Mo is zelf ook weggelopen daarstraks om bij de sprinkhaan te gaan kijken..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:05 schreef danilel het volgende:
[..]
Indien dit echt hierdoor mislukt
Is dat een mes in de rug van mo........
helft van haar kluis weg door jo.......
(maar dan moet mo ook maar beter opletten)
Tjeeses, zo lijkt het nog erger.......quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij alleen om te plassen, maar niks is wat het lijkt.![]()
En weer aangepast. Hilarisch dit.
[..]
Oh dear, volgens mij zouden we hun echt alles wijs kunnen maken in die comments en dan zouden ze het ook klakkeloos overnemen. Misschien bedoelden ze dat met interactieve tv?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
En weer aangepast. Hilarisch dit.
[..]
Aha, dat had ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:06 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Mo is zelf ook weggelopen daarstraks om bij de sprinkhaan te gaan kijken..
Toen zat Jo ff alleen.. ook al was het maar 2 min
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
En weer aangepast. Hilarisch dit.[..]
Gezien hoe soepel ze omgingen met vorige opdrachten en met het naleven van de regels zal het allemaal wel goedkomen...quote:
Ja Joanna is een uitzendbureau. Joanna is HaarlemmerOlie, werkt voor alles.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:10 schreef TimeJumper het volgende:
Whahahhaha Joanne gaat Monique helpen met een baan als ze Rotterdam kiest om te wonen
"dan heb ik zo wat belangrijks voor je hoor"![]()
![]()
Ja recht tegenover Tofssssssssssssjquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:10 schreef TimeJumper het volgende:
Whahahhaha Joanne gaat Monique helpen met een baan als ze Rotterdam kiest om te wonen
![]()
Volgens mij ging het om woonruimte toch? Of heb ik dat verkeerdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:10 schreef TimeJumper het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:11 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ja Joanna is een uitzendbureau. Joanna is HaarlemmerOlie, werkt voor alles.
Yep.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:12 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Volgens mij ging het om woonruimte toch? Of heb ik dat verkeerd
Is gewoon een antwoord om aan te tonen dat ze het gesprek volgt. (maar kan idd verkeerd overkomen)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:10 schreef MargrietV het volgende:
stopwoorden van Mo: ja,ja ja
en nee nee nee,
daar wil je toch niet wonen, zie je die tuthola elke dag met haar Bulletje wandelen. Zie je elke dag die vetklep Dennis, nou ik zou er niet willen wonen.quote:
toen ze het zei , hadden ze het volgens mij over een baan hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:12 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Volgens mij ging het om woonruimte toch? Of heb ik dat verkeerd
Nouja maakt ook niet uitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
toen ze het zei , hadden ze het volgens mij over een baan hoor
Of ik moet ervanaf zijn
Komt Dennis langs met de oud ijzer wagen;quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:13 schreef MargrietV het volgende:
[..]
daar wil je toch niet wonen, zie je die tuthola elke dag met haar Bulletje wandelen. Zie je elke dag die vetklep Dennis, nou ik zou er niet willen wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |