quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Laadvermogen? Daar gaat best nog wel wat in, in zo'n 121quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:21 schreef Barcaconia het volgende:
Met zo'n laadvermogen vind ik dat niet gek
[ afbeelding ]
imperial?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:27 schreef Dingest het volgende:
[..]
Laadvermogen? Daar gaat best nog wel wat in, in zo'n 121
Maar ik wil m'n fiets kunnen vervoeren, en die past niet door de opening omdat het een sedan is. Dus dan heb ik een fietsendrager en derhalve een trekhaak nodig. En die zijn er wel, maar ze zitten nog aan nog rond rijdende auto's vast
de mijne niet!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:29 schreef Anne het volgende:
Pipo.
Mijn collega's zijn aardig heur, Dangel.
Je hebt toch een auto, waarom zou je een fiets willenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:46 schreef Dingest het volgende:
[..]
Alsof ik de eerste persoon ben die met z'n eigen auto extern een fiets wil vervoeren
Omdat sommige van ons wél gewoon mobiel zijn en dat graag willen tonenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je hebt toch een auto, waarom zou je een fiets willen
Ik zag ze eergisteren weer fladderen hier, al zijn het er minder als voorgaande jaren, omdat de ruïnes waarin ze overwinterden hier, zijn gerestaureerd in het afgelopen jaarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:20 schreef Duvel het volgende:
Ha, tof, de vleermuizen zijn ook weer wakker dit jaar, en vliegen nu voor ons balkon langs.
Jammer van die restauraties... Die andere dieren kom ik hier niet echt tegen in de woonwijk, maar de vleermuizen zijn toch wel leuk, het waren er nu twee die een beetje aan het dollen waren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zag ze eergisteren weer fladderen hier, al zijn het er minder als voorgaande jaren, omdat de ruïnes waarin ze overwinterden hier, zijn gerestaureerd in het afgelopen jaar![]()
Ik zag vanmiddag ook al 2 valkjes die lekker aan het jagen waren in het bos, en 2 weken geleden een heel erg mooie buizerd, die een konijn had gevangen
fuckbuddiesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jammer van die restauraties... Die andere dieren kom ik hier niet echt tegen in de woonwijk, maar de vleermuizen zijn toch wel leuk, het waren er nu twee die een beetje aan het dollen waren.
Ik wil een V8quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:30 schreef Sounddragon het volgende:
Ow.. hier het filmpje zónder die irritante kutmuziek![]()
Gheyl hequote:
Als de jongen zijn uitgevlogen ben je er vanafquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:46 schreef BaraCuda het volgende:
Hier zijn de zwaluwen weer aan de gangHeel m'n auto zit onder de schijt.
Geloof dat ik de polo maar buiten de schuur ga zetten deze zomer
De Linc is van binnen helaas fluisterstil, ik heb er destijds wel een dure Flowmaster onder gehangen, maar dat scheelde bijna niks in het geluid; volgens mij hoor je buiten wel een beetje geluid door die demper, maar binnen helemaal niksquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Absoluut, ik kan me niks geilers bedenken qua geluid
snij dan een stukje uit de bodemquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:50 schreef Sounddragon het volgende:
De Linc is van binnen helaas fluisterstil, ik heb er destijds wel een dure Flowmaster onder gehangen, maar dat scheelde bijna niks in het geluid; volgens mij hoor je buiten wel een beetje geluid door die demper, maar binnen helemaal niksKan wel, maar ik ga geen goede uitlaat aan brokken snijden om een sjonniebak te maken van een 200% originele klasse slee
ships weer een lege wijnflesquote:
quote:
ik dacht dat jij kratjes bier leegde?quote:
Voor die beesten uitgevlogen zijn zijn we een paar maanden verderquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als de jongen zijn uitgevlogen ben je er vanafkun je geen laken boven de auto hangen?
[..]
De Linc is van binnen helaas fluisterstil, ik heb er destijds wel een dure Flowmaster onder gehangen, maar dat scheelde bijna niks in het geluid; volgens mij hoor je buiten wel een beetje geluid door die demper, maar binnen helemaal niksKan wel, maar ik ga geen goede uitlaat aan brokken snijden om een sjonniebak te maken van een 200% originele klasse slee
Goed plan!, morgen meteen FF doenquote:
Met een jachtvergunning geen poelier meer nodig.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
fuckbuddies![]()
Ik woon redelijk buitenaf, en hier aan grenzend heb ik bos, weilanden en een rivier, dus het zit hier redelijk vol met wild.. straks in het broedseizoen word je hier gestoord van de fazanten, konijnen, hazen en ander wild, er loopt hier zelfs een vos in de rondte ergens , ik heb in het bos al meerdere keren marters gespot en vroeger hadden we hier zelfs en pauw die door de buurt zwierf, maar door toedoen van wat geimporteerde stadse zeikmongolen is dat beest gevangen en afgevoerd naar een kinderboerderij; hij was van een bewoner hier, maarja, zo'n beest hou je niet zomaar even binnen je tuin natuurlijk als hij zijn vrijheid gewend is![]()
Vroeger was het hier tof, nu is het redelijk saai
kan je die gelijk onder Bara's roestbak bakkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goed plan!, morgen meteen FF doen
omdat ze je voicemail insprekenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:10 schreef Anne het volgende:
Waarom nemen mensen nooit op als je ze direct terug belt na een gemiste oproep?.
Mijn Alfa roest helemaal nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:13 schreef lipje het volgende:
[..]
kan je die gelijk onder Bara's roestbak bakken![]()
nog niet... duurt niet lang meerquote:
Haha dat is net zoiets als zeggen dat de aarde plat is.quote:
Gelukkig heb ik hem nog maar een week of 2 danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:15 schreef lipje het volgende:
[..]
nog niet... duurt niet lang meervooral de bodem
Niet al te veel, maar ze zijn nogal luidruchtig, zitten graag op auto's, graven je tuin ondersteboven, en in het paar/broedseizoen X10 zeg maarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Met een jachtvergunning geen poelier meer nodig.Oh nee, wacht, ik ben tegen de jacht.
Maar wat is er mis met een loslopende pauw??
quote:
quote:
drop je m ook in het BMW vs Audi vs Mercedes topic?quote:
heb jij de fles wijn leeggemaakt?quote:
Ja, rot, maar één pauw in het paar/broedseizoen is toch vooral een sneue pauw?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet al te veel, maar ze zijn nogal luidruchtig, zitten graag op auto's, graven je tuin ondersteboven, en in het paar/broedseizoen X10 zeg maar
Godschristus, waarom post je dit???quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zit te schijten en ik ga kapot hiero
Meltdown in de pot?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, rot, maar één pauw in het paar/broedseizoen is toch vooral een sneue pauw?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
* pleurt 3 kuub zeewater bij Bara de plee inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ben je nou wéér zwanger ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is de zwanger-smiley. P+
Hej, Kut.werkt niet meer.
Ja, pronken en pronken, voor niks.quote:
Die kun je vergeten. En was je niet misselijk vanmorgen?quote:
Ja. Wil je weten waar het ook nog door kan komen? IK BEN DINGESquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die kun je vergeten. En was je niet misselijk vanmorgen?
Er liepen hier verderop lekkere grote Barneveldersquote:
Kiependarpquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er liepen hier verderop lekkere grote Barnevelders
Da's een heel eind verderopquote:
Barneveldquote:
Je weet het maar hoe heet het...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Wil je weten waar het ook nog door kan komen? IK BEN DINGES!!!!!!!!!!
Dus ik ben zéker niet zwanger. Mkay.
Sporten is ongezondquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef Anne het volgende:
Jep, dikke buik heb ik. Kreeg net nog een PM met de vraag aan welke sport ik deed.
Zou ze mijn antwoord "geen" geloven?.
Waarom weet jij dat soort dingen? En ik niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je weet het maar hoe heet het...
Innestelingsbloeding Anne, geeft niet hoor.
Ik heb stiekem al drie kinderen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat soort dingen? En ik niet?.
quote:
Ligt eerder aan de rijderquote:
Ik sport wel en ben mede daardoor zo'n 50 kg afgevallenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:22 schreef Barcaconia het volgende:
Sporten is ongezond, ik sport namelijk niet en ik ben kerngezond.
50kg tering... dan heb je stevig doorgewerkt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:00 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik sport wel en ben mede daardoor zo'n 50 kg afgevallen
Ik kom er wel boven... Maar niet gigantisch veelquote:
Mijn oma ook nietquote:
Ik snap niet wat je hier zegt eigenlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:10 schreef Dingest het volgende:
[..]
Mijn oma ook nietIk ben gewoon een heel persoon kwijtgeraakt
![]()
Was pak hem beet 2/5de van mijn startgewicht - wat ik dan weer te danken had een lekkere medicijnen en een goede genetische aanleg, in combinatie met geen dagindeling.
En daarom hebben sommige mensen een fiets nodig, want ik wil het verder graag zo houden
Dat zijn oma ook <50 weegt, dattie begon op een startgewicht van 125 kilo en er dus nu 75 weegt, en dat hij zo zwaar was door de medicijnen icm aanleg om zwaar te worden + teveel FOKkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hier zegt eigenlijk
Niet 'te weinig'; gewoon nietquote:
Pak 'm beet, jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zijn oma ook <50 weegt, dattie begon op een startgewicht van 125 kilo en er dus nu 75 weegt, en dat hij zo zwaar was door de medicijnen icm aanleg om zwaar te worden + teveel FOKken
Trekhaakkogels zijn altijd te koop, dat is immers net iets om kwijt te raken. De vraag is alleen hoe duur het gaat worden, of je niet beter een complete kunt kopen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:23 schreef Dingest het volgende:
Voor zover ik weet zijn er twee typen: een ronde verbinding en een rechthoekige verbinding. Ik zal het hem eens vragen, misschien dat ik dan eerst zelf de kogel erbij kan zoeken![]()
Het nadeel van een halve trekhaak is dat je wellicht later alsnog een hele moet kopen
Ik bedoelde meer marktplaats eigenlijk. Nieuw kan ook, maar marktplaats staat alles op.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:37 schreef Dingest het volgende:
Jij bedoeld een nieuwe kogel kopen? Als ik de prijzen zo vlug daarvan zie dan is het een stuk beter om elders een sloop-121 te zoeken waar ik een volledig systeem eraf kan halen
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 22-03-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 030 Anne
02. 030 Sounddragon
03. 019 Barcaconia
04. 015 Duvel
05. 011 Dingest
06. 010 BaraCuda
07. 010 lipje
08. 004 Alfisti
09. 004 Dangel
10. 004 Freezer
11. 003 daNpy
12. 003 Sjoegerd
13. 002 BroesWillems
14. 001 ook_gek
15. 001 2cv
Reeks-statistieken!
Lada Niva for the win [video]quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Geef nooit op!
Iemand deze al gezien? Alexx moet maar even de andere kant op kijken
Heeft die gast nou helemaal niet in de gaten dat die rechter voorband helemaal naar ze knetter is?quote:
Dat mag al heel lang niet meer denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:35 schreef Sounddragon het volgende:
Een beetje treinenfappert woont toch in een oud treinstel op een rangeerterrein?
Des te meer reden om het toch te doen; dingen die niet mogen zijn tof, anders werd het niet verboden door onze hokjesminded regeringquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mag al heel lang niet meer denk ik
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Des te meer reden om het toch te doen; dingen die niet mogen zijn tof, anders werd het niet verboden door onze hokjesminded regering
Calimeroquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Des te meer reden om het toch te doen; dingen die niet mogen zijn tof, anders werd het niet verboden door onze hokjesminded regering
Fact jonguh, ik spreek je als de alcohol ooit nog eens aangepakt gaat wordenquote:
In 2000 stond er nog eentje die goed als zodanig herkenbaar was, en die andere is helemaal verbouwd en ingebouwd en omgebouwd en zo begreep ik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:02 schreef Sounddragon het volgende:
Die zullen inmiddels wel een best stukje gedesintegreerd zijn
zie mijn reactie in het topic met dat filmpjequote:Op woensdag 23 maart 2011 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Geef nooit op!
Iemand deze al gezien? Alexx moet maar even de andere kant op kijken
ik ga nergens heen zonder duct tape, heb nu ook een rolletje op de achterbank, en ja, ik gebruik het ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooie verhalen waren dat altijdHeeft een hoop duct tape gekost geloof ik
Daar helpt duct tape ook wel tegen heur.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:17 schreef densmee het volgende:
vanmorgen basisschool leerlingen bomen laten planten, wat een feest
50 krijsende kinderen die bomen moeten hebben en waar ze die moeten zetten
Je hebt toch wel een beetje gezag getoond he?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:17 schreef densmee het volgende:
vanmorgen basisschool leerlingen bomen laten planten, wat een feest
50 krijsende kinderen die bomen moeten hebben en waar ze die moeten zetten
Bakkes!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een beetje gezag getoond he?
inderdaad en als ze niet stil waren kregen ze ook geen snoep en drinken, bij elk boompje wat ze lieten liggen was het voor de hele klas opnieuw beginnen. dan trok ik alle plantjes eruit en konden ze opnieuw beginnenquote:
EN de zweep erover hequote:Op woensdag 23 maart 2011 15:30 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad en als ze niet stil waren kregen ze ook geen snoep en drinken, bij elk boompje wat ze lieten liggen was het voor de hele klas opnieuw beginnen. dan trok ik alle plantjes eruit en konden ze opnieuw beginnen
ik niet maar mijn baas wel ik kan wel eens kijken, er was trouwens wel een leuke lerares bijquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel foto's gemaakt trouwens, boswachter?
Nationale Boomfeestdag hadden we toch? Stond je half april in de kou met zo'n stom ding tehannessen in eoa kutplantsoen in je dorpquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:53 schreef densmee het volgende:
[..]
ik niet maar mijn baas wel ik kan wel eens kijken, er was trouwens wel een leuke lerares bij
waarom hadden wij zoiets vroeger nooit?
idd maar ipv half april is dit altijd half maartquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nationale Boomfeestdag hadden we toch? Stond je half april in de kou met zo'n stom ding tehannessen in eoa kutplantsoen in je dorp
en er was heise chocoquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog kouder dus![]()
Hoewel het vandaag wel ideaal weer is
idd voor een keer per jaar is dat wel leuk jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Kortom, het was eigenlijk wel een gezellige boel gewoon
als je die in de volle grond zet groeit hij zeker 30 cm per jaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:07 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb nog een Ginkgo Biloba in een kuipje staan, die heb ik gekregen bij een dikke boomverplanting voor de Bomenbank (dacht ik), is nu een jaartje of ehhh.. 6 denk ik.. al een hele meter hoog
ja, maar ik ga hier ws weg, dus dat vind ik nogal zonde, en hij staat in zo'n half wijnvat, dus hij heeft ruimte zat voorlopigquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:10 schreef densmee het volgende:
[..]
idd voor een keer per jaar is dat wel leuk ja
[..]
als je die in de volle grond zet groeit hij zeker 30 cm per jaar
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:10 schreef densmee het volgende:
[..]
als je die in de volle grond zet groeit hij zeker 30 cm per jaar
nog altijd eerder dit danquote:
Dit is mijn set:quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:25 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
hier overigens mijn set zagen en aanverwante, lijkt toch niet echt hierop
[ afbeelding ]
van klein naar grootquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar heb je in je eentje ZES kettingzagen bij nodig als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou denken dat je met die grote ook wel alles kan wat je met die kleinere kan
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:32 schreef densmee het volgende:
[..]
weegt een 13 kilo en gebruikt 4 liter per zaaguur
35 euro.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:14 schreef Barcaconia het volgende:
Goed plan. Ik heb gisteren ook weer 60 euro afgerekend.
Wat is jouw prijs vandaag?
Triest vind ik die bekeuringen, in en in triestquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:12 schreef Anne het volgende:
Bah. Ik ga me voortaan overal aan de snelheid houden [ afbeelding ].
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:30 schreef Anne het volgende:
Barca, er zit ruis tussen ons posts in, merk hij dat ook?
Ik zat gisteren nog in een Maybach 62. Wat een ding is het ook, die beenruimte achterin is groter dan mijn appartementquote:
Ik vind het gewoon schattig dat je het voor elkaar krijgt zo vaakquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:30 schreef Anne het volgende:
Barca, er zit ruis tussen onze posts in, merk jij dat ook?
Wat moet jij in een Maybach johquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zat gisteren nog in een Maybach 62. Wat een ding is het ook, die beenruimte achterin is groter dan mijn appartement
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:12 schreef Anne het volgende:
Bah. Ik ga me voortaan overal aan de snelheid houden [ afbeelding ].
wonen want die is groter dan zijn appartementquote:
In een showroomquote:
Ik heb voor m'n werk toen het kantoor waar ze die krengen verkochten in mogen richten.quote:
Wat nou hardquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon schattig dat je het voor elkaar krijgt zo vaak![]()
Wat doe jij als je hard aan het rijden bent?
Het enige waar ik naar kijk is naar de berm en dergelijke. Levensgevaarlijk, maar ja dat zijn flitscontroles
Ik moet tot mijn grote spijt bekennen dat ik niet in het verkoopkantoortje gezeten hebquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb voor m'n werk toen het kantoor waar ze die krengen verkochten in mogen richten.
Ze hebben bij Daimler echt geld teveel
Wegpiraat! Durf je wel, wat ben jij een stuk uitschot en afval van de maatschappij zeg, 89 waar je 80 magquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat nou hard. Ik reed 89.
En ze staan blijkbaar niet in de berm want dat zou wel opvallen inderdaad.
Mijn broer heeft er ook een trouwens, maar die mag wat meer afrekenen.
Ja want stel dat er op dat moment een kudde koeien over steekt. Of erger nog van de school kinderen van een school 30 kilometer verderopquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wegpiraat! Durf je wel, wat ben jij een stuk uitschot en afval van de maatschappij zeg, 89 waar je 80 mag![]()
![]()
/Koos Spee
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja want stel dat er op dat moment een kudde koeien over steekt. Of erger nog van de school kinderen van een school 30 kilometer verderop
Altijd dat "wat als" gebeuren bij die kutpolitie
Bakkes!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wegpiraat! Durf je wel, wat ben jij een stuk uitschot en afval van de maatschappij zeg, 89 waar je 80 mag![]()
![]()
/Koos Spee
Hoe kan ik nu lief doen tegen iemand die onze hele samenleving in gevaar brengtquote:
denk ikquote:
En zo onnodig allemaal hequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Triest vind ik die bekeuringen, in en in triest
Inderdaad ja. Ze kunnen beter vanaf 15kmpu te hard beginnen te flitsen en ineens stevige boetes geven.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)in-130-km-debat.html
Hier heeft ze een goed punt. Waarom moet dit allemaal zo veel gezeik en gezever opleveren? Al die studies naar milieuvervuiling en verkeersongevallen omdat de snelheid 10kmpu omhoog gaat (in de praktijk niet eens, veel rijden al zo hard) gaat toch nergens over? Dan is er al meer vervuiling met die onderzoeken gemoeid dan wat het uiteindelijk op zou KUNNEN leveren...quote:''Ik zou zeggen: laten ze zich bezighouden met andere zaken.'' Dat zei verkeersminister Melanie Schultz van Haegen woensdag in een debat in de Tweede Kamer over de verhoging van maximumsnelheden richting medewerkers van het Openbaar Ministerie.
weet je ook hoe je poooolooooow op transport gezet wordtquote:
Zou wel lekker zijn ja, als de polio ergens van de trailer af flikkertquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:27 schreef lipje het volgende:
[..]
weet je ook hoe je poooolooooow op transport gezet wordt
Wordt dat niet een soort frikandel dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
gefrituurde boterhamworst was best lekker
gebakken mag ook welquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
gefrituurde boterhamworst was best lekker
De wegdwerg.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vandaag zitten we in de surveillanceauto bij KLPD-agenten Karel en Frits. Ze achtervolgen vandaag een wegpiraat die met een bloedstollende snelheid van 131 kmpu over de A2 raast bij Weert.
Het is te hopen dat onze verkeershandhavers deze maniak snel tot stoppen kunnen dwingen voordat er iets ernstigs gebeurd. Laten we even naar de beelden kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit met 300+ km/h heerlijk rustig met de pint an de kop hoor
hebben we ook uitgevonden wie het kratje bier opgemaakt heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Speciaal voor jou de gif versiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
extensie is .gif idd, alleen die ene beweegt, en die andere nietquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:27 schreef Sounddragon het volgende:
Foto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Staatsbosbeheer? van die afschuwelijke petten van de concurrent heb ik vandaag nog moeten uitdelenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zat net met mijn SBB-pet EN mijn fleece muts op.
Krijg je geen foto van.
Nee, geen SD pr0n op het netquote:
Schweizerische BundesBahnenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:56 schreef densmee het volgende:
[..]
Staatsbosbeheer? van die afschuwelijke petten van de concurrent heb ik vandaag nog moeten uitdelen
Not available, ik heb alleen een bivakmuts, en da's niet erotisch in mijn wereldquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
doe een donald duck masker op dan
donald duck maskers wel dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Not available, ik heb alleen een bivakmuts, en da's niet erotisch in mijn wereld
Ze hadden er beter van kunnen maken SKB staatskoffiebeheer.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schweizerische BundesBahnen![]()
Ik heb overigens wel ooit stage gelopen bij StaBosBeer ja
http://bit.ly/hGcVPzquote:
ja toch?quote:
Niet te lezen helaasquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://bit.ly/hGcVPz
en een paar dagen geleden al iemand onder eenverreiker hier 8 km vandaan... ook dood
ja, of Annequote:
man is in bobcat schip aan het leegscheppen, collega met grote shovel schept collega per ongeluk op en flikkert hem in een vrachtwagen. collegas missen hem, gaan hem zoeken, en vinden zijn lijk.quote:
Omgedonderd ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
en een paar dagen geleden al iemand onder eenverreiker hier 8 km vandaan... ook dood
nee, overreden, of lekgeprikt.. weet het verhaalniet precies, maar iemand met een verreiker raakte en collega, is afgevoerd met een hele serie botbreuken, en in het ziekenhuis overledenquote:
wat voor enorme kraan moet dat dan wel niet zijn als je in de knijper nog een bobcat kan kwijt raken en kan lossen zonder het te zienquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
man is in bobcat schip aan het leegscheppen, collega met grote shovel schept collega per ongeluk op en flikkert hem in een vrachtwagen. collegas missen hem, gaan hem zoeken, en vinden zijn lijk.
Getver.. ja, er zijn ook veel manieren om dood te gaan rondom machines.. helaas, maar waarquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, overreden, of lekgeprikt.. weet het verhaalniet precies, maar iemand met een verreiker raakte en collega, is afgevoerd met een hele serie botbreuken, en in het ziekenhuis overleden
shovel is geen knijpkraanquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:19 schreef densmee het volgende:
[..]
wat voor enorme kraan moet dat dan wel niet zijn als je in de knijper nog een bobcat kan kwijt raken en kan lossen zonder het te zien
kwam een advertentie tegen van Meersma bv in Pijnacker. Ze zochten een shovel machinist op dhun Volvo L60Fquote:
maar met een shovel kun je niet het ruim van een boot leeg scheppen, en op het filmpje is een volvo 460 ofzo te zien met baggerknijperquote:
iets wat niet met een personentrein te maken heeftquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik even in 5 posts het spoor compleet bijster![]()
Wat de fuck is een verreiker, een bobcat of een knijpkraan?
verreiker:quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik even in 5 posts het spoor compleet bijster![]()
Wat de fuck is een verreiker, een bobcat of een knijpkraan?
Ok dan, dat soort werk loop ik nog even omheen, wel tof dat je aan me denkt, maar dat wereldje is niet wat ik zoekquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:22 schreef lipje het volgende:
[..]
kwam een advertentie tegen van Meersma bv in Pijnacker. Ze zochten een shovel machinist op dhun Volvo L60F
interesse? www.meersmabv.nl
Advertentie staat in De Heraut van 23 maart 2011 pagina 16
http://de-heraut.nl/kranten/pagina.php?id=280&pagina=16
Rule number one in een ruim met een loskraan op de wal: ALLEEN UITSTAPPEN ALS DE MACHINIST JE ZIET.. je weet nu waaromquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:22 schreef densmee het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)geval+in+Assendelft/
nu is het duidelijk man met bobcat zand aangeschoven, uitgestapt om te kijken en opgeknepen door volvo met baggerknijper
als je pech hebt knippen ze je nog doormidden iddquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rule number one in een ruim met een loskraan op de wal: ALLEEN UITSTAPPEN ALS DE MACHINIST JE ZIET.. je weet nu waarom
da's een lousy manier om dood te gaan mênquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:33 schreef densmee het volgende:
[..]
als je pech hebt knippen ze je nog doormidden idd
ja en ik ben zo bang dat je daar nog heel veel van meekrijgt voordat het licht uitgaatquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
da's een lousy manier om dood te gaan mên
Jep, ik ken 1e hand verhalen, hou maar opquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef densmee het volgende:
[..]
ja en ik ben zo bang dat je daar nog heel veel van meekrijgt voordat het licht uitgaat
Whehe, dat deed ik met mijn eigen kraan, met de afstandbediening; diverse foto's vanquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
dit zou ik persoonlijk ook niet zo snel doen
sd wel... al zit ie wel in zo'n bakkie op de achtergrondquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
dit zou ik persoonlijk ook niet zo snel doen
quote:123 Teletekst wo 23 mrt
Kort nieuws binnenland
` Een man uit Friesland is om het leven
gekomen tijdens baggerwerkzaamheden in
de buurt van Zaanstad.De man van 48 was
aan het werk op een binnenvaartschip,
waar hij modder uitschepte.Dat werd
weer door een bulldozer overgeladen in
een vrachtauto.De man was ineens weg,en
werd even later dood teruggevonden in
de laadbak van de vrachtwagen.
volgende nieuws weer&verkeer sport
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Dam Amsterdam
Spierings Nedrhoff
Floor Doornbos verhuur
DAF 95XF of Volvo FH
MB Vario Geldnet
VW T5 Gemeente Amsterdam
VW T4 met Terberg veegvuilopbouw Gemeente Amsterdam
Nee joh;quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:52 schreef lipje het volgende:
de megadilda staat toch in den haag? ook bekend als de fallus
Die tram weet ik nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Dam Amsterdam
Spierings Nedrhoff
Floor Doornbos verhuur
DAF 95XF of Volvo FH
MB Vario Geldnet
VW T5 Gemeente Amsterdam
VW T4 met Terberg veegvuilopbouw Gemeente Amsterdam
Gaan jullie ook foto's maken bij Rotterdam Centraal? Daar gaat de grootste kraan van Europa komen heb ik geoord. 80 m hoog en een reikwijdte van 150 meter, echt waar. Ik heb geen idee wat ik me erbij voor moet stellen, maar er schijnen alleen al voor die kraan 70 heipalen de grond in te moeten. En Rotterdam, dan weet je het wel. Dekzand op maaiweld -25 meter of zoquote:
quote:
sprei van 150 meter is wel indrukwekkendquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan jullie ook foto's maken bij Rotterdam Centraal? Daar gaat de grootste kraan van Europa komen heb ik geoord. 80 m hoog en een reikwijdte van 150 meter, echt waar. Ik heb geen idee wat ik me erbij voor moet stellen, maar er schijnen alleen al voor die kraan 70 heipalen de grond in te moeten. En Rotterdam, dan weet je het wel. Dekzand op maaiweld -25 meter of zodus dat moet nogal een serieus apparaat zijn
Als hij daar nog meer dan 10 ton weg kan zetten wel, anders is het een kuthokquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:58 schreef densmee het volgende:
[..]
sprei van 150 meter is wel indrukwekkend
dan kan ik m vanaf zolder wel zien staanquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als hij daar nog meer dan 10 ton weg kan zetten wel, anders is het een kuthok![]()
Zal wel een 1000 of 1200 tonner zijn van van blauw of rood![]()
Misschien eens een kijkje nemen binnenkort..
ow die opgewaardeerde speeltuinquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:08 schreef Anne het volgende:
Is niet echt bij mij in de buurt, maar; Sevenum.
naast de opelmeetquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:08 schreef Anne het volgende:
Is niet echt bij mij in de buurt, maar; Sevenum.
loopt genoeg energie rond daarquote:
kernwasser wunderland, pauper park waar mensen heen gaan om heel de dag gratis is te vreten, wat nog slechter is dan varkensbrokquote:
Dát is wel in de buurtquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef densmee het volgende:
[..]
kernwasser wunderland, pauper park waar mensen heen gaan om heel de dag gratis is te vreten, wat nog slechter is dan varkensbrok
zo danquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:12 schreef Anne het volgende:
Ik ben blij dat jij het pruus noemt. Nu de rest van de SC nog.
Als er geen station is hoef ik er niet te wezenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:11 schreef densmee het volgende:
[..]
kernwasser wunderland, pauper park waar mensen heen gaan om heel de dag gratis is te vreten, wat nog slechter is dan varkensbrok
Is wel 'ontopic'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |