Whehehehe.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we zetten hem aan de bar met genoeg bier en je hebt geen kind aan fles
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we zetten hem aan de bar met genoeg bier en je hebt geen kind aan fles
Wat leukquote:Op maandag 21 maart 2011 23:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Stuart, als je ooit de lotto wint. Wil je dan een eiland voor mij kopen?
Zelfs al is het maar een kleintje.
http://www.privateislandsonline.com/
Nou, daar kan ik me dan nog wel iets bij voorstellen eigenlijk. Wat dat betreft zijn dat soort dingen ook best wel een beetje gevaarlijk als je daar gevoelig voor bent.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger wel eens kraslootjes om te krabbelen en als er dan wat op gewonnen zou worden, mocht ik het houden, maar waren van die vlaamse, kon je zegmaar de rest van je leven 1000 euro maandelijks winnen als hoofdprijs. Ik al helemaal bedenken dat ik de rest van mijn leven maar deeltijd zou hoeven werken.![]()
Ik raakte echt in de stress. Wilde er meer en meer, telkens als we in belgie waren, had toen nog een vlaamse stiefvader.
dat kloptquote:Op maandag 21 maart 2011 23:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Van tevoren verzamelen![]()
Zijn het vanzelf allemaal koppels en trio's
Is dat zo vreemd?quote:
ik schat in dat Symph een bepaalde mini-meet bedoeltquote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat zo vreemd?
Ik had afgelopen vrijdag- en zaterdagavond ook minimeet. En komende zaterdag weer.
truste kerelquote:Op maandag 21 maart 2011 23:42 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen
Welterusten allemaal![]()
Serieus! Ik heb het onder favorieten staan. Als ik mij verveel ga ik even kijken en dan dromen dat ik mijn eigen eilandparadijsje ga beginnen als ik rijk ben.quote:
slaap ze kerelquote:Op maandag 21 maart 2011 23:42 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen
No shit!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik schat in dat Symph een bepaalde mini-meet bedoelt
ik schat in dat MPG ook een bepaalde mini-meet bedoeltquote:Op maandag 21 maart 2011 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik schat in dat Symph een bepaalde mini-meet bedoelt
Nee hoor niet vreemd en het mag ook geen minimeet meer hetenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat zo vreemd?
Ik had afgelopen vrijdag- en zaterdagavond ook minimeet. En komende zaterdag weer.
ik ookquote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat zo vreemd?
Dan zou ik van het bier afblijven. Maakt de meeste mensen er niet charmanter (wel leuker!) door.quote:
Truste Stuquote:Op maandag 21 maart 2011 23:42 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen
Ik alleen de zaterdagavond een minimeet. Aankomende nog niet, wie wil?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat zo vreemd?
Ja, nouja, niet zó... Maar toch.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik schat in dat MPG ook een bepaalde mini-meet bedoelt
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik alleen de zaterdagavond een minimeet. Aankomende nog niet, wie wil?
Dan ben jij nog nooit in de Drie Gezusters geweest. Wat een paupertent vol wansmaak en hormonen.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee joh gek, die heb je niet in Overijssel
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, toen had ik een meet.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
was dan afgelopen zaterdag gekomen
quote:
Jaquote:Op maandag 21 maart 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoor hier, meneer weet hoe het werktquote:Op maandag 21 maart 2011 23:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan zou ik van het bier afblijven. Maakt de meeste mensen er niet charmanter (wel leuker!) door.
quote:
Dat wou ik ook al gaan zeggen.quote:
Blijkbaar, pas 2 meets gehad met fokkers.quote:
dat mag jij altijdquote:
quote:
Ik heb nog ergens een uitnodiging voor een etentje van iemand.. Wie was dat ook alweer??quote:
Uiteraard. Nu ik in een klas zit met voornamelijk vrouwen weet ik precies wat ze wel willen en wat niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoor hier, meneer weet hoe het werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |