Lip verbrand aan pizzaquote:
ik moet af en toe m'n reputatie waarmaken hequote:Op maandag 21 maart 2011 23:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mis je me al?![]()
Ik was twee tellen aan het dromen over een retourtje parijs, is er opeens een nieuw topic en zijn jullie al 3 pagina's verder
je moet ook eerst blazenquote:
ik droomde over iets anders, maar het effect blijft hetzelfdequote:Op maandag 21 maart 2011 23:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mis je me al?![]()
Ik was twee tellen aan het dromen over een retourtje parijs, is er opeens een nieuw topic en zijn jullie al 3 pagina's verder
Wou het eten niet stil blijven liggen?quote:
Lippenbalsem, kan dat spul niet meer zien nadat ik 3 labello sticks op heb gegeten voor een weddenschapquote:Op maandag 21 maart 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iets (te eten) scoren denk ik![]()
of lippenbalsem
getverquote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Lippenbalsem, kan dat spul niet meer zien nadat ik 3 labello sticks op heb gegeten voor een weddenschap
M'n boeren smaakten nog de hele dag naar labello
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Lippenbalsem, kan dat spul niet meer zien nadat ik 3 labello sticks op heb gegeten voor een weddenschap
M'n boeren smaakten nog de hele dag naar labello
Nee, dus dan maar bakkenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wou het eten niet stil blijven liggen?
quote:
achteraf telt ie niet koenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:11 schreef Koen66 het volgende:
@Bar, wilde net voordat je binnenkwam vragen ''waar is Barretje''
Slaap lekker Liebchenquote:
worstenbroodjes (had er nog 2 liggen)quote:
Zal ik er even voorzichtig aan likken en er dan zachtjes over blazen?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
M'n adem rook nog de hele dag naar labello
Ik ben gelijk weer wakkerquote:Op maandag 21 maart 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zal ik er even voorzichtig aan likken en er dan zachtjes over blazen?
ah k. eet smakelijk hequote:Op maandag 21 maart 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
worstenbroodjes (had er nog 2 liggen)
Dus 1 voor jou en 1 voor mij?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
worstenbroodjes (had er nog 2 liggen)
Oh, ik heb veel dommere dingen gedaanquote:Op maandag 21 maart 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat je zo stom bent om dat te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |