quote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef drumstickNL het volgende:
Zo'n film hoor je niet op een televisie zender te kijken.
Heb hem ook op Blu-Ray maar ik zag hem zo voorbij komen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef drumstickNL het volgende:
Zo'n film hoor je niet op een televisie zender te kijken.
quote:Eigenlijk is The Dark Knight geschikt voor 16 jaar en ouder, maar SBS 6 heeft enkele schokkende beelden weggeknipt voor deze tv-première op primetime maandagavond.
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef xyzyx het volgende:
Joh, anders dan is het morgen bij de vuilnisbuilt: hedde gij dat ook gezien, hoe kan da gezicht branden kut? Da hoort niet!
hoe kan da gezicht branden kut? Da hoort niet!quote:
Zit een voicechanger in zijn maskerquote:Op maandag 21 maart 2011 23:04 schreef Ori het volgende:
Waarom gebruikt Batman zijn verdraaide stem tegen Lucius toen ze bij de sonar-schermen stonden?
Lucius weet toch gewoon wie Batman is.
Alt + PrtScquote:
Ik ook, maar films kijk ik nit op tv. Alle zenders maken er een potje van. Het abrubt afbreken na het einde en dan geschreeuw voor een ander programma of reclame kan ik niet tegen.quote:
Ja, van die mensen die de aftiteling niet kunnen waarderen, afgrijselijk. Daar staat altijd hele interessante informatie in.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook, maar films kijk ik nit op tv. Alle zenders maken er een potje van. Het abrubt afbreken na het einde en dan geschreeuw voor een ander programma of reclame kan ik niet tegen.
Dat bedoel ik. En vaak is de aftiteling onderdeel van het geheel. Ik weet niet of je The Player kent van Robert Altman. Zie je fragmenten die niet in de film zijn gebruikt plus de lijst van z'n 40 Cameo-rollen van bekende mensen die in de film voorkomen.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, van die mensen die de aftiteling niet kunnen waarderen, afgrijselijk. Daar staat altijd hele interessante informatie in.
Heb je nog wel eens een film gezien van na 1995? Altijd die oude titels.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En vaak is de aftiteling onderdeel van het geheel. Ik weet niet of je The Player kent van Robert Altman. Zie je fragmenten die niet in de film zijn gebruikt plus de lijst van z'n 40 Cameo-rollen van bekende mensen die in de film voorkomen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:08 schreef SebastianIngrosso het volgende:
[..]
Zit een voicechanger in zijn masker
[..]
Alt + PrtSc
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je noemt een film met Tim Robbins in de hoofdrol en Bruce Willis in één van de Cameo's oudquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heb je nog wel eens een film gezien van na 1995? Altijd die oude titels.
Helaas gemistquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:04 schreef Maikuuul het volgende:
Zagen jullie dat wereldnieuws bij hart van nederland ?
Niet een bakker !!!! Maar een slager die worstenbroodjes maakt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kanker
Sorry tong.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je noemt een film met Tim Robbins in de hoofdrol en Bruce Willis in één van de Cameo's oud
Ik gaf alleen het beste voorbeeld over wat ik bedoelde.
Heb ik trouwens honing aan m'n reet ? Je volgt me overal en stelt dan steeds de meest debiele vragen.
Ik ben een echte liefhebber en was toen lid van filmblad Skoop. Maar heb er nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Sorry tong.
Die Japanse tekenfilm heb ik ook niet gezien, vroeg me gewoon af of iemand die de 80s heeft gemaakt zoiets kent. Het is alsof een onbekende Japanse voetballer op FOK uitgeroepen wordt tot beste speler van dat decennium.
quote:Eigenlijk het beste van die film is dat er geen tweede van gemaakt is. Want die is altijd slechter! Zeeeeeer goed over na gedacht
TV zenders tegenwoordigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:32 schreef Perico het volgende:
De lange historie van het knippen in films van SBS is even triest als legendarisch. Vaak snoeien ze 20 minuten. Maar ook de publieke omroep heeft een geschiedenis van knippen in series. Kijk je ze later terug op DVD, merk je het verschil.
Daar kunnen ze zo nog anderhalf uur uitknippen hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:18 schreef tong80 het volgende:
Iets anders maar toch hetzelfde.
Tien jaar geleden zond RTL alle one men conferences van Freek de Jonge uit.
Hadden ze zo in geknipt dat ze allemaal precies anderhalf uur duurden. Anders pasten ze niet in de programmering.
OMFG.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:34 schreef Saekerhett het volgende:
Dit stond vanavond op Twitter over The Dark Knight, dan weet je ook gelijk welk dom volk SBS kijkt:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |