Ach ik kan me voorstellen dat je dan iets hebt om aan vast te houden.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:45 schreef nathalie85 het volgende:
Wat leuk knitwit! Behalve die 1ste dan! Wie gaat dat nou maken?
Heb je het patroontje van de gekleurde haakwerkje van internet?
ik knip ze af, en maak de rondes ook dicht, zodat er geen gekke overgang is van kleuren. voordeel is dat je elke ronde op een andere plaats kunt beginnen en je dus ook niet 1 zo'n duidelijke naad krijgt. het afwerken valt wel mee, omdat de draadjes toch aan de binnenkant blijven hangen. er een stukje overheen haken is veelal voldoende.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:36 schreef EsseEi het volgende:
Oeeh die Padma's!! echt leuk zo met die streepjes ^^ trui neem je die draadjes mee (dat je dus gewoon de bol wol laat zitten en draadje omhoog trekt voor de volgende streep in die kleur) zeg maar tijdens je haakwerk, of knip je ze allemaal af? (= veel afwerken)
ik heb ze ooit op attic24 (van lucy) gezien. blijft een leuk idee inderdaad! maar ik denk dat ik nu eerst ook voor wat van die vrolijke tak-versiersels ga.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:45 schreef nathalie85 het volgende:
Heb je het patroontje van de gekleurde haakwerkje van internet?
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:02 schreef EsseEi het volgende:
ik zou ook maar snel gaan groeien als ik zo'n leuk truitje had!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor die cheetah heb ik nog een leuk bolletje wol! Al weet ik niet of dat ook zo mooi uitkomt als je het gaat haken.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:26 schreef Herfstblad het volgende:
Haha, ik moest er stiekem wel om lachen.
Die bedenkster van die bloemen heeft best veel leuke patronen trouwens.
* Herfstblad gaat favorieten bijwerken op RavelryIs mijn swappartner ook weer blij, die wilde graag meer favorieten zien van mij.
Ik wil van deze cheetah een gehaakte versie gaan maken (en van de slang - je ziet maar een stukje- misschien ook):
[ afbeelding ]
Ik kan niet echt wakker liggen van de eerste.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:20 schreef knitwit het volgende:
Ik kwam op ravelry deze tegen:
[ afbeelding ]
![]()
Zelf vrijdag en gisteren nog wat potjes waar ik zaadjes/bolletjes in heb gedaan opgeleukt:
[ afbeelding ]
Er begint al wat te groeien![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |