abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94947653
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 13:02 schreef Tha_Duck het volgende:
Dank dank dank!

Even en kort bericht, want morgenochtend vertrekken we naar Amerika en er is nog zoveel te doen.

De dag was GEWELDIG! Alles is exact, maar dan ook exact gegaan zoals het moest. Er is niets mis gegaan, nergens hoeven haasten (tussen de foto's en het trouwen zelf nog 2,5 uur thuis rustig gegeten en gezeten) en heel erg verwend met lieve mensen, lieve kaarten en een mooie inhoud voor onze huwelijksreis. Het was echt helemaal super!

Jammer dat je maar 1 keer trouwt ;)
gefeliciteerd! en wat fijn dat het allemaal super relaxt ging..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 3 april 2011 @ 12:43:39 #102
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_94974223
quote:
Dank dank dank!

Even en kort bericht, want morgenochtend vertrekken we naar Amerika en er is nog zoveel te doen.

De dag was GEWELDIG! Alles is exact, maar dan ook exact gegaan zoals het moest. Er is niets mis gegaan, nergens hoeven haasten (tussen de foto's en het trouwen zelf nog 2,5 uur thuis rustig gegeten en gezeten) en heel erg verwend met lieve mensen, lieve kaarten en een mooie inhoud voor onze huwelijksreis. Het was echt helemaal super!

Gefeliciteerd en geniet van de reis *O*

Ik heb gisteren mijn tweede proefkapsel gehad: half opgestoken en gekruld. Nu voelde ik me wel helemaal mij dus dit gaat m worden :Y
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 3 april 2011 @ 13:24:58 #103
273310 SilkenTofu
Pandadrop, jum!
pi_94975337
Gefeliciteerd Tha_Duck & Ivetje.
  zondag 3 april 2011 @ 15:19:36 #104
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_94979431
quote:
Dank dank dank!

Top om te horen! *O* Geniet van de huwelijksreis :D

Chanty: leuk dat je je bruidskapsel hebt gevonden! Wat voor iets heb je?

Vrijdag zijn vriendlief en ik naar het gemeentehuis geweest om de trouwzaal te zien en e.e.a. af te spreken. Ik heb voor eind mei een afspraak voor het afpassen van de jurk O+ En in juni kan ik de hoepel ophalen om de openingsdans met hoepel te oefenen :o
  zondag 3 april 2011 @ 15:31:55 #105
52229 Chanty
pi_94979938
Half los half opgestoken en licht gekruld en er komen nog van die steentjes een een bloem in het haar :)
  † In Memoriam † zondag 3 april 2011 @ 18:11:51 #106
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_94986516
Laysa en ik gaan trouwen ^)
Wat hebben we al geregeld/gedaan?

Een datum geprikt: 2011! :P
  zondag 3 april 2011 @ 18:14:49 #107
52229 Chanty
pi_94986630
Gefeliciteerd *O* Wie heeft gevraagd en hoe? :P
  † In Memoriam † zondag 3 april 2011 @ 18:15:48 #108
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_94986666
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 18:14 schreef Chanty het volgende:
Gefeliciteerd *O* Wie heeft gevraagd en hoe? :P
Ik heb haar gevraagd! Toen we goed nieuws hadden gehad uit het ziekenhuis (Nee, niemand is zwanger!) ;)
pi_94986925
Gefeliciteerd O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  † In Memoriam † zondag 3 april 2011 @ 19:02:45 #110
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_94988583
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 18:23 schreef progje het volgende:
Gefeliciteerd O+
Dankjewel! :P
pi_94992087
Gefeliciteerd! :D
Liej
  zondag 3 april 2011 @ 20:20:09 #112
324060 RianaLuna
Blessed be :)
pi_94992348
Gefeliciteerd :D
Always live your life with full happiness and laughter ;)
  † In Memoriam † zondag 3 april 2011 @ 22:39:57 #113
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_95002768
Dank! :P

Ik wil niet trouwen in een traditioneel rokkostuum noch in smoking. Waar zijn jullie mannetjes in getrouwd of wat gaan die dragen? :P
pi_95003525
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:

Ik wil niet trouwen in een traditioneel rokkostuum noch in smoking. Waar zijn jullie mannetjes in getrouwd of wat gaan die dragen? :P
mijn vriend draagt wel een maatpak maar dan vrij modern en ook geen stropdas en gewoon 2-delig.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_95003591
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:

die van mij heeft een 3-delig trouwpak...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk ook eens op : http://www.roka.nl/

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_95005240
Hoi hier de toekomstige betere helft van De_Kardinaal :D
ik heb al wel een hele mooie jurk.
Als ik binnenkort tijd heb zal ik eens een foto neerzetten..
pi_95005306
quote:
10s.gif Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef Laysa het volgende:
heheh.. en heeft je toekomstige wederhelft die al gezien??

ennuh.. gefeliciteerd!

pi_95005535
quote:
10s.gif Op zondag 3 april 2011 23:24 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

heheh.. en heeft je toekomstige wederhelft die al gezien??

ennuh.. gefeliciteerd!
Dank je....en ja....ik wil namelijk wel dat hij het mooi vindt.
Daar komt bij dat ik al ooit eerder getrouwd ben geweest dus een mooie uitgebreide witte trouwjurk vind ik zelf ook niet zo gepast meer...ik heb nu een hele mooie galajurk met pauwblauw en zwart kant en glitterjes...was ook geen koopje maar ik vind hem prachtig...En een heel klein sleepje...ook is deze strapless en heb er al matching shoes bij...Mn kapstertje weet al precies hoe ze mn kapsel wil doen en make-up....dus allemaal al best goed geregeld...nu nog een vaste datum ;)
Maar dat gaan we volgende week regelen :Y
pi_95005659
quote:
10s.gif Op zondag 3 april 2011 23:28 schreef Laysa het volgende:

[..]

Dank je....en ja....ik wil namelijk wel dat hij het mooi vindt.
Daar komt bij dat ik al ooit eerder getrouwd ben geweest dus een mooie uitgebreide witte trouwjurk vind ik zelf ook niet zo gepast meer...ik heb nu een hele mooie galajurk met pauwblauw en zwart kant en glitterjes...was ook geen koopje maar ik vind hem prachtig...En een heel klein sleepje...ook is deze strapless en heb er al matching shoes bij...Mn kapstertje weet al precies hoe ze mn kapsel wil doen en make-up....dus allemaal al best goed geregeld...nu nog een vaste datum ;)
Maar dat gaan we volgende week regelen :Y
ahhh :D ben benieuwd naar de foto :)
en gaan jullie het uitgebreid doen of juist kleiner??

† In Memoriam † zondag 3 april 2011 @ 23:32:31 #120
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_95005716
Het gaat in ieder geval niet een pak worden van die site die voorbij is gekomen. Om eerlijk te zijn vind ik ze te opzichtig. Dat glimmende is niet mijn smaak.

Ik ga voor de eerste keer trouwen en ik zit er echt over na te denken om in het wit te gaan trouwen. Een wit linnen pak.

Anders gaat het gewoon een mooi formeel driedelig pak worden dat ik vaker kan dragen in een kleur die ik nog niet heb. :P
pi_95005775
quote:
10s.gif Op zondag 3 april 2011 23:31 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ahhh :D ben benieuwd naar de foto :)
en gaan jullie het uitgebreid doen of juist kleiner??
We houden het heel klein...Alleen maar met directe familie en na afloop een zeer uitgebreide lunch....Heel knus O+
  † In Memoriam † zondag 3 april 2011 @ 23:37:06 #122
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_95005923
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 23:33 schreef Laysa het volgende:

[..]

We houden het heel klein...Alleen maar met directe familie en na afloop een zeer uitgebreide lunch....Heel knus O+
Dat dus! En de ringen weten we ook al ongeveer. En nu ga ik even foto's kijken in de OP voor inspiratie! :P
  maandag 4 april 2011 @ 08:02:13 #123
30252 Soempie
Procreating
pi_95011819
Gefeliciteerd Laysa en DK. ^) Ben ook heel benieuwd naar de foto en een wit trouwpak pas daar vast heel goed bij. :D

Wij hebben gister besproken wat we 's avonds gaan doen. We hebben een uitgebreide bbq bij de ouders van m'n vriend in de tuin. Z'n vader zit in de horeca en heeft personeel geregeld. Het worden dan ook niet zomaar hamburgers en worstjes, maar wat luxer. Ze hebben een heel grote mooie tuin en met de aankleding wordt het helemaal top. O+

En zo hebben we bijna alles rond.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 4 april 2011 @ 09:06:21 #124
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_95012563
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 18:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Laysa en ik gaan trouwen ^)
Wat hebben we al geregeld/gedaan?

Een datum geprikt: 2011! :P
quote:
10s.gif Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef Laysa het volgende:
Gefeliciteerd! *O*
Nu komt het geregel :P Maar ik lees dat jullie al heel wat weten! Ringen, jurk, globale programma...

Mijn vriendlief gaat in driedelig pak... maar het colbertje gaat die dag waarschijnlijk wel uit, want we hopen natuurlijk op een mooie, warme dag in juli O+ En dan vindt hij het mooier iets driedeligs te hebben, om zo niet alleen in pantalon + overhemd rond te lopen na het uittrekken van het colbert.

quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 08:02 schreef Soempie het volgende:
Wij hebben gister besproken wat we 's avonds gaan doen. We hebben een uitgebreide bbq bij de ouders van m'n vriend in de tuin. Z'n vader zit in de horeca en heeft personeel geregeld. Het worden dan ook niet zomaar hamburgers en worstjes, maar wat luxer. Ze hebben een heel grote mooie tuin en met de aankleding wordt het helemaal top. O+

En zo hebben we bijna alles rond.
Klinkt heel gezellig :9 En als jullie trouwen is er waarschijnlijk wel goed weer O+ Wat gebruiken jullie voor de aankleding?

Ik zit rond te kijken voor de versiering van de tafels tijdens de receptie... Iemand ideeën? Op het moment zit ik te denken aan witte tafelkleden, bloemblaadjes in het midden en kaarsjes in glazen... :o
  † In Memoriam † maandag 4 april 2011 @ 10:01:43 #125
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_95013738
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 09:06 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

[..]

Gefeliciteerd! *O*
Nu komt het geregel :P Maar ik lees dat jullie al heel wat weten! Ringen, jurk, globale programma...

Mijn vriendlief gaat in driedelig pak... maar het colbertje gaat die dag waarschijnlijk wel uit, want we hopen natuurlijk op een mooie, warme dag in juli O+ En dan vindt hij het mooier iets driedeligs te hebben, om zo niet alleen in pantalon + overhemd rond te lopen na het uittrekken van het colbert.

[..]

Klinkt heel gezellig :9 En als jullie trouwen is er waarschijnlijk wel goed weer O+ Wat gebruiken jullie voor de aankleding?

Ik zit rond te kijken voor de versiering van de tafels tijdens de receptie... Iemand ideeën? Op het moment zit ik te denken aan witte tafelkleden, bloemblaadjes in het midden en kaarsjes in glazen... :o
Meer dan het globale ben ik niet van plan om te regelen! :o
Ik heb dan ook geen idee wat je iet doen qua versiering van de tafels! :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')