quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:10 schreef Boswachtertje het volgende:
Goed topic!
Voor mij persoonlijke favorieten:
Deadmau5 @ essential mix (BBC Radio 1) Live at Wonderland Ibiza
Junior Jack & Kid Creme Essential Mix 23-05-2004
HEHEquote:
Die is idd heel lekker, vaak geluisterd in de zomer van 2007. Die van Boys Noize vond ik ook heel lekker, alleen met vinyl en veel onbekende platen.The Twelves hebben ook een leuke met veel eigen edits/ remixen. En natuurlijk die van Daft Punk uit 1997.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:32 schreef ZureLucht het volgende:
Goede site!
Vind de mix van Justice zomers en tijdloos (worden oude platen gedraaid)
Die is inderdaad erg goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:32 schreef ZureLucht het volgende:
Goede site!
Vind de mix van Justice zomers en tijdloos (worden oude platen gedraaid)
Die vond ik echt verschrikkelijk saaiquote:
En die ja, klassiekerquote:
Dankzij die mix leerde ik zijn tracks een beetje kennen dus vandaar dat ik hem zo vet vondquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die vond ik echt verschrikkelijk saai
Die heb ik afgelopen dagen een paar keer beluisterd. Ik vind 'm erg goed.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:05 schreef vaasinbloem het volgende:
www.mixcloud.com is chill als je HD te klein is, kan je streamenDie FACT Mix van Autechre klinkt wel erg lekker, zo ff op me iPod pleuren
Edit: Dat vage metal had er wel uit mogen blijven
Het gaat dus om deze mix:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:00 schreef truepositive het volgende:
Dank u, staat die in de LSDB lijst?
Heb de andere livesets veel gedraaid deze week. Ook die in combi met Villalobos.quote:Het gaat dus om deze mix:
http://www.mixesdb.com/db(...)ster_-_Essential_Mix
Zoek bijv. eens op een LivePA van Plastikman @ Time Warp 2010.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:56 schreef ZureLucht het volgende:
Zijn er naast livesets van Richie Hawtin, ook livesets van zijn pseudoniem Plastikman? Kan het niet vinden. Wie helpt?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:57 schreef YuckFou het volgende:
Paultje die het dak eraf draait met 3000 dolle Britten op het strand 25 minuten oldskool stuiteren
Dat geldt volgens mij voor alle opnames van (recente) LivePA's van hem.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:28 schreef ZureLucht het volgende:
Is ook een publieksopname die van Coachella. Jammer...
Klopt, hij laat zich bijna nooit opnemen. Zijn set vorig jaar op ADE was echt ge-ni-aal, maar helaas ook geen opname vanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:20 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dezelfde, slechte opnamen en aan elkaar geknipt. Weet iemand een goede Plastikman live opname van zijn recente tour 2010/2011 tour? Volgens laat hij zichzelf niet opnemen, dus dat maakt het een beetje lastig..
Hopelijk brengt Richie er 1 uit bij de DVD van de tourquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:42 schreef ZureLucht het volgende:
Ben ook nog geen andere tegen gekomen van Plastikman. Had gehoopt op een sb liveset. Zoals die Essentials.
Heb nu Four Tet opstaan en is erg relaxed. Kan ook niet anders van Four Tet. Rustige beats met electro geluiden erdoor. Aanrader.
In z'n Arkives zit volgens mij wel wat livewerk, misschien toch maar eens kopenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:58 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Hopelijk brengt Richie er 1 uit bij de DVD van de tour![]()
Oh ja, die ken ik ook nog wel. Zeer goede mix iddquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:18 schreef Bravebart het volgende:
Oh oh, de mix van James Zabiela was ook geniaal
Met al die Moon-samples, geniaalquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:16 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Oh ja, die ken ik ook nog wel. Zeer goede mix idd
Draait hij bijna alleen maar eigen platen, maar dan net niet Bangaday, wat de vetste plaat van dat album was imhoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:38 schreef Ausputzert het volgende:
Actueel en een zeer goede LivePA van Robert Babicz:
http://soundcloud.com/robbabicz/robert-babicz-essentialmix-26
Mjah, hij speelt alles live. En ook tracks die later dit jaar pas uit gaan komen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Draait hij bijna alleen maar eigen platen, maar dan net niet Bangaday, wat de vetste plaat van dat album was imho
Mmh, ik heb hem toch maar even binnen gehaaldquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:42 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Mjah, hij speelt alles live. En ook tracks die later dit jaar pas uit gaan komen.
Ja, van een jaar geleden ofzo.. Zeker een aanrader. Van de week maar weer eens opzetten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, ik heb hem toch maar even binnen gehaald
Over live gesproken, de mix van Gui Boratto was ook dik
Fucking vet!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:38 schreef Ausputzert het volgende:
Vet idd.quote:Op zondag 27 maart 2011 04:12 schreef truepositive het volgende:
Dat klinkt goed. Rene Breitbarth heb ik ook wel een paar goeie tunes van voorbij horen komen. 'Doris' vond ik echt vet, maar is niet voor iedereen vermoedelijk
Ik ga alleen geen vinyl meer kopen
Die moet ik horen als Portishead liefhebber.quote:Ik had laatst 1 van Portishead gedownload
Today's gem comes courtesy of Portishead's DJ, Andy Smith. This was an Essential Mix Session that originally aired on April 23, 1995. The programming is phenomenal and the mix is flawless. Listening to this takes me back to the two-night Portishead show at the Cameo theater in South Beach almost 10 years ago. Two hours of old school hip hop routines, leading in to Portishead live. Hopefully they hit Miami at some point in their new album tour.
Agoriaquote:Op zondag 27 maart 2011 19:37 schreef Ausputzert het volgende:
Ik luister nu de Essential Mix van Agoria uit 2003.
Dit is een van de beste mixes die ik in maanden gehoord hebquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:38 schreef Ausputzert het volgende:
Zondermeer een top LivePA. Zeer benieuw naar de EP's die hij later dit jaar nog zal uitbrengen. Babicz is een geweldige producer. Die track @ 46:10 en erna..!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 03:12 schreef truepositive het volgende:
[..]
Dit is een van de beste mixes die ik in maanden gehoord heb
Als je die tof vind moet je ook die van Netsky eens luitseren, zitten op hetzelfde label. Erg lekkere mixquote:
bij die arkives box zit een mixquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:56 schreef ZureLucht het volgende:
Zijn er naast livesets van Richie Hawtin, ook livesets van zijn pseudoniem Plastikman? Kan het niet vinden. Wie helpt?
Die is inderdaad supervet!quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:07 schreef Cowwithmilk het volgende:
Ik heb nog niemand over de mix van sub focus gehoord?, ik kan toch pittig losgaan op deze.
Ja, die heeft ook een solo essential mix, die is ook erg chill! Verder kan ik op the interwebz bijna geen muziek van hem vinden (behalve youtube, maar dat vind ik niet zo fijn). Erg jammer, want bijvoorbeeld die yamoré remix van hem is zooooo chill he!quote:
luciano was vroeger echt geniaalquote:Op woensdag 20 april 2011 19:25 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja, die heeft ook een solo essential mix, die is ook erg chill! Verder kan ik op the interwebz bijna geen muziek van hem vinden (behalve youtube, maar dat vind ik niet zo fijn). Erg jammer, want bijvoorbeeld die yamoré remix van hem is zooooo chill he!
Nou die set samen met deadmau5 is niet tegelijk, na anderhalf uur stopt deadmau5 en begint luciano.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
luciano was vroeger echt geniaalhelaas is ie de laatste 2 jaar aardig afgezakt en commercieel geworden, dat ie shit met deadmau5 heeft gedaan is wel heel erg
![]()
veel EP's van luciano zijn trouwens wel te vinden via google en op soulseek staat ook een heleboel.
ah ok, dan valt het nog mee gelukkigquote:Op woensdag 20 april 2011 19:35 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nou die set samen met deadmau5 is niet tegelijk, na anderhalf uur stopt deadmau5 en begint luciano.
Ik zal er eens naar zoeken! Thx
Die dus.... Echt magisch, met name de eerste plaatquote:
meh. Vroeger was hij wel vet maar wat ie nu draait is mij te gayquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:36 schreef Bravebart het volgende:
Seth Troxler vanavond in de Essential Mix
Mmh, ik heb z'n sets al jaren niet meer gehoord en platen ook vooral oud werk, dus je kan best gelijk hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
meh. Vroeger was hij wel vet maar wat ie nu draait is mij te gay
Juist! Niet te vergeten: netsky, caspa en magnetic man!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:33 schreef Lindstrøm. het volgende:
- Rusko (); die is echt kneiterhard
- Trentemøller
- Erol Alkan
en zoals eerder genoemd werd:
- Daft Punk
- Deadmau5
- Justice
Als je die van Netsky tof vindt vergeet dan ook niet die van Danny Byrdquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:15 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Juist! Niet te vergeten: netsky, caspa en magnetic man!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Als je die van Netsky tof vindt vergeet dan ook niet die van Danny Byrd
Yeah, hij is fijnquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:56 schreef Deviant1nl het volgende:
Maya Jane Coles - Essential Mix - 09-07-2011
Zet m nu op.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:23 schreef wimjongil het volgende:
Hmm de afgelopen dagen die van Above & Beyond geluisterd, die is ook retegoed zeg! Kwalitatief doet die zeker niet onder voor die van Pete Tong. Heeft ook wat weg van die van Flying Lotus (door die filmquotes tussendoor).
Ja ook deze mix is erg fijn, heb er op gestemd!quote:Op donderdag 15 december 2011 13:29 schreef Re.active het volgende:
[..]
Zet m nu op.
Thanx voor de tip.
Above & Beyond![]()
Heb ze 2 jaar terug bezig gezien in The Sand.
Wat een avond was dat zeg .Vreemd eigenlijk dat ze toen draaide voor 100 man max terwijl ze normaal voor 10.000+ man staan te draaien.
De volle 115 minuten staan op youtube:quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:19 schreef Bravebart het volgende:
De Massive Attack mix uit 1994 is ook zeer relaxt, als je een beetje van de hip-hop uit die tijd houdtAlleen nog nergens een goeie versie kunnen vinden
Ja precies, die heb ik ook, alleen gaat er vanaf 1.29:55 voor 92 seconde wat mis en daarna pakt het de draad gewoon weer opquote:Op zondag 5 februari 2012 20:42 schreef dubidub het volgende:
[..]
De volle 115 minuten staan op youtube:
Genieten idd.
Ga hem ook even opzetten, hier heb ik nu zin inquote:Op donderdag 15 december 2011 13:23 schreef wimjongil het volgende:
Hmm de afgelopen dagen die van Above & Beyond geluisterd, die is ook retegoed zeg! Kwalitatief doet die zeker niet onder voor die van Pete Tong. Heeft ook wat weg van die van Flying Lotus (door die filmquotes tussendoor).
eerstquote:
http://lsdb.nl/list/event/7616.htmlquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:03 schreef Kriebelhoest het volgende:
Weet niet of deze links al gepost is maar hier vind je zo'n 200 essential mixes:
http://lsdb.nl/search.html?qk=bbc+essential+mix&s=y
edit: zie net dat ze niet allemaal van bbc zijn, maar wel een groot gedeelte zo op het eerste gezicht
Superquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
http://lsdb.nl/list/event/7616.html
THNX!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
http://lsdb.nl/list/event/7616.html
Vind het begin ook al lekker hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 15:19 schreef kikoooooo het volgende:
Kick:
Alex Metric - Radio 1 Essential Mix by Detailsofmylife
Deze is zo verdomde lekker![]()
Mn broer kwam ermee. Eerste 20 min valt imo wat tegen, daarna is het fulltime knallen naar het einde
En de 4 uur durende live @ Sonar barcelona van gisteravond is ook verdomd lekker
Welke minuutquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:27 schreef mstx het volgende:
Van dit jaar is die van Arty wel m'n favoriet, helemaal grijsgedraaid ondertussen
Trio klinkt in die set veel energieker dan het gewoon losse nummer![]()
Ja was ook best okquote:Op zondag 10 februari 2013 19:21 schreef jackson het volgende:
Die van Eric Prydz was ook echt heel vet van, vorige week?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |