Ja, helpt niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je je pc al een keer uit en aan gezet?
Thanks, iigquote:
Schoolmail. Maar die doet het gewoon. Alleen in Outlook loopt ie te kutten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welke emailprovider heb je? Want dan klinkt het alsof hun uitgaande server op zijn gat ligt.
Mail in Outlook moet je verzenden d.m.v je internetprovider thuis. Ook al is het schoolmail. Of is het web-access?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:07 schreef Samzz het volgende:
Schoolmail. Maar die doet het gewoon. Alleen in Outlook loopt ie te kutten.
Web-acces die ik heb doorgelinkt naar Outlook.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mail in Outlook moet je verzenden d.m.v je internetprovider thuis. Ook al is het schoolmail. Of is het web-access?
Je Outlook zegt dat hij de outgoing server niet kan bereiken, dat probleem ligt bij die server dan. Misschien is zijn adres verandert, dan werkt het via webaccess wel, maar via Outlook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, helpt niet.
[..]
Thanks, iig
[..]
Schoolmail. Maar die doet het gewoon. Alleen in Outlook loopt ie te kutten.
Oke. Ik ga service point eens mailen dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je Outlook zegt dat hij de outgoing server niet kan bereiken, dat probleem ligt bij die server dan. Misschien is zijn adres verandert, dan werkt het via webaccess wel, maar via Outlook niet.
Kom eens gezellig treinen als ik ook moet treinenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga denk ik treinen vanavond. Bijna net zo lekker als bad.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:26 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga denk ik treinen vanavond. Bijna net zo lekker als bad.
Ziggoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:29 schreef Memento-Mori het volgende:
welke internetprovider heb je samzz?
Ik heb nu de laptop niet binnen bereik, maar daar ga ik zo even naar kijken, dank je!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb je als uitgaande mail poort 25? die is nml geblokkeerd, ff veranderen naar 587
Wanneer moet je treinen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom eens gezellig treinen als ik ook moet treinen
Nu hopen dat het ook werkt bij jouquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nu de laptop niet binnen bereik, maar daar ga ik zo even naar kijken, dank je!
Morgen tussen half zes en acht, vrijdag zelfde tijdquote:
Ja, dat hoop ik ook!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nu hopen dat het ook werkt bij jou
met andere emailaccounts dan @ziggo kun je niet meer over poort 25 verzenden, die is geblokkerd vanwege spamquote:
Hmmm... Handig dat ik daar ook een melding van heb gehad, danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
met andere emailaccounts dan @ziggo kun je niet meer over poort 25 verzenden, die is geblokkerd vanwege spam
lol, je hebt werk en je geeft t meteen allemaal uit?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:39 schreef Memento-Mori het volgende:
gister twee jurkjes gekocht bij de stepstientje per stuk
ja ik ben koopziek
heb hier geen outlook maar geloof, emailaccounts, diegene aanklikken die je moet hebben> wijzigen, serverinstellingen en dan geavanceerd of ze staan op de serverinstellingen paginaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Handig dat ik daar ook een melding van heb gehad, dan
Zo maar eens uitzoeken hoe ik dat kan veranderen, ik ben nogal een Outlook noob.
tientje per stuk! kan je niet laten liggen toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, je hebt werk en je geeft t meteen allemaal uit?
Dat zou schandalig zijn! Foto's?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tientje per stuk! kan je niet laten liggen toch?
Ik ga zo eens klooien met dat dingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb hier geen outlook maar geloof, emailaccounts, diegene aanklikken die je moet hebben> wijzigen, serverinstellingen en dan geavanceerd of ze staan op de serverinstellingen pagina
daar ben je vrouw voorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tientje per stuk! kan je niet laten liggen toch?
bovenste jurkje is van de kerstcollectie, originele prijskaartje hangt eraan: 109,95quote:
Daarvoor heb je toch werk?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, je hebt werk en je geeft t meteen allemaal uit?
Damnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bovenste jurkje is van de kerstcollectie, originele prijskaartje hangt eraan: 109,95
en ja hele steps leegverkoop was t, alles een tientje
Samzz heeft de trein de verkeerde kant op genomen vanmiddagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bovenste jurkje is van de kerstcollectie, originele prijskaartje hangt eraan: 109,95
en ja hele steps leegverkoop was t, alles een tientje
Dat is nog eens leuk winkelenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
onderste was origineel "maar" 70
Zeg dat wel jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Samzz heeft de trein de verkeerde kant op genomen vanmiddag
Oh, da's wel heel leuk. Linkje?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:56 schreef vencodark het volgende:
Oooeeeh Deep Purple gaat in Arnhem optreden!
Naah, dan past 't prima.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat past helemaal niet bij me maar hey maar een tientje! en ze stonden me gewoon goehoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |