abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 maart 2011 @ 01:28:30 #76
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94454820
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 01:26 schreef paddy het volgende:

[..]

Is Japan toch? Of zit je de Arabische Al-Jazeera te kijken? Ik zie niets op de Engelse :?
Op de Engelse Al Jazeera waren net wat beelden, heel summier. 30 seconden of zo, maar het wordt nu in ieder geval opgepikt.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 01:38:14 #77
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94454992
quote:
Palestinians wounded in Israeli air strikes

At least 17 people, including children, have been wounded in a series of Israeli air strikes on the Gaza Strip, Palestinian emergency workers said.

Witnesses and medics said Israeli jets carried out at least five air strikes late on Monday in the northern town of Beit Lahiya and Gaza City.
Witnesses said a security compound for Hamas, which controls the Gaza Strip, a training camp north of the city and a brickworks and metal foundry in northern Gaza were among the targets.

The Israeli military confirmed one of the strikes, saying it was targeting several Hamas-affiliated fighters in
northern Gaza, as well as a tunnel that it said was used to smuggle weapons.

The military said the strikes were in response to Palestinian rocket fire into Israel.

Cross-border fire
The Ezzedine al-Qassam Brigades, the military wing of Hamas, had earlier said it would stop cross-border fire into Israel if the Israelis halted attacks on Gaza.
It said rocket fire into Israel on Saturday had been in response to an Israeli strike last week which killed two of its members, but the group said it was ready to call an end to the tit-for-tat violence if Israel also did so.
"If the enemy stops the escalation and aggression against our people we will implement the Palestinian national agreement," the AFP news agency reported, citing a statement from the group.
The statement referenced a truce reaffirmed by Gaza's main armed factions in January.
The offer, however, came with a warning attached: "The enemy will pay a heavy price if it continues its aggression and crimes against our people in the Gaza Strip."

Informal truce
In a later statement, Hamas spokesman Taher al-Nunu said the movement's Gaza government was committed to preserving the informal truce, with the backing of other groups, AFP reported.
"The government affirms that there is consensus among the factions regarding the security situation in the Strip," he said.
Also on Monday, Danny Ayalon, Israel's deputy foreign minister, issued a threat against Hamas leaders.
"If Hamas decides to escalate, we will put an end to it... We have several actions before putting ground forces in Gaza, including direct threats against Hamas leaders," Ayalon told public radio. (Al Jazeera)

[ Bericht 1% gewijzigd door Nibb-it op 22-03-2011 01:44:05 ]
  dinsdag 22 maart 2011 @ 01:42:13 #78
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_94455061
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 00:11 schreef rakotto het volgende:

[..]

En zij vallen ook zomaar aan? Als ze het zomaar doen, dan hadden zij het een poosje geleden al gedaan.
Is 1973 lang genoeg geleden voor je? O+
pi_94455096
Stiekem als ze zijn.
De hele wereld kijkt naar LIbie en Japan, dan kunnen wij weer ff lekker huishouden onder de Palestijnen
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_94455120
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 00:27 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Dat Egypte ook z'n muur heeft gebouwd om de Palestijnen buiten de deur te houden hoor je niemand over:

[ afbeelding ]
Hierboven: De oude Egyptische muur tussen Gaza en Egypte. Deze wordt nu vernieuwd met metalen platen tot 30 meter diep onder de grond.

Zelf de moslimbroeders in die regio willen niets van de Palestijnen weten.
Jij denkt dat die muur er nog gaat komen ? Dacht het niet.

Ik denk dat Israel boos is, nu Egypte de gasprijs marktconform gaat maken..... *O*
en dat het niet onrealistisch is, dat het nieuwe parlement en/of president het Camp David akkoord gaan herzien.
pi_94455203
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 01:38 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Ow, dit is nieuws wat ik vanmiddag al gepost heb Palestina & Israel #67: Waar gaan ze deze keer toeslaan?

Gaat niet over Gaza binnenvallen, maar over een luchtaanval. Israël voert luchtaanvallen uit na rakettenregen uit Gaza
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 01:57:59 #82
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94455261
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 01:53 schreef paddy het volgende:

[..]

Ow, dit is nieuws wat ik vanmiddag al gepost heb Palestina & Israel #67: Waar gaan ze deze keer toeslaan?

Gaat niet over Gaza binnenvallen, maar over een luchtaanval. Israël voert luchtaanvallen uit na rakettenregen uit Gaza
Dat nieuwsbericht van het NRC is van de 19e, deze aanvallen zijn van ongeveer 2 uur geleden :).

[ Bericht 0% gewijzigd door Nibb-it op 22-03-2011 02:04:25 ]
pi_94455293
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 01:57 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Dat nieuwsbericht is van de 19e, deze aanvallen zijn van ongeveer 2 uur geleden :).
Oké, het is na twaalf uur, dus nu de 20e :P

Ik heb doorlopend Al-Jazeera er nu op staan, en helemaal niets over Gaza :?

Wel over Libië
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 02:02:45 #84
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94455312
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 02:01 schreef paddy het volgende:

[..]

Oké, het is na twaalf uur, dus nu de 20e :P

Ik heb doorlopend Al-Jazeera er nu op staan, en helemaal niets :?
Net waren er wel wat beelden, van een brandend gebouw en een gewonde. Heel summier vooralsnog.

Mja ik ga m'n bedje opzoeken :@ .
pi_94455333
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 02:02 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Net waren er wel wat beelden, van een brandend gebouw en een gewonde. Heel summier vooralsnog.

Mja ik ga m'n bedje opzoeken :@ .
Ik blijf nog even op. want wil het wel meteen kunnen posten wanneer het echt zo is dat ze binnen vallen. Denk wel dat Al-Jazeera dergelijk nieuws niet laat liggen, dus als het waar is, komt dat binnenvallen van Israël er echt wel snel op.

Trusten alvast :)
pi_94455339
Op AJA ook nog niets......
  dinsdag 22 maart 2011 @ 02:07:15 #87
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94455344
Tsja ik had binnenvallen maar in de TT gebruikt omdat ik daarvan veel meldingen zag op twitter (tanks), maar dat is vooralsnog niet bevestigd.

o.a.
quote:
@Bibireport: BREAKING: Israel launches Military operation in Gaza, ground forces reported entering Gaza, tanks & armoured vehicles."
Heb zelf nog geen bevestiging gezien, ook niet op Israëlische sites.
quote:
ISRAELI OPERATION ON #GAZA HAS JUST BEEN ANNOUNCED ON ISRAELI TV. THEY HAVE MOVED IN WITH TROOPS AND TANKS. Confirmed from various sources.
Jij ook trusten :W
  dinsdag 22 maart 2011 @ 02:09:10 #88
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94455361
aje werkt niet
pi_94455429
wat de neuk is dit nou weer, dit komt over als een slechte grap...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_94455455
Nog steeds geen nieuws op AJA.....heb maar uitgezet.... :{
  dinsdag 22 maart 2011 @ 02:26:44 #91
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_94455467
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 01:46 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

en dat het niet onrealistisch is, dat het nieuwe parlement en/of president het Camp David akkoord gaan herzien.
Oh geweldig, de laatste grootschalige oorlog is ook al weer even geleden :')
pi_94455476
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 02:25 schreef Drifter__ het volgende:
Nog steeds geen nieuws op AJA.....heb maar uitgezet.... :{
Blijkbaar een stel grapjassen op twitter.

Al-Jazeera heeft het alleen over de luchtaanval van maandagmiddag.

Ik ga dus ook maar slapen :W
  dinsdag 22 maart 2011 @ 02:29:47 #93
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94455482
same here

tot morgen allemaal
pi_94455509
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 02:26 schreef Nobu het volgende:

[..]

Oh geweldig, de laatste grootschalige oorlog is ook al weer even geleden :')
Niemand had het over oorlog.
pi_94455714
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 00:06 schreef Im.Kant. het volgende:
Israël wordt aangevallen met mortieren en raketten(artillerie), dus vergelding lijkt mij legitiem. Wij zouden hetzelfde doen als de Belgen besluiten Breda te bestoken met artillerie.
Maar stel nou dat de Belgen de havens aan de Noordzee en de grote wegen zouden blokkeren, zodat er geen handel meer in of uit Nederland zou kunnen.
Zou vergelding dan ook legitiem zijn?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_94455792
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 00:37 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Dat is juist het hele probleem. Die komen niet door, US vetorecht.
Zelfs als ze er wel doorkomen heeft Israel er gewoon schijt aan :')

http://www.haaretz.com/pr(...)-resolutions-1.31971
  dinsdag 22 maart 2011 @ 08:41:19 #97
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_94457530
quote:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)oelen-in-gazastrook/

De Israëlische luchtmacht heeft verspreid over de Gazastrook twee tunnels, twee wapenfabriekjes en twee andere gebouwen van Palestijnse extremisten gebombardeerd.

Volgens de Palestijnen zijn daarbij achttien gewonden gevallen – zowel burgers als leden van de veiligheidstroepen van Hamas.

Ook hebben volgens de Palestijnen gebouwen in de buurt door de bombardementen schade opgelopen. Het Israëlische leger zei dat de doelen zijn aangevallen in reactie op een serie van 56 raket- en mortierbeschietingen vanuit de Gazastrook. De tunnels zouden door extremisten zijn aangelegd om Israël binnen te komen en er aanslagen te plegen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 22 maart 2011 @ 08:45:32 #98
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_94457625
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze vragen er zelf om. Laat het maar lekker bommen regenen op die etters.
wat een nare opmerking
pi_94458028
Het is echt wachten op Iran denk ik, ook ivm Yemen, en dan kunnen we allemaal de oude bunkers uit wo2 weer opgegraven.

2012 komt steeds dichterbij :o
  dinsdag 22 maart 2011 @ 11:30:56 #100
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94461547
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 02:28 schreef paddy het volgende:

[..]

Blijkbaar een stel grapjassen op twitter.

Al-Jazeera heeft het alleen over de luchtaanval van maandagmiddag.

Ik ga dus ook maar slapen :W
Idd geen bevestiging over het binnenvallen, zou je de TT aan willen passen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')