Maar je moet het toch ook kunnen zonder die specifieke afstellingen? Zeker die elise race is goed te doen. Die fiat heb ik ook gehaald, maar dat koste wel wat meer inspanning (maar dat lag niet zozeer aan de afstelling).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Zijn leuke afstellingen maar niet specifiek voor het huidige event....
Ik heb die endurance race op Tsukuba al gedaan dus ik ken de baan redelijk maar die Elise is gewoon mijn auto niet. Ook het afstellen van dat hok kost me nogal moeite moet ik bekennen. Daarintegen reed ik over de ring met een nascar in een vloek en een zucht. Wil niet zeggen dat ik goed ben maar kan een aardig potje sturen in GT5.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Maar je moet het toch ook kunnen zonder die specifieke afstellingen? Zeker die elise race is goed te doen. Die fiat heb ik ook gehaald, maar dat koste wel wat meer inspanning (maar dat lag niet zozeer aan de afstelling).
Als je zelf gewoon een beetje logisch die afstellingen instelt dan moet je al een heel eind komen, verder ligt het dan aan je stuurkunsten. Net zoals ik nu al weet dat als ik die Subaru race wil winnen ik nog wel wat rondjes mag rijden op Laguna Seca.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag Feedback!Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:22 schreef matthisl het volgende:
Ok hier is ie dan:
Subaru IMPREZA Sedan WRX STI '10 @ Laguna Seca 1:35.200Heb je hem hiermee gehaald? Qua ophanging heb ik hem nagenoeg hetzelfde en dat bevalt wel inderdaad. Verder mag je er nog 5pk doen, de limiet is 400.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag Feedback!
2e op 3 sec. Maar had wat stuurfoutjes, dus ik ga m wel halen zo. limiet van 395 klopt wel, t is in BHP namelijk en niet in HPquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:40 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Heb je hem hiermee gehaald? Qua ophanging heb ik hem nagenoeg hetzelfde en dat bevalt wel inderdaad. Verder mag je er nog 5pk doen, de limiet is 400.
Ah oke. Ja ik was ook 2e met vergelijkbare setting, had bijna 7 seconden tekort, maar dat ligt vooral aan mezelf. Ik kan gewoon niet omgaan met die baanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:41 schreef matthisl het volgende:
[..]
2e op 3 sec. Maar had wat stuurfoutjes, dus ik ga m wel halen zo. limiet van 395 klopt wel, t is in BHP namelijk en niet in HP
Goede tip. Al lukt het me nog steeds niet om constante rondjes te rijden (nou ja constant slecht lukt welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:44 schreef matthisl het volgende:
Bij Laguna Seca zitten er in de bochten op de apex rood/oranje vlakjes. Als je daar goed op instuurt kan je al heel vroeg op t gas gaan.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:22 schreef matthisl het volgende:
Ok hier is ie dan:
Subaru IMPREZA Sedan WRX STI '10 @ Laguna Seca 1:35.200sowieso hulde voor het posten van de specs. Ik rij er inderdaad iets vlotter mee dan de standaard instellingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag Feedback!They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
Verder moet je zo vloeiend mogelijk rijden. Probeer een lijn te vinden waardoor je in elke bocht de hoogste snelheid kan behouden.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:50 schreef PieterBas het volgende:
uhm, dan doe ik toch iets fout.. met flink doortrappen rij ik dus 2:10 en 2:07. Ik zal dus aan mijn afstelling liggen
Euhm nee? Aangezien er vrijwel niks gedaan hoeft te worden.Alleen even de auto 10cm dichter bij de grond zetten. Het ligt dus aan jezelfquote:Op zondag 12 juni 2011 15:50 schreef PieterBas het volgende:
uhm, dan doe ik toch iets fout.. met flink doortrappen rij ik dus 2:10 en 2:07. Ik zal dus aan mijn afstelling liggen
DF GT is perfect voor dit spel (is er letterlijk voor gemaakt) en ook eigenlijk de enige die goed EN betaalbaar is.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:39 schreef jackson het volgende:
Ik wil toch even kort het racestuurtjes onderwerp aanzwengelen. Zelf wil ik graag een stuurtje maar dan wel met flippers om te schakelen. Welke gebruiken jullie op dit moment?
Daarbij mis ik "de flippers" zeg maarquote:Op maandag 20 juni 2011 14:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
DF GT is perfect voor dit spel (is er letterlijk voor gemaakt) en ook eigenlijk de enige die goed EN betaalbaar is.
Ow niet aan gedacht, ze zitten er wel in de vorm van knopjes. Werkt goed hoor, geen problemen hier. Maar anders plak je er toch 2 plaatjes aluminium op als je persee die vorm wil hebbenquote:Op maandag 20 juni 2011 14:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Daarbij mis ik "de flippers" zeg maar
Goeie tip, die neem ik misschien ook wel overquote:Op maandag 20 juni 2011 15:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ow niet aan gedacht, ze zitten er wel in de vorm van knopjes. Werkt goed hoor, geen problemen hier. Maar anders plak je er toch 2 plaatjes aluminium op als je persee die vorm wil hebben
Ik ben in dat opzicht echt een autist, ik schakel alleen met de "flippers" als de auto in het echt ook flippers heeftquote:Op maandag 20 juni 2011 17:07 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Goeie tip, die neem ik misschien ook wel overHeb even achter het stuur van de DFGT gekeken en er zijn genoeg mogelijkheden ! Het schakelpookje van de DFGt vind ik ook wel lekker werken, maar daarvan vind ik de "klikjes" te aanwezig...Dan gaat schakelen op het stuur toch beter !
Ik ga ook voor dat realisme, al schakel ik toch af en toe liever met de pook dan de flippers omdat het natuurlijker voor me aanvoeltquote:Op maandag 20 juni 2011 17:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ben in dat opzicht echt een autist, ik schakel alleen met de "flippers" als de auto in het echt ook flippers heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |