quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:10 schreef Boswachtertje het volgende:
Goed topic!
Voor mij persoonlijke favorieten:
Deadmau5 @ essential mix (BBC Radio 1) Live at Wonderland Ibiza
Junior Jack & Kid Creme Essential Mix 23-05-2004
HEHEquote:
Die is idd heel lekker, vaak geluisterd in de zomer van 2007. Die van Boys Noize vond ik ook heel lekker, alleen met vinyl en veel onbekende platen.The Twelves hebben ook een leuke met veel eigen edits/ remixen. En natuurlijk die van Daft Punk uit 1997.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:32 schreef ZureLucht het volgende:
Goede site!
Vind de mix van Justice zomers en tijdloos (worden oude platen gedraaid)
Die is inderdaad erg goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:32 schreef ZureLucht het volgende:
Goede site!
Vind de mix van Justice zomers en tijdloos (worden oude platen gedraaid)
Die vond ik echt verschrikkelijk saaiquote:
En die ja, klassiekerquote:
Dankzij die mix leerde ik zijn tracks een beetje kennen dus vandaar dat ik hem zo vet vondquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die vond ik echt verschrikkelijk saai
Die heb ik afgelopen dagen een paar keer beluisterd. Ik vind 'm erg goed.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:05 schreef vaasinbloem het volgende:
www.mixcloud.com is chill als je HD te klein is, kan je streamenDie FACT Mix van Autechre klinkt wel erg lekker, zo ff op me iPod pleuren
Edit: Dat vage metal had er wel uit mogen blijven
Het gaat dus om deze mix:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:00 schreef truepositive het volgende:
Dank u, staat die in de LSDB lijst?
Heb de andere livesets veel gedraaid deze week. Ook die in combi met Villalobos.quote:Het gaat dus om deze mix:
http://www.mixesdb.com/db(...)ster_-_Essential_Mix
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |