gefeliciteerd! en wat fijn dat het allemaal super relaxt ging..quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:02 schreef Tha_Duck het volgende:
Dank dank dank!
Even en kort bericht, want morgenochtend vertrekken we naar Amerika en er is nog zoveel te doen.
De dag was GEWELDIG! Alles is exact, maar dan ook exact gegaan zoals het moest. Er is niets mis gegaan, nergens hoeven haasten (tussen de foto's en het trouwen zelf nog 2,5 uur thuis rustig gegeten en gezeten) en heel erg verwend met lieve mensen, lieve kaarten en een mooie inhoud voor onze huwelijksreis. Het was echt helemaal super!
Jammer dat je maar 1 keer trouwt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Gefeliciteerd en geniet van de reisquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:02 schreef Tha_Duck het volgende:
Dank dank dank!
Even en kort bericht, want morgenochtend vertrekken we naar Amerika en er is nog zoveel te doen.
De dag was GEWELDIG! Alles is exact, maar dan ook exact gegaan zoals het moest. Er is niets mis gegaan, nergens hoeven haasten (tussen de foto's en het trouwen zelf nog 2,5 uur thuis rustig gegeten en gezeten) en heel erg verwend met lieve mensen, lieve kaarten en een mooie inhoud voor onze huwelijksreis. Het was echt helemaal super!
Top om te horen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:02 schreef Tha_Duck het volgende:
Dank dank dank!
Ik heb haar gevraagd! Toen we goed nieuws hadden gehad uit het ziekenhuis (Nee, niemand is zwanger!)quote:
Dankjewel!quote:
mijn vriend draagt wel een maatpak maar dan vrij modern en ook geen stropdas en gewoon 2-delig.quote:Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dank!![]()
Ik wil niet trouwen in een traditioneel rokkostuum noch in smoking. Waar zijn jullie mannetjes in getrouwd of wat gaan die dragen?
die van mij heeft een 3-delig trouwpak...quote:Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dank!![]()
Ik wil niet trouwen in een traditioneel rokkostuum noch in smoking. Waar zijn jullie mannetjes in getrouwd of wat gaan die dragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk ook eens op : http://www.roka.nl/
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
heheh.. en heeft je toekomstige wederhelft die al gezien??quote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef Laysa het volgende:
Hoi hier de toekomstige betere helft van De_Kardinaal![]()
ik heb al wel een hele mooie jurk.
Als ik binnenkort tijd heb zal ik eens een foto neerzetten..
Dank je....en ja....ik wil namelijk wel dat hij het mooi vindt.quote:Op zondag 3 april 2011 23:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. en heeft je toekomstige wederhelft die al gezien??
ennuh.. gefeliciteerd!
ahhhquote:Op zondag 3 april 2011 23:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dank je....en ja....ik wil namelijk wel dat hij het mooi vindt.
Daar komt bij dat ik al ooit eerder getrouwd ben geweest dus een mooie uitgebreide witte trouwjurk vind ik zelf ook niet zo gepast meer...ik heb nu een hele mooie galajurk met pauwblauw en zwart kant en glitterjes...was ook geen koopje maar ik vind hem prachtig...En een heel klein sleepje...ook is deze strapless en heb er al matching shoes bij...Mn kapstertje weet al precies hoe ze mn kapsel wil doen en make-up....dus allemaal al best goed geregeld...nu nog een vaste datum![]()
Maar dat gaan we volgende week regelen
We houden het heel klein...Alleen maar met directe familie en na afloop een zeer uitgebreide lunch....Heel knusquote:Op zondag 3 april 2011 23:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahhhben benieuwd naar de foto
en gaan jullie het uitgebreid doen of juist kleiner??
Dat dus! En de ringen weten we ook al ongeveer. En nu ga ik even foto's kijken in de OP voor inspiratie!quote:Op zondag 3 april 2011 23:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
We houden het heel klein...Alleen maar met directe familie en na afloop een zeer uitgebreide lunch....Heel knus
quote:Op zondag 3 april 2011 18:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Laysa en ik gaan trouwen![]()
Wat hebben we al geregeld/gedaan?
Een datum geprikt: 2011!
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef Laysa het volgende:
Hoi hier de toekomstige betere helft van De_Kardinaal![]()
ik heb al wel een hele mooie jurk.
Als ik binnenkort tijd heb zal ik eens een foto neerzetten..
Klinkt heel gezelligquote:Op maandag 4 april 2011 08:02 schreef Soempie het volgende:
Wij hebben gister besproken wat we 's avonds gaan doen. We hebben een uitgebreide bbq bij de ouders van m'n vriend in de tuin. Z'n vader zit in de horeca en heeft personeel geregeld. Het worden dan ook niet zomaar hamburgers en worstjes, maar wat luxer. Ze hebben een heel grote mooie tuin en met de aankleding wordt het helemaal top.
En zo hebben we bijna alles rond.
Meer dan het globale ben ik niet van plan om te regelen!quote:Op maandag 4 april 2011 09:06 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Nu komt het geregelMaar ik lees dat jullie al heel wat weten! Ringen, jurk, globale programma...
Mijn vriendlief gaat in driedelig pak... maar het colbertje gaat die dag waarschijnlijk wel uit, want we hopen natuurlijk op een mooie, warme dag in juliEn dan vindt hij het mooier iets driedeligs te hebben, om zo niet alleen in pantalon + overhemd rond te lopen na het uittrekken van het colbert.
[..]
Klinkt heel gezelligEn als jullie trouwen is er waarschijnlijk wel goed weer
Wat gebruiken jullie voor de aankleding?
Ik zit rond te kijken voor de versiering van de tafels tijdens de receptie... Iemand ideeën? Op het moment zit ik te denken aan witte tafelkleden, bloemblaadjes in het midden en kaarsjes in glazen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |