dat rokje mag blijvenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die welmaar die wapperd idd enorm op de scooter
Ben jij er ook zo eentje die driftig gakkend het terras opstormt en vlug alle restjes brood opeet voordat de ober heeft kunnen afruimen?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ben jij gek, ik ga geen jurkje aan trekken
Nee, dat nog net nietquote:Op maandag 21 maart 2011 23:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo eentje die driftig gakkend het terras opstormt en vlug alle restjes brood opeet voordat de ober heeft kunnen afruimen?
Ganzen. Vuige sujetten zijn het, allemaal.quote:
Wie niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:09 schreef Koen66 het volgende:
krijg spontane lentekriebels van de plaatjes bovenin
nee maar schijt wel op je wagenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo eentje die driftig gakkend het terras opstormt en vlug alle restjes brood opeet voordat de ober heeft kunnen afruimen?
Wat flauw... volgens mij staat een jurkje bij jou beeldig... zeker met je baardquote:Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ben jij gek, ik ga geen jurkje aan trekken
weerwolf met baardquote:Op maandag 21 maart 2011 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat flauw... volgens mij staat een jurkje bij jou beeldig... zeker met je baard.
iets (te eten) scoren denk ikquote:
Huhu, ik zie Stu al uit zijn raampje hangen met zijn billen. Wraak op de buren.quote:
Ik, want ik kan 'm niet zien op m'n mobielquote:
Mis je me al?quote:
heeft ie kloven oidquote:Op maandag 21 maart 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iets (te eten) scoren denk ik![]()
of lippenbalsem
Lip verbrand aan pizzaquote:
ik moet af en toe m'n reputatie waarmaken hequote:Op maandag 21 maart 2011 23:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mis je me al?![]()
Ik was twee tellen aan het dromen over een retourtje parijs, is er opeens een nieuw topic en zijn jullie al 3 pagina's verder
je moet ook eerst blazenquote:
ik droomde over iets anders, maar het effect blijft hetzelfdequote:Op maandag 21 maart 2011 23:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mis je me al?![]()
Ik was twee tellen aan het dromen over een retourtje parijs, is er opeens een nieuw topic en zijn jullie al 3 pagina's verder
Wou het eten niet stil blijven liggen?quote:
Lippenbalsem, kan dat spul niet meer zien nadat ik 3 labello sticks op heb gegeten voor een weddenschapquote:Op maandag 21 maart 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iets (te eten) scoren denk ik![]()
of lippenbalsem
getverquote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Lippenbalsem, kan dat spul niet meer zien nadat ik 3 labello sticks op heb gegeten voor een weddenschap
M'n boeren smaakten nog de hele dag naar labello
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Lippenbalsem, kan dat spul niet meer zien nadat ik 3 labello sticks op heb gegeten voor een weddenschap
M'n boeren smaakten nog de hele dag naar labello
Nee, dus dan maar bakkenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wou het eten niet stil blijven liggen?
quote:
achteraf telt ie niet koenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:11 schreef Koen66 het volgende:
@Bar, wilde net voordat je binnenkwam vragen ''waar is Barretje''
Slaap lekker Liebchenquote:
worstenbroodjes (had er nog 2 liggen)quote:
Zal ik er even voorzichtig aan likken en er dan zachtjes over blazen?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
M'n adem rook nog de hele dag naar labello
Ik ben gelijk weer wakkerquote:Op maandag 21 maart 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zal ik er even voorzichtig aan likken en er dan zachtjes over blazen?
ah k. eet smakelijk hequote:Op maandag 21 maart 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
worstenbroodjes (had er nog 2 liggen)
Dus 1 voor jou en 1 voor mij?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
worstenbroodjes (had er nog 2 liggen)
Oh, ik heb veel dommere dingen gedaanquote:Op maandag 21 maart 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat je zo stom bent om dat te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |