abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97984128
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:30 schreef jackson het volgende:

[..]

Zijn leuke afstellingen maar niet specifiek voor het huidige event.... :)
Maar je moet het toch ook kunnen zonder die specifieke afstellingen? Zeker die elise race is goed te doen. Die fiat heb ik ook gehaald, maar dat koste wel wat meer inspanning (maar dat lag niet zozeer aan de afstelling).

Als je zelf gewoon een beetje logisch die afstellingen instelt dan moet je al een heel eind komen, verder ligt het dan aan je stuurkunsten. Net zoals ik nu al weet dat als ik die Subaru race wil winnen ik nog wel wat rondjes mag rijden op Laguna Seca.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:43:31 #277
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_97984361
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:37 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Maar je moet het toch ook kunnen zonder die specifieke afstellingen? Zeker die elise race is goed te doen. Die fiat heb ik ook gehaald, maar dat koste wel wat meer inspanning (maar dat lag niet zozeer aan de afstelling).

Als je zelf gewoon een beetje logisch die afstellingen instelt dan moet je al een heel eind komen, verder ligt het dan aan je stuurkunsten. Net zoals ik nu al weet dat als ik die Subaru race wil winnen ik nog wel wat rondjes mag rijden op Laguna Seca.
Ik heb die endurance race op Tsukuba al gedaan dus ik ken de baan redelijk maar die Elise is gewoon mijn auto niet. Ook het afstellen van dat hok kost me nogal moeite moet ik bekennen. Daarintegen reed ik over de ring met een nascar in een vloek en een zucht. Wil niet zeggen dat ik goed ben maar kan een aardig potje sturen in GT5.

Fiat zelfde verhaal, krijg hem er niet lekker overheen terwijl ik juist wel iemand van het tweaken ben maar dan liever wat interessante modellen dan deze. De Subaru moet ik nog aan beginnen maar ligt me vermoedelijk wat meer :).

Wel leuk dat het niet simpel een race starten en meteen voorop rijden is, dat ben ik totaal met je eens :D.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_97984834
Ik ben al aardig op weg met de Subaru. Ik zal als ik tevreden ben mijn tune posten.
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
pi_97985900
Ok hier is ie dan:

Subaru IMPREZA Sedan WRX STI '10 @ Laguna Seca 1:35.200
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag Feedback!
pi_97986687
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:22 schreef matthisl het volgende:
Ok hier is ie dan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag Feedback!
Heb je hem hiermee gehaald? Qua ophanging heb ik hem nagenoeg hetzelfde en dat bevalt wel inderdaad. Verder mag je er nog 5pk doen, de limiet is 400.
pi_97986763
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:40 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Heb je hem hiermee gehaald? Qua ophanging heb ik hem nagenoeg hetzelfde en dat bevalt wel inderdaad. Verder mag je er nog 5pk doen, de limiet is 400.
2e op 3 sec. Maar had wat stuurfoutjes, dus ik ga m wel halen zo. limiet van 395 klopt wel, t is in BHP namelijk en niet in HP :)
pi_97986817
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:41 schreef matthisl het volgende:

[..]

2e op 3 sec. Maar had wat stuurfoutjes, dus ik ga m wel halen zo. limiet van 395 klopt wel, t is in BHP namelijk en niet in HP :)
Ah oke. Ja ik was ook 2e met vergelijkbare setting, had bijna 7 seconden tekort, maar dat ligt vooral aan mezelf. Ik kan gewoon niet omgaan met die baan :')
pi_97986876
Bij Laguna Seca zitten er in de bochten op de apex rood/oranje vlakjes. Als je daar goed op instuurt kan je al heel vroeg op t gas gaan.
pi_97987940
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:44 schreef matthisl het volgende:
Bij Laguna Seca zitten er in de bochten op de apex rood/oranje vlakjes. Als je daar goed op instuurt kan je al heel vroeg op t gas gaan.
Goede tip. Al lukt het me nog steeds niet om constante rondjes te rijden (nou ja constant slecht lukt wel :') ), maar met een aantal keer oefenen zie ik dit nog wel als haalbaar.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:33:34 #285
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_97993671
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:22 schreef matthisl het volgende:
Ok hier is ie dan:

SPOILER
Graag Feedback!
sowieso hulde voor het posten van de specs. Ik rij er inderdaad iets vlotter mee dan de standaard instellingen.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:17:03 #286
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_98037242
Tijd om het B-spec verhaal eens te trainen.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_98057434
uhm, ik krijg die Fiat 500 al niet voor elkaar.. Ze zijn echt opeens een stuk pittiger geworden :o
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_98057969
Fiat 500 had ik helemaal stock muv versnellingsbak en ophang:
Versnellingsbak op 160kmh
Ophanging zo laag mogelijk.

That's it, kun je een beginronde van 2:07.xxx hebben, en daarna steeds 2:03
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_98066749
uhm, dan doe ik toch iets fout.. met flink doortrappen rij ik dus 2:10 en 2:07. Ik zal dus aan mijn afstelling liggen
pi_98066868
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 15:50 schreef PieterBas het volgende:
uhm, dan doe ik toch iets fout.. met flink doortrappen rij ik dus 2:10 en 2:07. Ik zal dus aan mijn afstelling liggen
Verder moet je zo vloeiend mogelijk rijden. Probeer een lijn te vinden waardoor je in elke bocht de hoogste snelheid kan behouden.
pi_98068626
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 15:50 schreef PieterBas het volgende:
Euhm nee? Aangezien er vrijwel niks gedaan hoeft te worden.Alleen even de auto 10cm dichter bij de grond zetten. Het ligt dus aan jezelf ;). Zo weinig mogelijk remmen lkuidt het devies omdat het ding zo weinig vermogen heeft.. Dus zo soepel mogelijk met zoveel mogelijk snelheid alles doen.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_98068976
Misschien heeft het ook te maken, dat ik de laatste paar maanden veel Shift 2 en Forza 3 heb zitten spelen. Die games vragen toch om een totaal andere racestijl.
pi_98109045
Zet bij je Fiat de Brake Balace eens op 2/3 of 1/2
  maandag 20 juni 2011 @ 14:39:07 #294
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_98411795
Ik wil toch even kort het racestuurtjes onderwerp aanzwengelen. Zelf wil ik graag een stuurtje maar dan wel met flippers om te schakelen. Welke gebruiken jullie op dit moment?
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_98412164
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:39 schreef jackson het volgende:
Ik wil toch even kort het racestuurtjes onderwerp aanzwengelen. Zelf wil ik graag een stuurtje maar dan wel met flippers om te schakelen. Welke gebruiken jullie op dit moment?
DF GT is perfect voor dit spel (is er letterlijk voor gemaakt) en ook eigenlijk de enige die goed EN betaalbaar is.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  maandag 20 juni 2011 @ 14:58:03 #296
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_98412656
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:46 schreef delano.888 het volgende:

[..]

DF GT is perfect voor dit spel (is er letterlijk voor gemaakt) en ook eigenlijk de enige die goed EN betaalbaar is.
Daarbij mis ik "de flippers" zeg maar :)
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_98414452
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:58 schreef jackson het volgende:

[..]

Daarbij mis ik "de flippers" zeg maar :)
Ow niet aan gedacht, ze zitten er wel in de vorm van knopjes. Werkt goed hoor, geen problemen hier. Maar anders plak je er toch 2 plaatjes aluminium op als je persee die vorm wil hebben :P
pi_98418807
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:37 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ow niet aan gedacht, ze zitten er wel in de vorm van knopjes. Werkt goed hoor, geen problemen hier. Maar anders plak je er toch 2 plaatjes aluminium op als je persee die vorm wil hebben :P
Goeie tip, die neem ik misschien ook wel over :) Heb even achter het stuur van de DFGT gekeken en er zijn genoeg mogelijkheden ! Het schakelpookje van de DFGt vind ik ook wel lekker werken, maar daarvan vind ik de "klikjes" te aanwezig...Dan gaat schakelen op het stuur toch beter !
pi_98418907
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:07 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Goeie tip, die neem ik misschien ook wel over :) Heb even achter het stuur van de DFGT gekeken en er zijn genoeg mogelijkheden ! Het schakelpookje van de DFGt vind ik ook wel lekker werken, maar daarvan vind ik de "klikjes" te aanwezig...Dan gaat schakelen op het stuur toch beter !
Ik ben in dat opzicht echt een autist, ik schakel alleen met de "flippers" als de auto in het echt ook flippers heeft :@
  maandag 20 juni 2011 @ 17:26:58 #300
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_98419673
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:09 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik ben in dat opzicht echt een autist, ik schakel alleen met de "flippers" als de auto in het echt ook flippers heeft :@
Ik ga ook voor dat realisme, al schakel ik toch af en toe liever met de pook dan de flippers omdat het natuurlijker voor me aanvoelt :)

Game weer opgestart na ff neergelegd te hebben en hij is weer geniaal
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')