quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:16 schreef mootie het volgende:
Joanne: Hij is veel te hard van slag gegaan in het begin.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:57 schreef mootie het volgende:
Maik: De balans kan totaal uit elkaar raken.
die is echt heel droogquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:52 schreef PC eend het volgende:
Servio: "Ik ben hier niet om de leukste en liefste homo te zijn".
Alex: "Ik ook niet".
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:09 schreef mootie het volgende:
Servio: Daarom wou ik het ook niet heel erg over gaan drijven.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:56 schreef Urb het volgende:
Maik over Mo nadat ze 18 marshmellows tegelijk in d'r mond gepropt heeft: " Ja, daar kan heel wat in! "
hahaha *hij is een beetje dommm*quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:52 schreef PC eend het volgende:
Karim: "ik nomineer philip omdat ik denk dichtbij zijn geheim te zitten."
Ja ik zat toen echt zo van zegt ze dit echt???/ ja ze zegt hetquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:33 schreef PC eend het volgende:
Moeder joanna: "Ik zag haar met een hakmes op een theedoek slaan en toen dacht ik: dat is echt mijn dochter."
Dito, ik lag in een deuk. Maakt ook meteen het gemis aan een levendig fake-topic weer voelbaar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:04 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ja ik zat toen echt zo van zegt ze dit echt???/ ja ze zegt het
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:33 schreef PC eend het volgende:
Moeder joanna: "Ik zag haar met een hakmes op een theedoek slaan en toen dacht ik: dat is echt mijn dochter."
Classyquote:Op zondag 27 maart 2011 05:21 schreef Troublesome het volgende:
Joanna: "Gerard, waar zijn we beland?"
Gerard: "In één of andere slechte B-film."
quote:Op maandag 11 april 2011 18:02 schreef beequeen het volgende:
Djoon zegt dat je niks tegen moeder natuur kunt doen. Nou, dat zien we.
Vond ik een hele sterke...quote:Op zondag 10 april 2011 12:29 schreef PinkLow het volgende:
Joanna: Vertrouwen is net een papiertje, als ie gekreukt is, krijg je hem nooit meer plat.....
Natuurlijk niet de context die je graag wilt zien, maar de originele context is helemaal niet leuk.quote:
Dus de uitspraak is eigenlijk zo grappig niet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:23 schreef bazb het volgende:
[..]
Natuurlijk niet de context die je graag wilt zien, maar de originele context is helemaal niet leuk.
Nee, maar de quote wel... Totdat jij langs kwam...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:24 schreef Enyma het volgende:
[..]
Dus de uitspraak is eigenlijk zo grappig niet?
Haha, sorry schatquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef bazb het volgende:
[..]
Nee, maar de quote wel... Totdat jij langs kwam...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |