quote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef drumstickNL het volgende:
Zo'n film hoor je niet op een televisie zender te kijken.
Heb hem ook op Blu-Ray maar ik zag hem zo voorbij komen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:39 schreef drumstickNL het volgende:
Zo'n film hoor je niet op een televisie zender te kijken.
quote:Eigenlijk is The Dark Knight geschikt voor 16 jaar en ouder, maar SBS 6 heeft enkele schokkende beelden weggeknipt voor deze tv-première op primetime maandagavond.
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:36 schreef xyzyx het volgende:
Joh, anders dan is het morgen bij de vuilnisbuilt: hedde gij dat ook gezien, hoe kan da gezicht branden kut? Da hoort niet!
hoe kan da gezicht branden kut? Da hoort niet!quote:
Zit een voicechanger in zijn maskerquote:Op maandag 21 maart 2011 23:04 schreef Ori het volgende:
Waarom gebruikt Batman zijn verdraaide stem tegen Lucius toen ze bij de sonar-schermen stonden?
Lucius weet toch gewoon wie Batman is.
Alt + PrtScquote:
Ik ook, maar films kijk ik nit op tv. Alle zenders maken er een potje van. Het abrubt afbreken na het einde en dan geschreeuw voor een ander programma of reclame kan ik niet tegen.quote:
Ja, van die mensen die de aftiteling niet kunnen waarderen, afgrijselijk. Daar staat altijd hele interessante informatie in.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook, maar films kijk ik nit op tv. Alle zenders maken er een potje van. Het abrubt afbreken na het einde en dan geschreeuw voor een ander programma of reclame kan ik niet tegen.
Dat bedoel ik. En vaak is de aftiteling onderdeel van het geheel. Ik weet niet of je The Player kent van Robert Altman. Zie je fragmenten die niet in de film zijn gebruikt plus de lijst van z'n 40 Cameo-rollen van bekende mensen die in de film voorkomen.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, van die mensen die de aftiteling niet kunnen waarderen, afgrijselijk. Daar staat altijd hele interessante informatie in.
Heb je nog wel eens een film gezien van na 1995? Altijd die oude titels.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En vaak is de aftiteling onderdeel van het geheel. Ik weet niet of je The Player kent van Robert Altman. Zie je fragmenten die niet in de film zijn gebruikt plus de lijst van z'n 40 Cameo-rollen van bekende mensen die in de film voorkomen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:08 schreef SebastianIngrosso het volgende:
[..]
Zit een voicechanger in zijn masker
[..]
Alt + PrtSc
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je noemt een film met Tim Robbins in de hoofdrol en Bruce Willis in één van de Cameo's oudquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heb je nog wel eens een film gezien van na 1995? Altijd die oude titels.
Helaas gemistquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:04 schreef Maikuuul het volgende:
Zagen jullie dat wereldnieuws bij hart van nederland ?
Niet een bakker !!!! Maar een slager die worstenbroodjes maakt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kanker
Sorry tong.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je noemt een film met Tim Robbins in de hoofdrol en Bruce Willis in één van de Cameo's oud
Ik gaf alleen het beste voorbeeld over wat ik bedoelde.
Heb ik trouwens honing aan m'n reet ? Je volgt me overal en stelt dan steeds de meest debiele vragen.
Ik ben een echte liefhebber en was toen lid van filmblad Skoop. Maar heb er nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Sorry tong.
Die Japanse tekenfilm heb ik ook niet gezien, vroeg me gewoon af of iemand die de 80s heeft gemaakt zoiets kent. Het is alsof een onbekende Japanse voetballer op FOK uitgeroepen wordt tot beste speler van dat decennium.
quote:Eigenlijk het beste van die film is dat er geen tweede van gemaakt is. Want die is altijd slechter! Zeeeeeer goed over na gedacht
TV zenders tegenwoordigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:32 schreef Perico het volgende:
De lange historie van het knippen in films van SBS is even triest als legendarisch. Vaak snoeien ze 20 minuten. Maar ook de publieke omroep heeft een geschiedenis van knippen in series. Kijk je ze later terug op DVD, merk je het verschil.
Daar kunnen ze zo nog anderhalf uur uitknippen hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:18 schreef tong80 het volgende:
Iets anders maar toch hetzelfde.
Tien jaar geleden zond RTL alle one men conferences van Freek de Jonge uit.
Hadden ze zo in geknipt dat ze allemaal precies anderhalf uur duurden. Anders pasten ze niet in de programmering.
OMFG.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:34 schreef Saekerhett het volgende:
Dit stond vanavond op Twitter over The Dark Knight, dan weet je ook gelijk welk dom volk SBS kijkt:
[..]
SBS6 is natuurlijk dé bangmaakzender van Nederland.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:50 schreef DrDurden het volgende:
Hoezo "voor 16 jaar en ouder"? Zelfs in Amerika was 'ie PG-13
Niks nieuws,gebeurd wel vaker zie hier.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:35 schreef SnakeNL het volgende:
Zit ik even The Dark Knight te kijken op SBS laten ze niet zien hoe het gezicht van Harvey in brand staat![]()
Knippen ze der gewoon uit.
Wat een goedkope pauper zender is SBS zeg
Nu je het zegt, inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:08 schreef Catbert het volgende:
Was me ook opgevallen. De meest brilliante scene uit de hele fucking film, die met dat potlood (TADAAAAA!!!), is ook gecensureerd. Stelletje moederneukers!
Ja, ook op RLT censureren ze films opeens flink. Vind je 't gek dat mensen tegenwoordig maar als een gek gaan downloaden. Je hebt niet dat reclamegezeik en ook niet de irritaties van die censuur. Of nog erger: Hart van Nederland halverwege de film. AAAARGH!!!!quote:
Idd. Ik kijk steeds minder. Series en films die ik graag zie download ik wel. Het downloaden duurt minder lang dan alle commercials die er tussen zitten tegenwoordig, best triest eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:37 schreef Pakspul het volgende:
En daarom zit ik er echt over na te denken om de digitenne maar eens de deur uit te trappen. Ik kijk echt nooit TV en als je dit hoort dan wil ik ook helemaal geen televisie kijken
In het laatste jaar heb ik echt maar een paar keer de TV aan gehad. Voor de rest volg ik series wanneer ze uitkomen in Amerika dus ik hoef ook geen maand of langer te wachten en films download ik ook omdat ik dan geen reclame heb.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Idd. Ik kijk steeds minder. Series en films die ik graag zie download ik wel. Het downloaden duurt minder lang dan alle commercials die er tussen zitten tegenwoordig, best triest eigenlijk.
Je beseft dat er mensen mee lezen he. Je kunt je eigen buren niet meer vertrouwen. Alles wordt aangegeven. De gevestigde orde pakt je! Ze rapporteren allesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het downloaden duurt minder lang dan alle commercials die er tussen zitten tegenwoordig, best triest eigenlijk.
Wij mogen hier in Nederland gewoon spul downloaden./quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je beseft dat er mensen mee lezen he. Je kunt je eigen buren niet meer vertrouwen. Alles wordt aangegeven. De gevestigde orde pakt je! Ze rapporteren alles
Om terug te komen op je probleem met commercials, dit is noodzakelijk kwaad. Hoe denk je anders dat er een degelijke indoctrinatie kan plaatsvinden?
Wij hebben ook het internet opgekocht, dus ik zou hier ook maar wegblijven als je bang voor ons bent.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:41 schreef hakunamatafaka het volgende:
MENSEN GOOI DIE TV WEG, TV is gemaakt om proleten, zoals jullie te hersenspoelen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alle tv zenders zijn gekocht door de Illuminati.
[ afbeelding ]
Wat heb jij geslikt, en heb je daar nog wat van over?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:01 schreef hakunamatafaka het volgende:
Van de overheid misschien, maar wanneer jij films gaat downloaden die worden uitgezonden op zender, die boven de overheid staat..... is het einde zoek.
Ik heb m'n monstercable aan postal-gold opgestuurd, en toen kreeg ik er 450 euro voor. Bedankt postal-gold!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:30 schreef Salatrel het volgende:
mensen die niet gewoon ene 1080p mkv via monstercable naar hun led tv streamen
Engels is niet je forte ofwel?quote:
Dit ga je niet menen.quote:
Volgende keer beterquote:
quote:
Via de radio kijkt zo lastig hequote:Op woensdag 23 maart 2011 12:31 schreef wise het volgende:
waarom zou je een film kijken via een tv-zender
quote:
Ik ga vanavond ook There Will Be Blood checken, gewoon omdat ik keihard een baas ben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:31 schreef wise het volgende:
waarom zou je een film kijken via een tv-zender
Canvas weet tenminste hoe je een film uitzend, zonder reclame, en de credits laten zien. En geen falende ondertiteling.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook There Will Be Blood checken, gewoon omdat ik keihard een baas ben.
Die film is trouwens wel overrated. Daniel Day Lewis speelt wel een bazenrol.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook There Will Be Blood checken, gewoon omdat ik keihard een baas ben.
Dat is dan ook geen commerciële zender.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Canvas weet tenminste hoe je een film uitzend, zonder reclame, en de credits laten zien. En geen falende ondertiteling.
Commerciële zenders kunnen ook gewoon het origineel laten zien, niet gemiddeld 1 op de 2 keer falen met de ondertitels, en de credits laten zien.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen commerciële zender.
Jep, dat wel. Vond ik een keer echt kut met 8 Mile, begon Lose Yourself net, kapte ze het af!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Commerciële zenders kunnen ook gewoon het origineel laten zien, niet gemiddeld 1 op de 2 keer falen met de ondertitels, en de credits laten zien.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:49 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Die film is trouwens wel overrated. Daniel Day Lewis speelt wel een bazenrol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |