quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Hey ouwe VOL hoer jij ook hier??![]()
Ja maar dan kan hij toch mailen om te vragen wanneer hij weer mag posten?![]()
Ik heb geen idee hoe dat werkt. Nooit een ban gehad. Ik ben gewoon de braafste fokker die er is.
min 30quote:
Flikker toch op man, niet net doen alsof je neus bloedt jij was de regelrechte oorzaakquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik wel. En laat nu niemand zeggen dat ik van twee walletjes eet.![]()
Misschien is bij jezelf blijven wel het recept om geen ban te krijgen of te veroorzaken.
Pleur op het is maar internet.
Ja dikke lulquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flikker toch op man, niet net doen alsof je neus bloedt jij was de regelrechte oorzaak![]()
Jij zat hem een beetje te voeren over die notes
Je had kunnen weten dat hij helemaal los zou gaan
Tiefes snol !!! Maar bedankt daar kom ik never nooitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Heks gaat over de inlogcodes, dus dat snap ik wel
Waar ? je wil toch niet zeggen dat er echt een soort besloten forumpje is waar Teun zo'n beetje de scepter zwaait en waar je hem dan mag bezoekenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Tiefes snol !!! Maar bedankt daar kom ik never nooit
Marrije had dat gemaakt. Maar het bestaat al niet meer zie ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar ? je wil toch niet zeggen dat er echt een soort besloten forumpje is waar Teun zo'n beetje de scepter zwaait en waar je hem dan mag bezoeken
Nee en ja . Heeft niks met Teun te doen maar er is een achterlangs forum.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar ? je wil toch niet zeggen dat er echt een soort besloten forumpje is waar Teun zo'n beetje de scepter zwaait en waar je hem dan mag bezoeken
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Marrije had dat gemaakt. Maar het bestaat al niet meer zie ik.![]()
http://pomtiedom.yourbb.n(...)c4adc3ea17dfa6ff29a8
Dit gaat me weer een paar spaarpunten kostenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Tiefes snol !!! Maar bedankt daar kom ik never nooit
Heb je een note?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit gaat me weer een paar spaarpunten kosten
Nee, dus, okee.quote:
Bakkie volquote:
Op VOL moet je geloof ik ook inchecken dus daar kom ik niet. Ook nooit geweest.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dus, okee.
Nee, in de ST (cos) op VOL dook van de week een User op met de naam Koos en omdat jij nu begon te schelden met VOL hoer, dacht ik opeens ....... maar niet dus
Pas je dan ook es aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit gaat me weer een paar spaarpunten kosten
Ik heb al 99 positieve notesquote:
Lekker voor bij een filmpje ! Die nootjes dan Laat die rooie maar thuisquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb al 99 positieve notes![]()
Bij 100 word je automatisch admin toch?
en een eindejaarsbonusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb al 99 positieve notes![]()
Bij 100 word je automatisch admin toch?
Ja, en een geheel verzorgde reis met MissJ naar Afghanistan.quote:
Die zit al in de zak. Die zwaai mongolen zijn nergens meer te bekennenquote:
En owee, als je 'r mee terugneemtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, en een geheel verzorgde reis met MissJ naar Afghanistan.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zit al in de zak. Die zwaai mongolen zijn nergens meer te bekennen
Ja, opvallend, niet één, beetje overpower misschien. Volgende keer toch wat beter doserenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zit al in de zak. Die zwaai mongolen zijn nergens meer te bekennen
Ik sleep haar persoonlijk aan de haren door elke berm die ik kan vindenquote:
Berm bommetje minderquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, opvallend, niet één, beetje overpower misschien. Volgende keer toch wat beter doseren
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik sleep haar persoonlijk aan de haren door elke berm die ik kan vinden
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou d'r voor mij uit jagen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een bewegend dekbedquote:
Ja, kicken, ze moeten de hele nacht een vuurtje brandend houden, dus de hele nacht bewegende beelden in kleur, wann verwennerijquote:
Ze doen maar wat daarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, kicken, ze moeten de hele nacht een vuurtje brandend houden, dus de hele nacht bewegende beelden in kleur, wann verwennerij
lees gewoon nog rustig mee hoor.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, opvallend, niet één, beetje overpower misschien. Volgende keer toch wat beter doseren
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:27 schreef Coos het volgende:
Ik ga vanavond geen streams opzetten. Dan blijf ik weer plakken en ik wilde eindelijk weer eens op tijd naar bed. Ik heb van vandaag in de tuin zitten gewoon een gloeiende kop.![]()
Ik trek nog één biertje open en nog effe kijken wat er in de wereld gebeurt.
Soury![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jian![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
coos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bolquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
lees gewoon nog rustig mee hoor.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rustig zowaarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
lees gewoon nog rustig mee hoor.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klopt ja .. ben de rust himselfquote:
We spreken zoals gewoonlijk snel weer met z'n allen af dit keer om de laatste restjes hier weg te rellenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:27 schreef Coos het volgende:
Ik ga vanavond geen streams opzetten. Dan blijf ik weer plakken en ik wilde eindelijk weer eens op tijd naar bed. Ik heb van vandaag in de tuin zitten gewoon een gloeiende kop.![]()
Ik trek nog één biertje open en nog effe kijken wat er in de wereld gebeurt.
Soury![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jian![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje lafjesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
We spreken zoals gewoonlijk snel weer met z'n allen af dit keer om de laatste restjes hier weg te rellen
Want alleen zou ik me hier niet durfen te vertonen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |