Ik keek even snel en dacht dat je een onderbroek had gehaaktquote:Op maandag 28 maart 2011 10:25 schreef KarinvdB het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook zwichten voor dat patroon![]()
Tan: het is deze
M'n mohair shawl na precies 1 bol Bianca
[ link | afbeelding ]
Heb 24 van de 32 rijen (+ rand) af.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:01 schreef annelotje het volgende:
@ herfstblad Lekker haken tijdens Grey's Anatomy?? Doe ik ook graag. Alleen met het hertje gaat dat vrees ik niet lukken hihi
Oe oe....ik willen hebbenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:25 schreef KarinvdB het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook zwichten voor dat patroon![]()
Tan: het is deze
M'n mohair shawl na precies 1 bol Bianca
[ link | afbeelding ]
Heb 24 van de 32 rijen (+ rand) af.
Het staat onder andere op hun hyve: http://echtstudio.hyves.nlquote:Op maandag 28 maart 2011 19:27 schreef EsseEi het volgende:
Oeeeh dat hertje wordt echt heel mooi!!!
en de shawl ook (gelijk aan m'n favorieten toegevoegd ^^)
en Arual je bloemen worden ook tof!:D
heeft iemand een linkje van koekeridoo?? kan het niet vinden en ben nieuwsgierig
Lyssa had je op 6060 ook dat staalgranulaat gekocht?
Die bloemen ga ik ook nog eens gebruikenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:04 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn sjaal in wording
[ afbeelding ]
Ik haak alleen steeds strakker dus de bloemen worden kleiner.
Nee, dat had ik bij Joel Bears gekocht.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:27 schreef EsseEi het volgende:
Lyssa had je op 6060 ook dat staalgranulaat gekocht?
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef trui het volgende:
haha ik zal 't maar bekennen. ben stiekem aan 't breien geweest. zie je 't al voor je, ik met m'n rondbreinaalden rond de lantarenpaal. en dat alles alleen in 't holst van de nacht, want het moest wel een verrassing blijven natuurlijk!maar nu mag het bekend worden, bedankt voor 't plaatsen van de foto trovey!
![]()
waar was het?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:10 schreef Daste het volgende:
Hahaha, nee het is zeker niet dezelfde. 'Mijne' was veel kleiner. Er zat ook een kaartje aan van de maakster. Maar een foto is zeker geen gek idee.
Zeker foto maken.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:10 schreef Daste het volgende:
Hahaha, nee het is zeker niet dezelfde. 'Mijne' was veel kleiner. Er zat ook een kaartje aan van de maakster. Maar een foto is zeker geen gek idee.
al ik het niet vergeet loop ik er morgen ff langsquote:Op maandag 28 maart 2011 23:15 schreef Daste het volgende:
Aalmarkt, met de fietsbrug en de Waag achter je. Dan staat hij aan je rechterhand aan het water. Hij is klein (40 cm? Ik ben slecht in schatten) en je fietst er zo voorbij.
Ooh nu snap ik dat je niet mee doet aan de swap, je was hier mee bezig natuurlijk!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:24 schreef trui het volgende:
haha ik zal 't maar bekennen. ben stiekem aan 't breien geweest. zie je 't al voor je, ik met m'n rondbreinaalden rond de lantarenpaal. en dat alles alleen in 't holst van de nacht, want het moest wel een verrassing blijven natuurlijk!maar nu mag het bekend worden, bedankt voor 't plaatsen van de foto trovey!
![]()
Oh, die heb ik ook gemaaktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:48 schreef lieke81 het volgende:
die lantaarnpaal
![]()
Ik vroeg me af er iemand was die mij misschien kan helpen met dit patroon...
http://shortylamcrochet.b(...)dstrom-hobo-bag.html
Ik kom niet uit de Engelse termen.
Alvast bedankt
Sorry ik heb het niet goed uitgelegd. Ik snap de engelse vertaling niet. En de Magic loop kan ik niet maar dan doe ik een paar lossen en die vast maken met een halve vaste. Maar het gaat me dus om de vertalingquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:18 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hoe heb je het eendje zelf gemaakt? Want je kunt ook twee losse doen en dan in de tweede lossen die 6 steken doen.
De veiligheidsoogjes doe je gewoon het vastmaakding over het oogje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |