Ja ik weet het niet zeker, maar omdat karim net uit zat te rekenen hoeveel hout er minimaal op moest om het vuurtje zo lang mogelijk te laten branden, trok ik deze conclusie.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, dat had ik gemist, ze moeten dus ook nog zuinig stoken
neeeeej, dan had je ze eerst moeten laten verwijderen......quote:Op maandag 21 maart 2011 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, was er ook heel blij mee! stel je voor dat ik vikingsjongetje had geheten en borstjes had..
o, dan had ik misschien ook wel in een huis in portugal gezeten!
ja, want Mo is mijn type helemaal niet..quote:Op maandag 21 maart 2011 23:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
neeeeej, dan had je ze eerst moeten laten verwijderen......
Maar je had vast meer leven gebracht dan Maikie
neuh, niet echtquote:Op maandag 21 maart 2011 23:46 schreef sjampoeh het volgende:
is het boeiend op de stream met lau en alex ? of hoef ik de streams niet ervoor aan te slingeren
Alex mocht toch faking nooit met haar in 1 bed liggen?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
De ridder gaat voor een triootje:
[ afbeelding ]
Wel in één bed, niet samen slapenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:47 schreef Day het volgende:
[..]
Alex mocht toch faking nooit met haar in 1 bed liggen?
Geen idee, maar gaat OF over haarzelf, OF over de kliniek van mammie....quote:
OF haar webshop..quote:Op maandag 21 maart 2011 23:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Geen idee, maar gaat OF over haarzelf, OF over de kliniek van mammie....
Lolquote:Op maandag 21 maart 2011 23:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Geen idee, maar gaat OF over haarzelf, OF over de kliniek van mammie....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |