abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94479315
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 12:05 schreef Whoopdidoo het volgende:
Foto van mn laptophoesje! Ogen dicht trui, het is roze, en er zit geel op.
[ afbeelding ]

En doet me twijfelen of ik wel een echte hoes wil.

Ow en kijk voor mn allereerste borduursel in het borduurtopic.
Wow, een knalkleurtje *O*
Konijn is ook O+

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:44 schreef Tan het volgende:
Mijn vriendin heeft een zoontje gekregen: Owen. Voor haar heb ik dit kaartje gemaakt. De grote hartjes zijn niet helemaal naar mijn zin, ik heb ze met een haaknaald 4 gehaakt en kreeg het niet strakker, het kleine hartje is met een 3 gehaakt en wel goed gelukt, maar het geheel is verder wel naar mijn zin geworden. Het kaartje zelf is blauwzilver glanzend karton dus lijkt wat lelijk op de foto door de flits, maar het gaat om het idee :)

[ afbeelding ]
De kaart is ook leuk, zal vast wel gewaardeerd worden zo'n persoonlijke kaart. :D Die hartjes vond ik ook niet echt makkelijk, het aantrekken van de magic ring ging bij mij niet altijd van een leien dakje. :')

Ik heb van de ontwerpster van de basis van van theemuts de vraag gekregen of ze mijn foto mag gebruiken op haar site....ze vindt mijn exemplaar mooier dan haar originele ontwerp. :') Ga ik haar toch vragen mijn Ravelry-account te noemen :P , ik ben nog bezig met mijn blog en eventueel een toekomstige website maar zet die dan daar wel neer om wat meer bezoekers te krijgen.....promotie maken. :7

De 8 mm haak is nu eindelijk binnen en jawel hoor, de opruimingsbak was weer aangevuld. :') Ik heb me nu maar eens geconcentreerd op de katoentjes en mixen daarvan (i.v.m. de zomer) en ben nu de eigenaresse van dikke donkerbruine katoen, Scheepjeskatoen in gemengde zuurstokkleuren (waaronder de combi roze met geel :+ ), oranje katoen en blauwe katoen. Ik ben daarna meteen maar doorgereden naar de Action om daar flexibele manden op te halen (in de aanbieding) om de wol ook op te kunnen ruimen. :')

.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_94479434
Iemand ook nog een website voor oogjes die geen creditcard en/of paypal behoeft? :P
Optimist tot in de kist
pi_94480726
Haha trovey, das een moeilijke, de meeste willen creditcard en/of paypal..

Kan ik eventueel helpen? Dat ik het betaal en dat jij het naar mijn rekening stort? En dan laat ik het wel bij jou leveren natuurlijk :-)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 20:08:45 #34
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_94480901
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:42 schreef trovey het volgende:

De kaart is ook leuk, zal vast wel gewaardeerd worden zo'n persoonlijke kaart. :D Die hartjes vond ik ook niet echt makkelijk, het aantrekken van de magic ring ging bij mij niet altijd van een leien dakje. :')

Deze hartjes zijn gemaakt zonder magic ring *O*

Voor de liefhebber hier het patroon, het is één toer:

3 lossen haken:
In de beginlosse vervolgens:
- 3 dubbele stokjes
- 3 stokjes
- 1 losse
- 1 dubbel stokje
- 1 losse
- 3 stokjes
- 3 dubbele stokjes
- 2 losse
- halve vaste om af te hechten
- draadjes wegwerken of een ketting lossen haken om het hartje aan op te hangen
pi_94480996
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:05 schreef StefanieV het volgende:
Haha trovey, das een moeilijke, de meeste willen creditcard en/of paypal..

Kan ik eventueel helpen? Dat ik het betaal en dat jij het naar mijn rekening stort? En dan laat ik het wel bij jou leveren natuurlijk :-)
Als je weer eens toe bent aan bestellen hou ik me aanbevolen. ^O^ (dus geen haast ;) ) Alvast bedankt. :*
Optimist tot in de kist
pi_94481164
Op
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:44 schreef trovey het volgende:
Iemand ook nog een website voor oogjes die geen creditcard en/of paypal behoeft? :P
Op hobbydoos.nl staan ook oogjes. Ik weet niet of je deze bedoelt?
pi_94481331
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:10 schreef trovey het volgende:

[..]

Als je weer eens toe bent aan bestellen hou ik me aanbevolen. ^O^ (dus geen haast ;) ) Alvast bedankt. :*
Dat zal nog even duren denk ik, ik heb nog maar net besteld :P Of misschien toch, ik moet binnenkort neusjes bestellen, ik zal iets laten weten wanneer ik bestel :-)
pi_94481727
weer even volgen hier! *O*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_94484122
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:08 schreef Tan het volgende:

[..]

Deze hartjes zijn gemaakt zonder magic ring *O*

Voor de liefhebber hier het patroon, het is één toer:

3 lossen haken:
In de beginlosse vervolgens:
- 3 dubbele stokjes
- 3 stokjes
- 1 losse
- 1 dubbel stokje
- 1 losse
- 3 stokjes
- 3 dubbele stokjes
- 2 losse
- halve vaste om af te hechten
- draadjes wegwerken of een ketting lossen haken om het hartje aan op te hangen
Gaan we eens proberen. :P
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:12 schreef Doobsie het volgende:
Op

[..]

Op hobbydoos.nl staan ook oogjes. Ik weet niet of je deze bedoelt?
Ik ga even kijken.
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:15 schreef StefanieV het volgende:

[..]

Dat zal nog even duren denk ik, ik heb nog maar net besteld :P Of misschien toch, ik moet binnenkort neusjes bestellen, ik zal iets laten weten wanneer ik bestel :-)
Ik hoor vanzelf wel van je wanneer je weer aan bestellen toe bent. ;)

Ik ben bezig met een Masa-tas...dat is een tas gemaakt uit een rechthoekige lap die je op een bepaalde manier moeten vouwen...eerste vouw check 8-) , tweede vouw check :7 ...derde vouw....een kwartier later :? , nog weer tien minuten later...bij toeval doe ik het goed. :'). Boel vast genaaid en nu bezig met het hengsel en een manier vinden om er toch een dichte tas van te maken (want een open tas is niet echt veilig met de portemonee erin :') )....ik denk aan een ovaal erin te maken met een aantreksluiting. :P
Optimist tot in de kist
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:14:56 #40
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_94485086
Trovey heb je linkje naar de tas?? ^^
pi_94485645
http://artemisadornments.com/2009/03/05/masa-bag/ :*

Vanmiddag bij een handwerk/stoffenwinkel leuke commentaren gehad op mijn plarntasje. Iedereen wilde weten waarvan het nou gemaakt was en één dame vroeg zelfs om patronen. :P Toen men hoorde dat ik hun plastic zakken erin had verwerkt werd zelfs de baas zelf uit het magazijn getrokken. :')
Optimist tot in de kist
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:27:41 #42
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_94485928
ohh ja die tas! :D heb ik geloof ik ook bij mn favorites staan :D

leuk altijd als mensen enthousiast reageren!
pi_94486283
Ik maak hem met multicolor van de Zeeman...grote stappen snel thuis tas gaat het dan worden :7 ...met uitzondering van het vouwen dan. :')
Optimist tot in de kist
pi_94487349
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef trovey het volgende:
http://artemisadornments.com/2009/03/05/masa-bag/ :*

Vanmiddag bij een handwerk/stoffenwinkel leuke commentaren gehad op mijn plarntasje. Iedereen wilde weten waarvan het nou gemaakt was en één dame vroeg zelfs om patronen. :P Toen men hoorde dat ik hun plastic zakken erin had verwerkt werd zelfs de baas zelf uit het magazijn getrokken. :')
Wat een gave tas, volgende week heb ik weer nachtdienst en dan ben ik altijd mega productief bezig, als ik het goed begrijp moet ik 48 losse haken en dan heel veel dubbele stokjes om er een rechthoekige lap van te maken. Dan ingewikkeld draaien en klaar is Klara.

Ik heb net mijn laatste granny gehaakt voor mijn babydekentje, nu nog een paar lapjes afhechten en dan alles in elkaar haken en een leuke schulprand eromheen.
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_94487974
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:50 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

Wat een gave tas, volgende week heb ik weer nachtdienst en dan ben ik altijd mega productief bezig, als ik het goed begrijp moet ik 48 losse haken en dan heel veel dubbele stokjes om er een rechthoekige lap van te maken. Dan ingewikkeld draaien en klaar is Klara.

Ik heb net mijn laatste granny gehaakt voor mijn babydekentje, nu nog een paar lapjes afhechten en dan alles in elkaar haken en een leuke schulprand eromheen.
Gewoon zoveel opzetten dat je een lap van ongeveer 20 cm breedte en uiteindelijk ongeveer 53 cm lengte hebt. Ligt dus aan welke wol/naald je gebruikt hoeveel steken je moet opzetten. Dunnere wol wellicht meer steken en dikke wol minder steken. ;) Ideale tas om garen te gebruiken naar je eigen smaak. :P
Optimist tot in de kist
pi_94488244
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:00 schreef trovey het volgende:

[..]

Gewoon zoveel opzetten dat je een lap van ongeveer 20 cm breedte en uiteindelijk ongeveer 53 cm lengte hebt. Ligt dus aan welke wol/naald je gebruikt hoeveel steken je moet opzetten. Dunnere wol wellicht meer steken en dikke wol minder steken. ;) Ideale tas om garen te gebruiken naar je eigen smaak. :P
Maakt het uit waarmee ik het ga haken?? katoen of goedkope wol van de Zeeman?? Ik weet ook nog een andere leuke steek die ik van mijn moeder heb geleerd, een soort knoopjes, of lusjes. Misschien ga ik die wel gebruiken voor de tas. Lijkt me wel handig om hem te gaan voeren met een stofje.
pi_94488581
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:05 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

Maakt het uit waarmee ik het ga haken?? katoen of goedkope wol van de Zeeman?? Ik weet ook nog een andere leuke steek die ik van mijn moeder heb geleerd, een soort knoopjes, of lusjes. Misschien ga ik die wel gebruiken voor de tas. Lijkt me wel handig om hem te gaan voeren met een stofje.
Maakt allemaal niets uit...dat is het ideale van die tas, zolang je je maar aan die maten gaat houden en dat is zelfs discutabel als je een grotere of kleinere tas wilt maken. :P Bij een grotere of kleinere tas moet je wel de lengte en de breedte gaan berekenen van de lap die je dan nodig hebt maar het kan wel. :D Voeren is inderdaad een idee als je slappere wol gaat gebruiken maar dat ligt er maar net aan waarvoor je de tas wilt gebruiken....het blijft een ideale tas zonder veel eisen. :')
Optimist tot in de kist
pi_94488982
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:10 schreef trovey het volgende:

[..]

Maakt allemaal niets uit...dat is het ideale van die tas, zolang je je maar aan die maten gaat houden en dat is zelfs discutabel als je een grotere of kleinere tas wilt maken. :P Bij een grotere of kleinere tas moet je wel de lengte en de breedte gaan berekenen van de lap die je dan nodig hebt maar het kan wel. :D Voeren is inderdaad een idee als je slappere wol gaat gebruiken maar dat ligt er maar net aan waarvoor je de tas wilt gebruiken....het blijft een ideale tas zonder veel eisen. :')
Ik wil hem gebruiken om mijn lunch in te vervoeren naar mijn werk, een broodtrommeltje, appeltje en een liga. Verder om leuke dingetjes in de te stoppen, ik ga gewoon aan de slag. Nog meer leuke patronen voor een tas??
pi_94489025
*O* leuke dingen weer, ik stop ff met haken want lijkt wel of me arm uit de kom is pppffftt echt pijn met sommige bewegingen dus heb me breipennen maar weer tevoorschijn gehaald.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_94489086
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:16 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

Ik wil hem gebruiken om mijn lunch in te vervoeren naar mijn werk, een broodtrommeltje, appeltje en een liga. Verder om leuke dingetjes in de te stoppen, ik ga gewoon aan de slag. Nog meer leuke patronen voor een tas??
oh een paar topic`s terug werden toch leuke tassen gepost misschien weet iemand anders waar ze staan echt snoepjes O+

en iemand had een link gepost met allemaal foto`s kan het niet meer vinden :'(
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_94489195
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:17 schreef Toverheks het volgende:
*O* leuke dingen weer, ik stop ff met haken want lijkt wel of me arm uit de kom is pppffftt echt pijn met sommige bewegingen dus heb me breipennen maar weer tevoorschijn gehaald.
daarom wissel ik ook regelmatig af. Ik heb een dekentje gehaakt en sjaals en knuffels gebreid.

ik ga maar eens mijn bedje opzoeken, morgen weer vroeg dag.
pi_94489383
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:16 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

Ik heb een hele Ravelry favorietenlijst vol :') , als ik die allemaal ooit nog eens wil maken moet ik 200 worden. :P Tik bij Ravelry bij patterns maar eens bags en/of purses in en er gaat een wereld voor je open. :o Zo veel leuke tassen. *O*
Optimist tot in de kist
pi_94496006
@trovey ik heb m'n oogjes tot nu toe besteld bij hbmonique.nl, betalen met ideaal en heel duidelijk met verzendkosten, heb daar ook kunstof en glasgranulaat vandaan voor het verzwaren van.bijv lijf, handjes en voetjes van de amineko's. Als je een beetje oplet met hoeveel je bestelt (granulaat is zwaar) kan het door de brievenbus.
  woensdag 23 maart 2011 @ 06:34:55 #54
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_94498205
ohh ja over een link met allemaal foto's gesproken:
Lijnloos dat zijn toffe dingen! :D die mens erger je niet ^^ en dat harten-deken :D:D

haha ja iedere keer als ik op ravelry ga kijken wordt mn favorieten lijst langer, ik zou eigenlijk gewoon nooit moeten gaan werken en full time haken ;) maar dat gaat ook wel vervelen denk ik :P
naja ik kijk in ieder geval uit naar iets meer vrije tijd = meer haaktijd.
(zit bij chirurgie en heb nu dagen van minstens 10,5 uur... :S vind ik niet heel grappig, maar nog 6,5 week en dan heb ik 2 weken vrij ^^)

Karin, ik ga die site ook eens bekijken! Granulaat is fijn :D (althans, ik heb het effect ervan gezien bij Lyssa en dat vond ik wel tof!!)
pi_94498583
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 06:34 schreef EsseEi het volgende:
Granulaat is fijn :D (althans, ik heb het effect ervan gezien bij Lyssa en dat vond ik wel tof!!)
Wat er in die poppetjes zat weet ik niet precies, maar dat zakje met wat ik zelf had was staalgranulaat , de zwaarste en dan past een kilo nog door je brievenbus _O-
pi_94501065
tadaaa mein blumen:

weet nog niet echt wat ik ermee ga doen, k denk niet dat ik een sjaal hiervaan zelf zou gaan dragen, dus nog even een slachtoffer vinden aan wie ik m ga geven :P
haken is cool
  woensdag 23 maart 2011 @ 09:57:30 #57
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_94501250
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 09:51 schreef MissN het volgende:
tadaaa mein blumen:

[ afbeelding ]

weet nog niet echt wat ik ermee ga doen, k denk niet dat ik een sjaal hiervaan zelf zou gaan dragen, dus nog even een slachtoffer vinden aan wie ik m ga geven :P
Oh, die zijn tof! :D
Omdat peer.
  woensdag 23 maart 2011 @ 10:00:44 #58
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94501344
mooi N! en je kunt er ook iets anders van maken dan een sjaal of omslagdoek natuurlijk. :)
in de haak.
pi_94502102
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:00 schreef trui het volgende:
mooi N! en je kunt er ook iets anders van maken dan een sjaal of omslagdoek natuurlijk. :)
ja maar wat dan? :P
haken is cool
  woensdag 23 maart 2011 @ 10:43:57 #60
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94502503
een deken bijvoorbeeld? of misschien een tas? diezelfde mevrouw 'the8thgem' is nu ook bezig een jasje te maken van 8-bladige bloemen
ook zie ik iemand die er een 'lenteslinger' mee gemaakt heeft.

[ Bericht 30% gewijzigd door trui op 23-03-2011 14:04:45 ]
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')