Timmermans is van de PvdA hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:37 schreef trabant het volgende:
idd.
Rutte vind 't zichtbaar niet leuk wat zijn partijgenoot allemaal opsomt.
De uitkomst staat inderdaad vast. Wilders laat hem niet vallen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:32 schreef Hexagon het volgende:
Hillen overleeft dit wel. De coalitie zal hem wel overeind houden.
Maar hij is aangeschoten wild vanaf nu.
En dat is meer dan terecht. Dit itt het CDA .quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:27 schreef remlof het volgende:
De VVD-fractie is tenminste wèl kritisch.
Dat wordt een schraal dinertje dan, even in 3 kwartier alles naar binnen werken. Ik denk dat het gewoon friet met kroketten worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze willen even dineren en het journaal zien
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat wordt een schraal dinertje dan, even in 3 kwartier alles naar binnen werken. Ik denk dat het gewoon friet met kroketten worden.
ja, via www.politiek24.nlquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:56 schreef Dutchnative het volgende:
Wordt het tegenwoordig nog gestreamd?
'nn' betekent 'Nomen nescio', oftewel: "ik weet de naam niet".quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:55 schreef Zeeland het volgende:
Waarom noemen ze de werknemer van Haskoning N-N?
Dank.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:59 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
'nn' betekent 'Nomen nescio', oftewel: "ik weet de naam niet".
wordt o.a. vaak gebruikt in formele taal voor mensen die anoniem wensen te blijven.
Misschien eens op www.nederland.fm kijken, of een radiostation het uitzendt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |