Mja, zou hansie ook zo handelen naar zijn personeel? Er zijn waarschijnlijk fouten gemaakt. Wat mij betreft mag je best je eigen burgers willen ophalen. Maar niet wachten tot er een antwoord komt of de kust veilig is, snap ik weer niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 04:38 schreef Morendo het volgende:
Dat is onmiskenbaar zo. Ik denk overigens niet dat de kamer bloed wil zien en Hansie er met een 'mea culpa' wel van afkomt.
Misschien, maar dan is ie de volgende keer dat ie een foute inschatting maakt echt de lul. En hij is nogal goed in foute inschattingen makenquote:Op zondag 27 maart 2011 04:38 schreef Morendo het volgende:
Dat is onmiskenbaar zo. Ik denk overigens niet dat de kamer bloed wil zien en Hansie er met een 'mea culpa' wel van af komt.
Dat Libië die Haskoninger meteen het land liet verlaten na zijn arrestatie zegt wel genoeg.quote:Op zondag 27 maart 2011 04:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Mja, zou hansie ook zo handelen naar zijn personeel? Er zijn waarschijnlijk fouten gemaakt. Wat mij betreft mag je best je eigen burgers willen ophalen. Maar niet wachten tot er een antwoord komt of de kust veilig is, snap ik weer niet.
De alternatieven binnen het CDA zijn ook niet geweldig inderdaadquote:
Jack de Vries zit nu dus alweer in het CDA actief te zijn in de tweede kamer? Heb ik blijkbaar iets gemist.quote:Op zondag 27 maart 2011 05:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
De alternatieven binnen het CDA zijn ook niet geweldig inderdaad
Mmmmm was hij slecht in zijn taken dan? Buiten je mening over de JSF.quote:Als staatssecretaris was hij onder meer verantwoordelijk voor het personeelsbeleid van Defensie en de materieelvoorziening.
Nee, om 18:00 uur:quote:
Maak je geen zorgen, het kabinet valt heus niet hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:09 schreef Verbal het volgende:
Ah neuk een eend... net nu ik morgen van 10 tot 23 moet werken
V.
Ik vond zijn openingszin wel humor uit zijn mond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |