Whehe je hebt polderinternetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:22 schreef JApieman het volgende:
Links van je zitten een paar chimi's, je kan niet wachten om na vanmiddag je hosseltorri op fok! te zetten !
Pics daarvan doet het niet bij mij.
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Whehe je hebt polderinternet!
Patsen met je internet verbindingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
[ afbeelding ]
In ieder geval sneller dan 66% van nederland.
Aha ik zie het. Het bedrijfsnetwerk hier:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoezo patsen zo snel is ie niet hoor.
Ik heb nog nooit rosé bier geproefd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee even serieus, wat vinden wij hier van mannen die rosé bier drinken ?!
Patsen met je internetverbindingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:29 schreef MuVo het volgende:
[..]
Aha ik zie het. Het bedrijfsnetwerk hier:
[ afbeelding ]
Thuis:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:29 schreef Graseter het volgende:
Posten dat ik Swarmahoer en zijn vriend zie zitten.
Crewbash, ban.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:31 schreef CaptainCookie het volgende:
Mannen die rosébier drinken. Fags.
Oo oke, mag wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:30 schreef MuVo het volgende:
[..]
Ik wilde bij jou pats je internet verbinding club horen![]()
Ooh kut, deze vergeten er bij te zetten:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:30 schreef Urquhart het volgende:
Ik als echte Fokker kan het me niet inbeelden hoe het is en voelt om op een terras te zitten. Dus sorry, geen idee.
Einde topicquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb het ook wel eens gedronken hoor....
Doen ze niet, dat beeld jij je in.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Wel indien betreffende mensen zich verheven voelen boven het langslopende `publiek´.
Het is te zien aan hun attitude.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Doen ze niet, dat beeld jij je in.
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:01 schreef MASD het volgende:
Mensen die hun drankkeuze reflecteren op hun persoonlijkheid.. Onzekere fags, drink gewoon wat je wilt.
Ik weet nog dat Swarmahoer vorig jaar op de meet in Wierden rosé-bier dronk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee even serieus, wat vinden wij hier van mannen die rosé bier drinken ?!
Mannen die geen wijn waarderen bij een vis of vlees gerechtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Swarmahoer vorig jaar op de meet in Wierden rosé-bier dronk.![]()
Maar mannen moeten geen rosé-bier drinken, ook geen wijn en al helemaal geen vrouwenmixjes.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:19 schreef Patje1987 het volgende:
Mannen die geen wijn waarderen bij een vis of vlees gerecht
Ik ook, gewoon om het te proberen! Daarna nooit meer gedaan, echt niet! IK ZWEER HET JEquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb het ook wel eens gedronken hoor....
Vaak hebben die "mannen" ook zoon dasje en franse muts op.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mannen die geen wijn waarderen bij een vis of vlees gerecht
Jij kijkt te veel TV en komt nooit buiten zeker.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vaak hebben die "mannen" ook zoon dasje en franse muts op.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad.Altijd maar `stoer´ bier moeten zuipen.
Een goede wijn bij zo een gerecht is veel lekkerder.
Een beret, en het is een hoed, geen muts. En nee, dat is niet zo, kom eens buiten, autist.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vaak hebben die "mannen" ook zoon dasje en franse muts op.
Zo warm is het ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:41 schreef MASD het volgende:
[..]
Een beret, en het is een hoed, geen muts. En nee, dat is niet zo, kom eens buiten, autist.
quote:
Pertinent niet waar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat komt door jouw gebrek aan zelfvertrouwen, kneus !
Ik drink fristi.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:00 schreef Haaruitval het volgende:
Iedereen moet drinken wat hij/zij wilt.
Ik drink bier.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:29 schreef MuVo het volgende:
[..]
Aha ik zie het. Het bedrijfsnetwerk hier:
[ afbeelding ]
Thuis:
[ afbeelding ]
wordt verworpenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:21 schreef Socios het volgende:
[..]
een goede chocomel is pas lekker bij een gerechtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoe kan je nou klinken op een forumquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:52 schreef Ikbenserieus het volgende:
Je klinkt als een homo in de openingspost (geen grapje)
En jij ook? Nou begin maar te vertellen dat sappige verhaal dan mijn zoonquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:08 schreef trolololo het volgende:
DUDE TS WTF DIE MEISJES WAREN AFGELOPEN JAAR IN CHERSONISOS![]()
![]()
hoe kom je aan die pic
in 2008 vriendquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:08 schreef trolololo het volgende:
![]()
hoe kom je aan die pic
Wow jij bent echt een eckte ecktequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:19 schreef Dastan het volgende:
Ik heb dat nog nooit op. Vind 't een beetje een vrouwendrankje.
Robot unicorn attackquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:08 schreef trolololo het volgende:
![]()
hoe kom je aan die pic
quote:
yoo BaasDquote:
lagguh togquote:
Jep, topic had ff impulsje nodig van 2 kwaliteitsusersquote:
no homoquote:
kankermodsquote:
JUUUUUUUUUUUUUUUUUUIIIISTquote:
welke jimmy?quote:
quote:
ik heb hier nog wel ergens een foto van BaasD op FoK! hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:18 schreef BaasD het volgende:
Beetje mijn geheime identiteit hier op fok los laten
Die haat is onterecht.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |