dat rokje mag blijvenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die welmaar die wapperd idd enorm op de scooter
Ben jij er ook zo eentje die driftig gakkend het terras opstormt en vlug alle restjes brood opeet voordat de ober heeft kunnen afruimen?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ben jij gek, ik ga geen jurkje aan trekken
Nee, dat nog net nietquote:Op maandag 21 maart 2011 23:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo eentje die driftig gakkend het terras opstormt en vlug alle restjes brood opeet voordat de ober heeft kunnen afruimen?
Ganzen. Vuige sujetten zijn het, allemaal.quote:
Wie niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:09 schreef Koen66 het volgende:
krijg spontane lentekriebels van de plaatjes bovenin
nee maar schijt wel op je wagenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo eentje die driftig gakkend het terras opstormt en vlug alle restjes brood opeet voordat de ober heeft kunnen afruimen?
Wat flauw... volgens mij staat een jurkje bij jou beeldig... zeker met je baardquote:Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ben jij gek, ik ga geen jurkje aan trekken
weerwolf met baardquote:Op maandag 21 maart 2011 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat flauw... volgens mij staat een jurkje bij jou beeldig... zeker met je baard.
iets (te eten) scoren denk ikquote:
Huhu, ik zie Stu al uit zijn raampje hangen met zijn billen. Wraak op de buren.quote:
Ik, want ik kan 'm niet zien op m'n mobielquote:
Mis je me al?quote:
heeft ie kloven oidquote:Op maandag 21 maart 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iets (te eten) scoren denk ik![]()
of lippenbalsem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |