quote:Op maandag 21 maart 2011 23:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Truste alvast voor over een uurtje zoetje![]()
of een vrouwtje wat mee wiltquote:Op maandag 21 maart 2011 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog een team bij elkaar gaan ronselen ook voordat ik binnen mag??
Ik heb een inbouwovenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nadat we het dus van binnen grondig hebben geschrobt kwam er nog steeds een chemische geur uit de combi-magnetron. Toen hebben we dus ontdekt dat alles in de filters is gaan zitten.
Uiteindelijk heeft Rene maar een nieuwe combi gekocht, want dat was goedkoper dan de filters vervangen.
je zei alweer iets terugquote:Op maandag 21 maart 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neenee, ik ga echt zo hup, mijn bed in
Jaja, dat heb ik meer meegemaaktquote:Op maandag 21 maart 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neenee, ik ga echt zo hup, mijn bed in
ik sta zelf aan de deurquote:Op maandag 21 maart 2011 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo van, Hoi, de eigenaar hier is mijn date.
nee hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 23:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jaja, dat heb ik meer meegemaakt
Truste Martquote:Op maandag 21 maart 2011 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga met je mee.
Welterusten allemaal![]()
.
nee, nu echtquote:Op maandag 21 maart 2011 23:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jaja, dat heb ik meer meegemaakt
slaap ze DMquote:Op maandag 21 maart 2011 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga met je mee.
.
ja dat gaat m dus niet wordenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of een vrouwtje wat mee wilt
Ik kreeg vroeger wel eens kraslootjes om te krabbelen en als er dan wat op gewonnen zou worden, mocht ik het houden, maar waren van die vlaamse, kon je zegmaar de rest van je leven 1000 euro maandelijks winnen als hoofdprijs. Ik al helemaal bedenken dat ik de rest van mijn leven maar deeltijd zou hoeven werken.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha, gelukkig kan ik me wat dat betreft inhouden en beperk ik het tot £3 per week.
slaap lekker Martquote:Op maandag 21 maart 2011 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga met je mee.
.
myr zoekt nog een datequote:
ik kan niet, dan heb ik een minimeetquote:Op maandag 21 maart 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
dus de KSC meet bij GF zaterdag 's avonds wordt ook flink tellen en rekenen
we zetten hem aan de bar met genoeg bier en je hebt geen kind aan flesquote:Op maandag 21 maart 2011 23:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik smokkel je wel mee naar binnen, maar daarna zul je zelf wat moeten regelen hoor.
iedere zaterdagavondquote:Op maandag 21 maart 2011 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan niet, dan heb ik een minimeet
Van tevoren verzamelenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
dus de KSC meet bij GF zaterdag 's avonds wordt ook flink tellen en rekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |