Wélke verkiezingen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:05 schreef Ascendancy het volgende:
EN dat allemaal in de poging de 1e kamer verkiezingen te winnen.
De eerste kamer verkiezingen.quote:
Volgende week pas.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:35 schreef Verbal het volgende:
Vandaag debat toch? Iemand enig idee hoe laat?
V.
quote:DEN HAAG (ANP) - De Tweede Kamer wil volgende week dinsdag met premier Mark Rutte en de ministers van Buitenlandse Zaken en Defensie debatteren over de mislukte evacuatieoperatie in Libië.
Voor die tijd willen de fracties eerst nog extra schriftelijke vragen stellen aan het kabinet naar aanleiding van de brief en het feitenrelaas die de bewindslieden maandag over de kwestie naar het parlement hebben gestuurd.
Dat hebben de fracties dinsdag in een interne vergadering besloten. Ze vragen het kabinet alle vragen voor het weekeinde te beantwoorden.
Zit vast nog wel ergens een leuk commissariaatje in bij een wapenboer voor die jongens.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:42 schreef waht het volgende:
[..]
Is niet het einde van de wereld.
Kan hij samen met Zu Guttenberg huilen in de ex-defensieministers club.
Wellicht dachten de Libiërs aan Nederlandse drugstransporten. Royal Hashkoning, nuff saidquote:Ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat de hele gang van zaken dusdanig onprofessioneel oogt, dat ik me afvraag of er niet iets verborgen wordt gehouden. Waarom kon deze ingenieur niet via een andere weg worden geëvacueerd? Was het misschien wel geen ingenieur, maar iemand anders en wilde men daarom zo low-profile mogelijk evacueren? En waarom dan op klaarlichte dag? Bizar verhaal met veel gaten, tot nu toe.
quote:NOS - Audio Er zijn nieuwe details naar buiten gekomen over de mislukte evacuatie van een Nederlander op het strand van Sirte in Libië, eind februari. Die leidde ertoe dat drie Nederlandse militairen twaalf dagen daar werden vast gehouden. Verslaggever Wilco Boom.
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
• De Haskoning werknemer had zo mee gekund met een Bosnische passagiersvlucht die werd vertraagd door de Nederlandse actie
Nederland moet simpelweg meer investeren in defensie, voor elk wissewasje de Amerikanen opbellen zal voor beide kanten geen plezier zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:19 schreef maartena het volgende:
Dat soort acties moet je ook aan de Amerikanen over laten, die hebben het materiaal ervoor.... en de know-how.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |