Jack de Vries of zo?quote:Op zondag 27 maart 2011 03:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Behalve dat we dan misschien een minister van Defensie krijgen die wel competent is
Wanneer ze dat deden lieten ze de VS het toch wel opknappen? Hebben ze juist niet gedaan.quote:Op zondag 27 maart 2011 03:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, liever iemand die wel competent is en zich niet blind staart op de VS
Ik had het over Jack "normen en waarden" de Vriesquote:Op zondag 27 maart 2011 03:59 schreef paddy het volgende:
[..]
Wanneer ze dat deden lieten ze de VS het toch wel opknappen? Hebben ze juist niet gedaan.
Ow, dacht dat we het over de faalactie met de lynx haddenquote:Op zondag 27 maart 2011 04:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had het over Jack "normen en waarden" de Vries
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:48 schreef MangoTree het volgende:
Helikopter landde op verkeerde plaats (RTL)
tonplekkenpol Cohen wil goed verhaal van Hillen. Kan ie lang wachten. Hillen is in het weekend gesloten van donderdag 09.00 uur tot woensdag 18.00 uur
Twitter - 50 minuten geleden
En die vliegers krijgen van wie informatie/ coördinatie waar ze moeten landen?quote:Volgens de werknemer van Royal Haskoning die geëvacueerd zou worden uit Libië, is de helikopter die hem op moest pikken niet geland op de afgesproken plaats.
Klopt en de falende minister van Defensie die daarvoor verantwoordelijk is. Als ie moet aftreden zou ik Jack de Vries niet graag z'n plaats zien innemen, die vent moet gewoon sidekick blijven bij DWDD, die gozer is zo pro-JSF dat het haast niet anders kan dan z'n bankrekening behoorlijk gespekt is via de andere kant van de oceaan.quote:Op zondag 27 maart 2011 04:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Ow, dacht dat we het over de faalactie met de lynx hadden
Van de MIVD, maar die was niet bereikbaar buiten kantoorurenquote:Op zondag 27 maart 2011 04:07 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
En die vliegers krijgen van wie informatie/ coördinatie waar ze moeten landen?
Ik vind Jack anders een heel stuk sympathieker over komen dan Hillen. En er zijn genoeg redenen om vóór de JSF te zijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 04:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt en de falende minister van Defensie die daarvoor verantwoordelijk is. Als ie moet aftreden zou ik Jack de Vries niet graag z'n plaats zien innemen, die vent moet gewoon sidekick blijven bij DWDD, die gozer is zo pro-JSF dat het haast niet anders kan dan z'n bankrekening behoorlijk gespekt is via de andere kant van de oceaan.
De Tromp heeft ook gewoon een intelligence-eenheid aan boord. Als de operatie vanaf daar is geleid zijn daar dus ook fouten gemaakt.quote:Op zondag 27 maart 2011 04:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Van de MIVD, maar die was niet bereikbaar buiten kantooruren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |