Whehe je hebt polderinternetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:22 schreef JApieman het volgende:
Links van je zitten een paar chimi's, je kan niet wachten om na vanmiddag je hosseltorri op fok! te zetten !
Pics daarvan doet het niet bij mij.
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Whehe je hebt polderinternet!
Patsen met je internet verbindingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
[ afbeelding ]
In ieder geval sneller dan 66% van nederland.
Aha ik zie het. Het bedrijfsnetwerk hier:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoezo patsen zo snel is ie niet hoor.
Ik heb nog nooit rosé bier geproefd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee even serieus, wat vinden wij hier van mannen die rosé bier drinken ?!
Patsen met je internetverbindingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:29 schreef MuVo het volgende:
[..]
Aha ik zie het. Het bedrijfsnetwerk hier:
[ afbeelding ]
Thuis:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:29 schreef Graseter het volgende:
Posten dat ik Swarmahoer en zijn vriend zie zitten.
Crewbash, ban.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:31 schreef CaptainCookie het volgende:
Mannen die rosébier drinken. Fags.
Oo oke, mag wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:30 schreef MuVo het volgende:
[..]
Ik wilde bij jou pats je internet verbinding club horen![]()
Ooh kut, deze vergeten er bij te zetten:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:30 schreef Urquhart het volgende:
Ik als echte Fokker kan het me niet inbeelden hoe het is en voelt om op een terras te zitten. Dus sorry, geen idee.
Einde topicquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb het ook wel eens gedronken hoor....
Doen ze niet, dat beeld jij je in.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Wel indien betreffende mensen zich verheven voelen boven het langslopende `publiek´.
Het is te zien aan hun attitude.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Doen ze niet, dat beeld jij je in.
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:01 schreef MASD het volgende:
Mensen die hun drankkeuze reflecteren op hun persoonlijkheid.. Onzekere fags, drink gewoon wat je wilt.
Ik weet nog dat Swarmahoer vorig jaar op de meet in Wierden rosé-bier dronk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee even serieus, wat vinden wij hier van mannen die rosé bier drinken ?!
Mannen die geen wijn waarderen bij een vis of vlees gerechtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Swarmahoer vorig jaar op de meet in Wierden rosé-bier dronk.![]()
Maar mannen moeten geen rosé-bier drinken, ook geen wijn en al helemaal geen vrouwenmixjes.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:19 schreef Patje1987 het volgende:
Mannen die geen wijn waarderen bij een vis of vlees gerecht
Ik ook, gewoon om het te proberen! Daarna nooit meer gedaan, echt niet! IK ZWEER HET JEquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb het ook wel eens gedronken hoor....
Vaak hebben die "mannen" ook zoon dasje en franse muts op.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mannen die geen wijn waarderen bij een vis of vlees gerecht
Jij kijkt te veel TV en komt nooit buiten zeker.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vaak hebben die "mannen" ook zoon dasje en franse muts op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |