abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 april 2011 @ 10:04:59 #126
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_95013837
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 09:06 schreef gehotseflotst het volgende:

Ik zit rond te kijken voor de versiering van de tafels tijdens de receptie... Iemand ideeën? Op het moment zit ik te denken aan witte tafelkleden, bloemblaadjes in het midden en kaarsjes in glazen... :o
wij halen glaasjes bij de ikea en stoppen in ieder glaasje 1 roos..
en dat op de tafels :)

bloemblaadjes waaien zo snel weg buiten :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_95015676
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 08:02 schreef Soempie het volgende:
Gefeliciteerd Laysa en DK. ^) Ben ook heel benieuwd naar de foto en een wit trouwpak pas daar vast heel goed bij. :D

Wij hebben gister besproken wat we 's avonds gaan doen. We hebben een uitgebreide bbq bij de ouders van m'n vriend in de tuin. Z'n vader zit in de horeca en heeft personeel geregeld. Het worden dan ook niet zomaar hamburgers en worstjes, maar wat luxer. Ze hebben een heel grote mooie tuin en met de aankleding wordt het helemaal top. O+

En zo hebben we bijna alles rond.
Oh wat een geweldig idee O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_95155101
Oeehh! vandaag jurk passen!

ik vind het stiekem toch best een beetje spannend :@
schoenen staan klaar, torselet ligt klaar, vriendinnetje neemt haar oude hoepel mee.. eens kijken of ik die kan gebruiken... en dan vanmiddag alleen nog een sluiertje uitzoeken bij de trouwzaak :)
maar ik ben zooooo benieuwd hoe de jurk weer staat :)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  donderdag 7 april 2011 @ 09:40:23 #129
30252 Soempie
Procreating
pi_95157240
Heel veel plezier! Kan me best voorstellen dat het elke keer weer spannend is. Ik wil oohoook, mijn jurk komt uiterlijk eind april binnen en dan kan ik eindelijk verder gaan passen.

Morgen proefmake-up, vanmiddag de kaarten halen en op de bus doen, de offerte voor de receptie ligt klaar en ik heb gister de gemeente betaald. Eigenlijk zijn er alleen nog dingen over die m'n vriend moet regelen: zijn schoenen, bloemen en de muziek. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 7 april 2011 @ 09:42:05 #130
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_95157292
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 09:40 schreef Soempie het volgende:
Heel veel plezier! Kan me best voorstellen dat het elke keer weer spannend is. Ik wil oohoook, mijn jurk komt uiterlijk eind april binnen en dan kan ik eindelijk verder gaan passen.

Morgen proefmake-up, vanmiddag de kaarten halen en op de bus doen, de offerte voor de receptie ligt klaar en ik heb gister de gemeente betaald. Eigenlijk zijn er alleen nog dingen over die m'n vriend moet regelen: zijn schoenen, bloemen en de muziek. *O*
ohja..
bloemen -O-
hebben jullie ideen wat voor boeket je wilt of laat je dat heeeelemaal over aan manlief??
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 7 april 2011 @ 09:45:33 #131
30252 Soempie
Procreating
pi_95157386
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 09:06 schreef gehotseflotst het volgende:

Klinkt heel gezellig :9 En als jullie trouwen is er waarschijnlijk wel goed weer O+ Wat gebruiken jullie voor de aankleding?
De tafellakens, borden, bestek en dergelijke komen allemaal van een restaurant. Lichtgeel zijn de tafellakens. Verder gaat het zusje van m'n vriend zorgen voor wat versiering en dat moet ik nog bespreken. In elk geval wil ik graag iets van lampionnen. De tuin ziet er al prachtig uit met een boog met rozen, veel groen, overal verschillende zitjes, etc. O+ Ik heb er zo ontzettend veel zin in. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 7 april 2011 @ 09:47:00 #132
30252 Soempie
Procreating
pi_95157443
quote:
5s.gif Op donderdag 7 april 2011 09:42 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ohja..
bloemen -O-
hebben jullie ideen wat voor boeket je wilt of laat je dat heeeelemaal over aan manlief??
Hij wordt giftig als ik er over begin. Ik wil geen strak boeket, maar meer iets los, iets meer natuurlijks. Hij had zelf al bedacht dat het een veldboeket moet worden, dus hij vond het niet leuk dat ik er over begon. Verder houd ik helemaal niet van rood en als ik bloemen van hem krijg zijn ze meestal rood, dus dat heb ik ook aangegeven. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 7 april 2011 @ 09:47:31 #133
30252 Soempie
Procreating
pi_95157457
Ik heb bedacht dat ik z'n zus instructies geef en dat zij met hem de bloemen gaat uitzoeken. Kan ze een beetje sturen. :D :@

Vooral ook omdat hij de kleur van de jurk niet wil weten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 7 april 2011 @ 09:48:45 #134
30252 Soempie
Procreating
pi_95157505


Ben ik toch een beetje een bridezilla. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_95157762
Wij zijn de volgende! Het gaat zo snel opeens... Bridezila is ook bij mij naar binnen geslopen Soempie :')
pi_95157788
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 09:45 schreef Soempie het volgende:

[..]

De tafellakens, borden, bestek en dergelijke komen allemaal van een restaurant. Lichtgeel zijn de tafellakens. Verder gaat het zusje van m'n vriend zorgen voor wat versiering en dat moet ik nog bespreken. In elk geval wil ik graag iets van lampionnen. De tuin ziet er al prachtig uit met een boog met rozen, veel groen, overal verschillende zitjes, etc. O+ Ik heb er zo ontzettend veel zin in. :D
Gaaf zeg! Klinkt geweldig O+ Goed voorbereid dus ;)

quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2011 07:26 schreef Barretje80 het volgende:
Oeehh! vandaag jurk passen!

ik vind het stiekem toch best een beetje spannend :@
schoenen staan klaar, torselet ligt klaar, vriendinnetje neemt haar oude hoepel mee.. eens kijken of ik die kan gebruiken... en dan vanmiddag alleen nog een sluiertje uitzoeken bij de trouwzaak :)
maar ik ben zooooo benieuwd hoe de jurk weer staat :)
*O* Leuk! Weet je al wat voor sluier je wilt? 'Basic' of met versieringen?

quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 09:40 schreef Soempie het volgende:
Heel veel plezier! Kan me best voorstellen dat het elke keer weer spannend is. Ik wil oohoook, mijn jurk komt uiterlijk eind april binnen en dan kan ik eindelijk verder gaan passen.

Morgen proefmake-up, vanmiddag de kaarten halen en op de bus doen, de offerte voor de receptie ligt klaar en ik heb gister de gemeente betaald. Eigenlijk zijn er alleen nog dingen over die m'n vriend moet regelen: zijn schoenen, bloemen en de muziek. *O*
Jij bent druk bezig lees ik ;) Ben benieuwd wat voor proefmake-up je gaat doen :D Heb je je bruidskapsel al 'uitgezocht'?

quote:
5s.gif Op donderdag 7 april 2011 09:42 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ohja..
bloemen -O-
hebben jullie ideen wat voor boeket je wilt of laat je dat heeeelemaal over aan manlief??
Ik denk dat ik zonder bloemen ga... heb HELEMAAL niks met die dingen -O- En mezelf kennende laat ik het boeket ergens slingeren, omdat ik er helemaal niet aan denk... Ik denk dat ik bloemen in mijn bruidskapsel laat/ga verwerken...
pi_95157826
Vandaag ga ik met vriendlief naar Deventer, bij een plaatselijke juwelier kijken naar trouwringen... een kennis van een vriendin van ons is goudsmid, dus zij zou ook een optie kunnen zijn, maar daar zijn we nog niet over uit... Eerst vandaag maar eens afwachten :D

De offertes voor een bruidstaartje zijn aangevraagd en volgende week hebben we een gesprek met een fotograaf om e.e.a. door te spreken... ben benieuwd :D

Ook zijn vriendlief en ik nog trouw thuis aan het oefenen voor onze openingsdans *;
  donderdag 7 april 2011 @ 10:06:19 #138
30252 Soempie
Procreating
pi_95157920
quote:
11s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:00 schreef Raissa het volgende:
Wij zijn de volgende! Het gaat zo snel opeens... Bridezila is ook bij mij naar binnen geslopen Soempie :')
Vertel? :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 7 april 2011 @ 10:08:07 #139
30252 Soempie
Procreating
pi_95157989
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:02 schreef gehotseflotst het volgende:

Ook zijn vriendlief en ik nog trouw thuis aan het oefenen voor onze openingsdans *;
Wauw. O+ Zo ver krijg ik die van mij niet hoor.

En jullie zijn ook druk bezig lees ik. Geniet er van vandaag!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_95158074
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:08 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wauw. O+ Zo ver krijg ik die van mij niet hoor.

En jullie zijn ook druk bezig lees ik. Geniet er van vandaag!
Ik heb 'm gechanteerd >:) Hij heeft geen keus. Tegenwoordig heeft ie er heel veel lol in, dus ik heb geen problemen hem aan het dansen te krijgen... Hij wil ook een gave openingsdans laten zien, omdat zijn vrienden dat niet verwachten O+
  donderdag 7 april 2011 @ 11:15:27 #141
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_95160174
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:00 schreef gehotseflotst het volgende:

*O* Leuk! Weet je al wat voor sluier je wilt? 'Basic' of met versieringen?

Ik denk dat ik zonder bloemen ga... heb HELEMAAL niks met die dingen -O- En mezelf kennende laat ik het boeket ergens slingeren, omdat ik er helemaal niet aan denk... Ik denk dat ik bloemen in mijn bruidskapsel laat/ga verwerken...
ik weet wel wat voor soort sluier.. nu nog even kijken of ze die nu wel hebben in de bruidswinkel.. vorige keer was dat niet zo -O- we zullen zien wat ze nu hebben..

ik heb ook helemaaaal niks met bloemen.. denk dat het hier een bosje grote witte rozen wordt met een bllauw lintje er omheen..
en denk dat ik die zelf regel ;) vriendlief staat nog niet te trappelen.. ( het intreseert hem de rozen ;) )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_95160246
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:10 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Ik heb 'm gechanteerd >:) Hij heeft geen keus. Tegenwoordig heeft ie er heel veel lol in, dus ik heb geen problemen hem aan het dansen te krijgen... Hij wil ook een gave openingsdans laten zien, omdat zijn vrienden dat niet verwachten O+
Bedoel je dan zo'n dans als "I Like big butts" je die veel vindt op youtube?
pi_95160289
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:06 schreef Soempie het volgende:

[..]

Vertel? :D
Och, als vriendlief zegt: "oké, we doen dan liedje voor de openingsdans" en ik dan reageer met: "jaaa maar dat zeg je alleen maar om er vanaf te zijn! :'(" dan wordt de term bridezilla weleens naar mijn hoofd geslingerd :D
  donderdag 7 april 2011 @ 11:19:32 #144
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_95160304
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:10 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Ik heb 'm gechanteerd >:) Hij heeft geen keus. Tegenwoordig heeft ie er heel veel lol in, dus ik heb geen problemen hem aan het dansen te krijgen... Hij wil ook een gave openingsdans laten zien, omdat zijn vrienden dat niet verwachten O+
dan heb ik blijkbaar geluk dat mijn verloofde helemaal niet van dansen houdt :P
we hebben nog wel van die filmpjes op youtube gezien, maar die zijn eigenlijk te vaak gedaan om of leuk of origineel te zijn.
Wij gaan lekker schuifelen (neen niet een heel nummer lang, dat is te saai en willen we de gasten niet aan doen :D)
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
  donderdag 7 april 2011 @ 11:37:46 #145
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_95160973
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:19 schreef tripack het volgende:

[..]

dan heb ik blijkbaar geluk dat mijn verloofde helemaal niet van dansen houdt :P
we hebben nog wel van die filmpjes op youtube gezien, maar die zijn eigenlijk te vaak gedaan om of leuk of origineel te zijn.
Wij gaan lekker schuifelen (neen niet een heel nummer lang, dat is te saai en willen we de gasten niet aan doen :D)
wij willen ook geen openingsdans..
vind het een beetje een achterhaald iets :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 7 april 2011 @ 11:42:02 #146
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_95161128
quote:
5s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:37 schreef Barreltje het volgende:

[..]

wij willen ook geen openingsdans..
vind het een beetje een achterhaald iets :@
noujah we willen wel iets om het feest zeg maar op te starten :D
hmm we moeten nog wel een goed nummer kiezen. we zitten nu te denken aan Lucky - Colbie Caillat en Jason Mraz
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
  donderdag 7 april 2011 @ 11:43:46 #147
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_95161195
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:42 schreef tripack het volgende:

[..]

noujah we willen wel iets om het feest zeg maar op te starten :D
hmm we moeten nog wel een goed nummer kiezen. we zitten nu te denken aan Lucky - Colbie Caillat en Jason Mraz
dies cute!

wij moeten nog een nummer voor tijdens de ceremonie..
maar best lastig om een nummer te vinden zonder dat het TE cheesy is :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 7 april 2011 @ 11:46:21 #148
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_95161276
quote:
5s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:43 schreef Barreltje het volgende:

[..]

dies cute!

wij moeten nog een nummer voor tijdens de ceremonie..
maar best lastig om een nummer te vinden zonder dat het TE cheesy is :@
jaah dat heb ik ook wel... zo wil mijn verloofde denk ik ook nog wel Savage Garden - I knew i loved you. hij is er toepasselijk qua tekst, maar is wel erg cheesy
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_95161847
Wij zitten hier nu ook over na te denken. En je komt al snel uit bij cheesy nummers. Of die qua tekst weer niet zo goed zijn.

The Time of My Life van dirty dancing vonden we wel weer aardig, maar ja ook wel weer cheesy...en gaat over de verleden tijd ;)
  donderdag 7 april 2011 @ 12:26:36 #150
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95162685
wij willen deze als openingsdans, niet om de tekst maar omdat het al jaaaaaren mijn favo nummer is. In een iets langzamer tempo zou trouwens wel fijn zijn. Wordt een foxtrot, vriend heeft er ook geen zin maar ik heb jaren stijldansen als hobby gehad dus hij moet wel ;)

Raissa, leuk bruidsmeisjesjurkje kunnen vinden??
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')