waanzinnig ;(
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_94476118
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een waanzin deze onzin oorlog
Oh, leg uit.

Ik dacht dat onder de mandaat van de UNSC humanitair ingrijpen, met het oogmerk om burgerdoden te voorkomen met het begrip dat er geen vreedzame mogelijkheid is, wel legitiem en ethisch verantwoord is.
Life is a tragedy for those who feel, but a comedy to those who think.
- Horace Walpole
pi_94476147
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een waanzin deze onzin oorlog
Jouw maakt het dus geen zak uit dat Ghaddafi nu al 8000 burgers heeft vermoord. Zonder deze interventie zou dat aantal nu al rond de 12000 liggen.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_94476178
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:35 schreef Ulpianus het volgende:

[..]

Oh, leg uit.

Ik dacht dat onder de mandaat van de UNSC humanitair ingrijpen, met het oogmerk om burgerdoden te voorkomen met het begrip dat er geen vreedzame mogelijkheid is, wel legitiem en ethisch verantwoord is.
The council of terror. Wie knapt dit werk op? Het zijn weer de Westerse landen. Ik vind het prima dater wordt opgetreden, maar het is maar de vraag wat de wereldbevolking wi.
pi_94476219
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:37 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

The council of terror. Wie knapt dit werk op? Het zijn weer de Westerse landen. Ik vind het prima dater wordt opgetreden, maar het is maar de vraag wat de wereldbevolking wi.
Ik denk niet dat ze willen dat een protesterende groep mensen bruut wordt afgeknald met tanks en artillerie.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_94476249
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:37 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

The council of terror. Wie knapt dit werk op? Het zijn weer de Westerse landen. Ik vind het prima dater wordt opgetreden, maar het is maar de vraag wat de wereldbevolking wi.
Het zijn inderdaad de Westerse landen die het opknappen, de rest van de regeringen kan het geen fuck schelen dat er doden vallen. Onethisch en immoreel.
De wereldbevolking heeft al gestemd om in te laten grijpen(via de beste route) via hun overheid.
Life is a tragedy for those who feel, but a comedy to those who think.
- Horace Walpole
pi_94476288
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:37 schreef Temlin het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze willen dat een protesterende groep mensen bruut wordt afgeknald met tanks en artillerie.
Klopt, maar dat betekent niet dat men wil dat er door Westerse legers wordt ingegrepen.
pi_94476330
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 18:36 schreef Temlin het volgende:

[..]

Jouw maakt het dus geen zak uit dat Ghaddafi nu al 8000 burgers heeft vermoord. Zonder deze interventie zou dat aantal nu al rond de 12000 liggen.
Dat zeg ik niet, maar dan kun je overal wel gaan ingrijpen. Deze actie leidt tot niks, er komt alleen maar meer ellende van.

Moraal van het verhaal, waarom moet het westen altijd weer ingrijpen
٩๏̯͡๏)۶
pi_94476336
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:39 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Klopt, maar dat betekent niet dat men wil dat er door Westerse legers wordt ingegrepen.
Ik zie ook graag dat China en Rusland ook mee doen maar die hebben daar nogal wat economische belangen.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_94476402
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:39 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Klopt, maar dat betekent niet dat men wil dat er door Westerse legers wordt ingegrepen.
Moet er naar hen worden geluisterd? Ik denk dat ingrijpen om burgerdoden te voorkomen wel volgens onze waarden verantwoord is.

Een hele grote gemeenschap wil ook de genocide van de Zionisten, moet daar naar geluisterd worden?
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar dan kun je overal wel gaan ingrijpen. Deze actie leidt tot niks, er komt alleen maar meer ellende van.

Moraal van het verhaal, waarom moet het westen altijd weer ingrijpen
Omdat wij op humanitair niveau voorlopen op de rest.
Life is a tragedy for those who feel, but a comedy to those who think.
- Horace Walpole
pi_94476437
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 18:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ghaddafi is idd waanzinnig ;(
Ja die man is behoorlijk gek, zoals wel meer dictators.
٩๏̯͡๏)۶
pi_94476519
Maar Khadaffi slaat nog wel alles; hij voert oorlog tegen zijn eigen volk. Desnoods maakt hij ze allemaal af. Mubarak (bijvoorbeeld) valt bij Khadaffi nog mee, volgens mij is Khadaffi echt heel erg gestoord.
pi_94476604
Ik zat me vanmiddag eens even te verdiepen in dat libië. Toch het 4-na grootste land van afrika zo had ik gelezen.
Nou wordt er vooral langs de kust gevochten. Logisch natuurlijk, want daar zijn de meeste bevolkingscentra en infrastructuur.

Maar meer naar het zuiden is het ook weer niet helemala uitgestorven. Van wat ik las waren er toch wel nederzettingen, waarvan sommigen toch 50K groot.
Krijgen ze daar nou nog iets mee van deze hele revolutie? Of gaat daar het leven gewoon door as usual?
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_94476731
die Gaddafi is een gevaarlijke gek

World Organization Against Torture -- The International Secretariat of OMCT has been informed by a reliable source and by Antenna International, a member organisation of OMCT SOS-Torture network, about the release for medical reasons of Dr. Idris Bufayed during the night from 8 to 9 October 2008 from the Sabrata Hospital in Tripoli. He has reportedly been allowed to travel abroad to benefit from appropriate medical treatment.

Dr. Idris Bufayed, who was arrested on 17 February 2007 in connection with a planned demonstration against the authorities in February 2007 and sentenced to 25 years in prison on 10 June 2008 by a state security court in Tripoli1, remained in very poor health condition and had been hospitalised since 6 April 2008 in Sabrata hospital for cancer treatment.

According to the same information, Mr. Jamal Alhaji (writer), Mr. Fareed Azway (writer), Mr. Almahdi Hmeed (lawyer), Mr. Assadiq Hmeed, Mr. Faraj Hmeed, Mr. Ali Hmeed, Mr. Ala Adrisi, Mr. Assadiq Gashoot, Mr. Bashir Alharis, and Mr. Ahmad Alabeedi, also detained along with Dr. Idris Bufayed in February 2007, and sentenced to six to 25 years in prison on 10 June 2008, remain detained and Mr. Abdel rahman Al-Gteewi still remains reportedly disappeared.
pi_94476931
Eindelijk weer eens internet en tv. Werd gek niet te weten wat er in de wereld gebeurde (demonstraties in Syrie! Super!!)

Misschien wel leuk om te melden dat de Ugandese president vandaag keihard uitgehaald heeft naar het westen en met name de VS -niet dat deze daar wakker van zullen liggen-.
Ze vragen zich af waarom er nu wordt ingegrepen en andere landen niet. Uganda vecht momenteel in Somalie -onder VN vlag- tegen de Islamisten en heeft meerdere malen aan de vn luchtsteun gevraagd, maar dat is geweigerd.
Hij was overigens 1 van de leiders die door de Afrikaanse Unie naar Libie gestuurd werd om te bemiddelen.

Overigens -wat ik zelf iets irritanter vind- is dat de bevolking zich ook steed meer tegen de westerse acties keert. Ze vragen zich hardop af waarom er in Libie zo hard en zo snel wordt ingegrepen door het westen, terwijl er andere conflicten zijn waarover ze het nooit hebben.

Anyway, das mijn update van hier. Ik ga me eens even inlezen in wat Syrie, Yemen en Japan de afgelopen dagen gebeurd is.

I love Fok :)
pi_94476962
quote:
Maar meer naar het zuiden is het ook weer niet helemala uitgestorven. Van wat ik las waren er toch wel nederzettingen, waarvan sommigen toch 50K groot.
Krijgen ze daar nou nog iets mee van deze hele revolutie? Of gaat daar het leven gewoon door as usual?
Er is een no-fly zone. Dus de postduiven hebben dat gebied nog niet kunnen bereiken ;)

sorry
pi_94477040
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef aerdt het volgende:
Eindelijk weer eens internet en tv. Werd gek niet te weten wat er in de wereld gebeurde (demonstraties in Syrie! Super!!)

Misschien wel leuk om te melden dat de Ugandese president vandaag keihard uitgehaald heeft naar het westen en met name de VS -niet dat deze daar wakker van zullen liggen-.
Ze vragen zich af waarom er nu wordt ingegrepen en andere landen niet. Uganda vecht momenteel in Somalie -onder VN vlag- tegen de Islamisten en heeft meerdere malen aan de vn luchtsteun gevraagd, maar dat is geweigerd.
Hij was overigens 1 van de leiders die door de Afrikaanse Unie naar Libie gestuurd werd om te bemiddelen.

Overigens -wat ik zelf iets irritanter vind- is dat de bevolking zich ook steed meer tegen de westerse acties keert. Ze vragen zich hardop af waarom er in Libie zo hard en zo snel wordt ingegrepen door het westen, terwijl er andere conflicten zijn waarover ze het nooit hebben.

Anyway, das mijn update van hier. Ik ga me eens even inlezen in wat Syrie, Yemen en Japan de afgelopen dagen gebeurd is.

I love Fok :)
heb je hier een linkje van ? Ugandese president vandaag keihard uitgehaald mvd
pi_94477043
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 18:41 schreef Ulpianus het volgende:

[..]

Omdat wij op humanitair niveau voorlopen op de rest.
Dat is wel erg idealistisch gesteld, zullen we dan gelijk maar dat hele continent weer gaan koloniseren? Die halve garen even wat westerse beschaving bijbrengen
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:57:55 #49
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94477101
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:56 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dat is wel erg idealistisch gesteld, zullen we dan gelijk maar dat hele continent weer gaan koloniseren? Die halve garen even wat westerse beschaving bijbrengen
Terug naar de tijden van het sociaal-darwinisme.
pi_94477118
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:56 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dat is wel erg idealistisch gesteld, zullen we dan gelijk maar dat hele continent weer gaan koloniseren? Die halve garen even wat westerse beschaving bijbrengen
Nuance is niet aan jou besteed zeker?

Het doden van ongewapende mensen is ontoelaatbaar. Klaar.
Life is a tragedy for those who feel, but a comedy to those who think.
- Horace Walpole
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')