Doet die ook mee?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:09 schreef Dutchnative het volgende:
Pff, Wat is Van Der Staaij toch een koekebakker
Deedquote:
Het debat is nog aan de gang; ik weet niet beter dat hij nog steeds deelnemer is. Overigens vind ik Van der Vlies beter.quote:
Daar is hij ook CDA er voor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:16 schreef Tem het volgende:
Tijd voor koffie, die Ormel lult me in slaap.
Ormel doet alsof hij kritisch is.quote:
Timmermans is van de PvdA hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:37 schreef trabant het volgende:
idd.
Rutte vind 't zichtbaar niet leuk wat zijn partijgenoot allemaal opsomt.
De uitkomst staat inderdaad vast. Wilders laat hem niet vallen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:32 schreef Hexagon het volgende:
Hillen overleeft dit wel. De coalitie zal hem wel overeind houden.
Maar hij is aangeschoten wild vanaf nu.
En dat is meer dan terecht. Dit itt het CDA .quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:27 schreef remlof het volgende:
De VVD-fractie is tenminste wèl kritisch.
Dat wordt een schraal dinertje dan, even in 3 kwartier alles naar binnen werken. Ik denk dat het gewoon friet met kroketten worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze willen even dineren en het journaal zien
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat wordt een schraal dinertje dan, even in 3 kwartier alles naar binnen werken. Ik denk dat het gewoon friet met kroketten worden.
ja, via www.politiek24.nlquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:56 schreef Dutchnative het volgende:
Wordt het tegenwoordig nog gestreamd?
'nn' betekent 'Nomen nescio', oftewel: "ik weet de naam niet".quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:55 schreef Zeeland het volgende:
Waarom noemen ze de werknemer van Haskoning N-N?
Dank.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:59 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
'nn' betekent 'Nomen nescio', oftewel: "ik weet de naam niet".
wordt o.a. vaak gebruikt in formele taal voor mensen die anoniem wensen te blijven.
Misschien eens op www.nederland.fm kijken, of een radiostation het uitzendt.quote:
ken ik maar ik wil een audo only streamquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:21 schreef Zeeland het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
nope, helaasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Misschien eens op www.nederland.fm kijken, of een radiostation het uitzendt.
Jeetje, we zijn het eens.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
True, want hij is totaal onbekwaam op zijn post.
pingquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:29 schreef Boldface het volgende:
"Window of opportunity" heeft Rosenthal nu tig keer gezegd....
Oh, wacht. Dit is een videostream.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:21 schreef Zeeland het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Je zet videostream aan en doet vervolgens iets anders. Voila.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:37 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
ik vind het toch raar dat er geen audiostream zo te vinden is...
Oke.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:38 schreef Syllabus het volgende:
Ik vind die Voordewind trouwens wel een goeie politicus.
Voor een chrrristen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:38 schreef Syllabus het volgende:
als het om bandbreedte gaat, kan je hier een stream voor 'inbelverbinding' vinden:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:37 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
ik vind het toch raar dat er geen audiostream zo te vinden is...
dat is de opleesfunctie van de webpagina voor blinden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef trabant het volgende:
Geluidsstream: http://www.tweedekamer.nl(...)naire_zaal/index.jsp
Links van het woord 'Contact' zie je een blauw luidspreker-icoontje.
"...
Als het maar niet die stem van Wikipedia is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:42 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
dat is de opleesfunctie van de webpagina voor blinden.
dat snap ik natuurlijk wel, maar ik kan via mijn telefoon Foobar bedienen. Die kan alleen audostreams afspelen en ik wil op bed nog naar het debat luisteren en niet daarna nog uit bed moeten, om de boel af te sluiten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:38 schreef superworm het volgende:
[..]
Je zet videostream aan en doet vervolgens iets anders. Voila.
Maar een beetje erg ijdel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:38 schreef Syllabus het volgende:
Een echte academicusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:45 schreef superworm het volgende:
Evacuatieoperatie, Constellatie, Consternatie, Penibele Situatie, Window of Opportunity, Coördinatiecel, Informatieuitwisseling, Informatiepositie, indrukwekkende taal hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |