goed ideequote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn beurt voor het regelen van de koffie
Na Maik en Monique,quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:21 schreef Vultarian het volgende:
weet iemand nog wie er na M&M aan de beurt zijn?
Oke dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:30 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ik vatte het anders op:
Laura zei dat ze er bewust voor koos om niet zo intiem te zijn met Alex op tv, omdat ze niet zo over wil komen ivm met werk. Maik en Mo hebben daar geen problemen meer mee.
Maar kan zijn dat ik het niet goed begreep natuurlijk.
een full-mute hier.quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Echt he, ze laat hem gewoon aan het randje van het bed bungelen en hij durft er niks van te zeggen bang om weggestuurd te worden.quote:
Laura wil niet zo intiem doen met Alex, omdat ze bang is dat buiten het huis alles anders is en het dan kan tegenvallen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:20 schreef resi_70 het volgende:
Had iemand meegekregen het verhaal wat vandaag in de uitzending was van Laura en karim?.
De strekking was dat Mo en Maik een echte relatie hadden en wat zij met Alex had bewust gedaan was.
Hoezo gebruiken worden...
Die twee liggen nu te tongelen in de slaapkamer
En tongzoenen, handje kriebelen, onder iemands zwembroek kriebelen is niet intiem?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Laura wil niet zo intiem doen met Alex, omdat ze bang is dat buiten het huis alles anders is en het dan kan tegenvallen.
En anders heb ik toch medelijden met haar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Laura wil niet zo intiem doen met Alex, omdat ze bang is dat buiten het huis alles anders is en het dan kan tegenvallen.
heeft ze van zoiets saais toch een heel levendig verhaal kunnen maken, is ook knapquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hebbes!
Verhaal van Aaf
maar toch weer anders
Hoezo medelijden?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:34 schreef Nobodies het volgende:
[..]
En anders heb ik toch medelijden met haar.
ja, en als je terug denkt aan haar verhaal en dit verhaal... zit er ook nog wel wat verschil tussenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
heeft ze van zoiets saais toch een heel levendig verhaal kunnen maken, is ook knap
De hond van aaf was bij een andere brugquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hebbes!
Verhaal van Aaf
maar toch weer anders
Ja maar al het geld verdwijnt en komt niet meer terug in het spel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:34 schreef henkvandetillaart het volgende:
Wel mooi als ze andere bewoners naaien om het vuur nu vol op te stoken, zodat de volgende bewoners een gehalveerde kluis krijgen
een wereld van verschilquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, en als je terug denkt aan haar verhaal en dit verhaal... zit er ook nog wel wat verschil tussen
Nou, ze doet er zelf aan mee. Geen meelij aan deze kant voor domme dozen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:35 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Dat ze met hem opgescheept zit. Ik vind Alex namelijk erger dan Laura.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |